K&H MNEB CS:GO Warmup Kupa döntő - Egy pályás hátrányból tudott fordítani a GAMERZONE

K&H MNEB CS:GO Warmup Kupa döntő - Egy pályás hátrányból tudott fordítani a GAMERZONE

Izgalmas, a végletekig kiélezett meccset játszottak a csapatok.

Megnyitotta kapuit a PlayIT és vele együtt a K&H MNEB Warmup Kupa is, ahol a tavalyi szezon legjobb CS:GO, LoL és R6S csapatai küzdenek meg egymással a 600 ezer forintos összdíjazásért. Az online meccseket követően úgy alakult, hogy a CS:GO Warmup Kupa döntőjét a V4 Future Sports Festivalon is remekelő GAMERZONE és a Shelby Corporation ltd. nevű mix felállás játssza. Nézzük hogyan bírtak egymással a felek.

A mérkőzés persze Bo3-as volt, a vétók után pedig az Inferno, Overpass, Mirage hármas lett a küzdelem helyszíne. Ahogy a helyszíni kommentátorok is megemlítették, a GZ bitang erős volt a V4FSF ideje alatt, utána viszont kicsit szétestek. Ellenfelüket pedig az a seb1 irányítja, aki a V4FSF alatt a GZ edzője volt. Vajon jelenthetett-e ez akkor taktikai előnyt, hogy az SC rácáfolt a papírformára? Nézzük mi történt a meccsen.

Inferno

Hiába  meglepetés szerű agresszió a pisztolykörben, a GAMERZONE számított a CT-k előrenyomulására, és egy rövid, 20 másodperces körben be is darálták az SC játékosait. A remek kezdés után kellően nagy lendületet tudott venni a GAMERZONE, egészen 4-0-ig meneteltek. A Shelby Corporation első körét egy pénzkiegyenlítős vásárlás hozta meg. Ha valami, akkor az SC A védelme jól működött, szépen hozták a köröket, és 1-5-ről 8-7-re tudták kihozni az első félidőt Infernon.

A második játékrész már sokkal kevésbé volt szoros, a Shelby Corporation kezdett jobban és sokáig folytatták is menetelésüket. Ritka volt a GZ kör, mint a fehér holló, 13-7-nél volt az első esélye a GAMERZONE-nak, hogy végre kört hozzanak a második félidőben, de seb1 nagyon okosan játszva lehozta az 1v2-t.

Az utolsó pillanatban, 15-7-ről kezdett zárkózni a GAMERZONE. Ekkora hátrányt azonban még torzsiék sem tudtak ledolgozni, 16-13-ra nyerte az első pályát a Shelby Corporation ltd csapata.

Overpass

Az első félidőt újfent a GZ kezdte jobban, visszatudták force-olni a pisztolykört, a dupla AWP-s felállás pedig remekül működött. Erős volt a GAMERZONE védelme, lerakóra sem tudtak bemenni seb1ék. Overpass persze többnyire a CT oldalnak kedvez, így az a 4 kör, amit az SC támadóként nyert, még jó is lehetett volna a második félidőre.

A GZ azonban ott folytatta, ahol abbahagyta. Megszerezték a második félidő pisztolykörét, és a későbbiekben is vonatként robbantak be minden lerakóra. Nem igazán tudott labdába rúgni a Shelby Corporation, 16-4-re nyerte meg a második pályát hussaR és csapata.

Mirage

Két remek pálya után, hol máshol, ha nem a magyarok kedvenc pályáján, Mirage-on dőlt el a küzdelem. A tét nem kicsi, 150 ezer forinttal gazdagodik a győztes csapat, míg a vesztes ennek a harmadával kénytelen beérni. 

Remekül kezdte a pályát a GZ, áthozták Mirage-ra az Overpasson látott formájukat és 4-0-ig tudtak menetelni. Nagyon hasonló volt a játék Infernohoz, ott is és itt is 4 körös hátrányból zárkózott az SC, a vezetést azonban itt nem tudták átvenni. 9-6-ra nyerte meg az első félidőt a GAMERZONE.

Nem csak a támadásaik, de a CT körei is jók voltak a GZ-nek. Elcsípték a pisztolykört és az azutáni antiecot is, 11-6-ról kellett zárkóznia gbkéknak. Nem hozták meg a sikert az AK-k sem, beton volt a GZ védelme, a Shelby pedig nem igazán tudott válaszolni torzsiék lövéseire. 

16-6-ra nyerte meg Mirage-t a GAMERZONE, ez pedig azt jelentette, hogy egy pályás hátrányból tudták megfordítani a mérkőzést. 2-1-es végeredménnyel a GAMERZONE nyerte meg a K&H MNEB CS:GO Warmup Kupáját és a vele járó 150 ezer forintot.

HussaR azonban még a döntő után 'meglepte' a nézőket, erre a bejelentésre senki sem számított. Elmondása szerint két játékosuktól megválnak, így valószínűleg a maradék csapat sem folytatja tovább. 

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések