Újabb preseason hotfix érkezett az éjjel, van még mit csiszolni a sárkányokon

Újabb preseason hotfix érkezett az éjjel, van még mit csiszolni a sárkányokon

Az előszezonbeli változtatások mindig nagy odafigyelést igényelnek, hogy ha bármi nem megfelelően működni, hamar tudják orvosolni azt.

Pár nappal ezelőtt megérkezett az előszezon első azonnali beavatkozása, avagy megjött az első hotfix.
Abban a frissítésben gyengítették a Sanguine Bladet, és erősítették Ezrealt, illetve a legújabb rúnát, a Prototype Omnistonet. Ha erről lemaradtál volna, az alábbi cikkünkből pótolhatsz minden információt.

Térjünk vissza azonban arra a frissítésre, avagy hotfixre, ami az éjjel érkezett, kezdve az Óceán sárkánnyal. A sárkány immár 5% helyett csak 3%-ot gyógyít a hiányzó életerőnk alapján 5 másodpercenként. Az Elemental sarik leszedése 100 arany helyett 25 aranyat ad annak, aki megölte azt.

A toronypáncélok 160 arany helyett 120-at adnak páncélonként, illetve hiányzó páncélonként a páncéljuk és varázsellenállásuk 30-ról 40-re nőtt.

Ezek a változtatások kicsit lassítani fognak a játékmeneten, de közel sem olyan kritikusak, hogy ne lehetne őket megszokni.

Mindenesetre jó látni, hogy a fejlesztők törődnek azzal, hogy hogyan változtatja meg a játékot a teljes előszezon.

Nektek hogy tetszenek eddig az újítások? Melyik év tetszik jobban? A tavalyi, avagy a kilencedik szezon, vagy ez?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések