Megérkezett Senna, és a True Damage kinézetek! - íme a 9.22-es frissítés!

Megérkezett Senna, és a True Damage kinézetek! - íme a 9.22-es frissítés!

A 9.22 elhozta nekünk a legújabb bandát, Lucian feleségét, néhány hős módosítását és pár hibajavítást is.

Elérkezett ez a nap is, az utolsó frissítés mielőtt az Idézők Szurdokának új verziója és újdonságai megérkeznének. Nézzük, mit is tartogat nekünk a 9.22-es frissítés.
A 2019-es rangsorolt szezon magyar idő szerint november 19-én 23:59-kor ér véget. Az idő kotyog, így aki még nem érte el kívánt célját, annak jobb odalépni még amíg van lehetősége. Ha legalább 2. kitüntetési szintű és Arany divíziójú vagy, akkor pedig a tiéd lesz a Diadalmas Aatrox hőskinézet, ha pedig több várólistán is megvagy legalább Arany, akkor a chroma kinézete is a Tiéd lesz!

True Damage Ekko, True Damage Yasuo, True Damage Akali, True Damage Qiyana és True Damage Senna 2019. november 10-én jelennek meg.
Senna november 10-én szabadul ki a lámpásból! November 10-én debütál mellette a True Damage is a világbajnokság döntőjén, így műsorban aztán nem lesz hiány!

Gyengítették Ashe zaklatási opcióit a játék korai szakaszában, hogy inkább a lassítást akarják kihasználni a játékosok, az azonnali sebzés osztogatása helyett. Így W képességének költsége 50-ről 70 manára nőtt.Blitzcrank a legutóbbi módosításoknak köszönhetően mondhatni picikét túl erős lett, ezért finomhangolták. Q képességének alapsebzése 80/135/190/245/300-ról 70/120/170/220/270-re csökkent.Csökkent a Q lövedéke által okozott sebzés az első találat után. Így a nem minionok elleni, több célpontot eltaláló lövedék sebzése 30%-ról 25%-ra csökkent.W képességén a jelének időtartamát megnövelték, illetve a megjelölt célpontoknak okozott bónusz sebzés is emelkedett. Így a bónusz sebzés értéke mostantól a célpont maximális életerejének 10/12/14/16/18%-a a korábbi 5/7,5/10/12,5/15%-a helyett. A jel időtartama 3-ról 4 másodpercre nőtt.

Kayle hatékonyságát kicsit csökkentették az ösvényen, gyengébb lesz a játék korai szakaszában és lassabban fog erősödni. Hogy ez mit is jelent? Q képességének alapsebzése 70/115/160/205/250-ről 60/100/140/180/220-ra csökkent, míg W képességének mana költsége 60/70/80/90/100-ról 70/80/90/100/110-re nőtt.Malphite, mint tank teljesen jól teljesít, viszont akadnak olyanok, akik jobb szeretik varázserős formáját csillogtatni a hősnek. Na ez a gyengítés ellenük szól. Ultija varázserejének aránya 1-ről 0,8-ra csökkent.Nautilus sajnos minden típusú játékban túl erősnek bizonyult, így utliját gyengítették. Azon belül az elsődleges célpontnak okozott alapsebzés csökkent 200/325/450-ről 150/275/400-ra.Igen, továbbra is túl erős, főképp a magasabb szintű rangsorolt játékokban. Ennek megfelelően Q képességén a minionok elleni sebzéscsökkentés 20%-ról 30%-ra nőtt, míg a kivégzési küszöb a célpont maximális életerejének 25%-a helyett 20% lett a továbbiakban. Ezen kívül W képességén is módosítottak, mostantól Pantheon rohamának sebességét nem növeli meg a cipő.Sejuani egy érdekesebb terep a frissítésben, több változtatást is kapott, nézzük őket sorjában. Az alapértékei közül sebzése 64-ről 66-ra, az életerő-regenerációjának növekedési értéke 0,85-ről 1-re, a támadási sebességének növekedési értéke pedig 3%-ról 3,5%-ra nőtt. Ezen kívül Q képességének sebzése 80/120/160/200/240 (+0,4 varázserő) értékről 80/130/180/230/280 (+0,6 varázserő) értékre nőtt. Ezen kívül E képességén javítottak egy hibát, így mostantól a passzív képesség megfelelően újraindítja a gyengítő hatás időtartamát, ha a célponton maximális számú jelző van.A fejlesztők nemrég próbáltak egyensúlyt teremteni Sylas profi és egyéni listás énje között, ezúttal kevesebb sikerrel. Az általános ereje csökkent, így most egy kis erősítést kap ezen a téren. Fontos, hogy ezzel sincs megoldva az eredeti probléma, így tovább dolgoznak rajta, hogy találjanak egy arany középutat.

Az alapértékei közül az életerő-regen 7-ről 9-re nőtt, az életerő-regen növekedési értéke 1-ről 0,9-re csökkent, míg a varázsellenállása 36,1-ről 39-re nőtt. W képességének költsége 50/55/60/65/70 manáról 40/45/50/55/60 manára csökkent.Változtattak az E képességének szélességén az összes modellnél, ugyanis az nem mutatta pontosan a tényleges hatóterületet. Így a játékmenet átláthatósága érdekében megnövelték a szélességet, hogy egybeessen a tényleges találati felülettel.Túlzottan sok volt benne a sebzésosztási lehetőség, így W képességén a bónusz támadási sebesség 40/47,5/55/62,5/70%-ról 35/40/45/50/55%-ra csökkent.

  • Caitlyn már nem szenved sebzést a célpontjai helyett, ha azok meghalnak, mielőtt eltalálja őket a Passzív – Fejlövéssel, amelyet valamelyik tárgy (például a Gyorstüzelő ágyú vagy Statikk töltőpengéje) feltöltött.
  • Ornn R – A kovácsisten dühe képességének második aktiválása most már megfelelően fellöki a közeli ellenfeleket.
  • Gangplank E – Lőporos hordói most már megfelelően aktiválják Teemo R – Veszedelmes csapdájának gombáit.
  • A játékmeghívások már nem tűnnek el, ha a játék tulajdonosa megváltoztatja a játékmódot.
  • Fizz Q – Haldöfése mostantól megfelelően áttöri a varázspajzsokat.
  • Twisted Fate R – Végzet képessége mostantól nem védi ki a lövedékeket (például a tornyok és a sárkány támadásait), miután megszakították.
  • Ha Taric aktiválja az R – Kozmikus ragyogást, de meghal az elsütés előtt, a töltési idő a megfelelő adatot fogja mutatni, és nem a W – Erőd töltési idejét.
  • Rek'Sai R – Ürességrohamának visszatöltése mostantól megfelelően és megbízhatóan működik, ha az ellenséges hős meghal a képesség elsütése és a roham kezdete között.
  • Syndra R – Zabolátlan erejének ikonja mostantól megfelelően mutatja, hogy hány Sötét gömb érhető el az elsütéshez.
  • Nidalee Q – Harapásának felerősített alaptámadásai mostantól megfelelően sebzik a csapdákat.
  • Amikor Sion a hatótávon kívül süti el az R – Megállíthatatlan rohamot, a képesség mostantól megfelelően azonnal aktiválódik, és nem csak azután, hogy a hatótávon belülre sétált.
  • Amikor a Q – Ikerharapás töltődik, Shyvana építmények elleni alaptámadásai megfelelően csökkentik a képesség töltési idejét.
  • A Szurdok Hírnökét megidéző talizmán mostantól a többi talizmánhoz hasonlóan 1 másodpercig nem használható a megszerzése után, hogy ne lehessen véletlenül aktiválni.

Mit szóltok a változtatásokhoz? Várjátok már Sennát és az új kinézeteket?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!