Rengeteg izgalmas dolgot rejtenek a legutóbbi frissítések sorai.
Mindig beszámolunk nektek a legfrissebb javítások tartalmáról, néha pedig olyan meglepetéseket is hoz egy-egy CS:GO patch, mint a kilencedik operation vagy a Halo matricák. Az igazán ínyenc dolgokra viszont a kódsorok között lehet rábukkanni, szerencsére volt, aki kigyűjtötte a legizgalmasabb dolgokat.
A MaxReiger nevű Reddit felhasználó már ismerős lehet azok számára, akik szeretik magukat beásni a háttér-információk és a kiszivárgott anyagok legaljára. Ő volt az, aki anno kihámozta a kódsorok közül, hogy érkezik a Panorama UI, hogy új pályát kap a Danger Zone, hogy felújítást kap Dust2 és Inferno, de arra is rábukkant a napokban, hogy a híres Halo szériához köthető dolgok érkeznek majd a CS:GO-ba. Ma már tudjuk, hogy ez is igaznak bizonyult.
Ezentúl viszont számos egyéb dologra is rábukkant, amik mind rendkívül izgalmasak. Persze készpénznek így sem lehet venni ezeket a tartalmakat, de a statisztika alapján eddig olyan dolgokat tárt a nyilvánosság elé, amik aztán később meg is valósultak.
Mirage és Office
Létezik egy bizonyos mapautocompile fájl, amibe akkor kerülnek be bizonyos pályák, ha azokkal dolgoznak a fejlesztők, ha azokkal kapcsolatban újdonságokra számíthatunk. Ezúttal Mirage és Office van a főszerepeben. Előbbi pályával kapcsolatban már szinte nyílt titok, hogy felújítást kap majd, könnyen lehet, hogy már el is kezdték a munkálatokat. Ezt bizonyíthatja az is, hogy a "props/de_mirage" mappába két teljesen új doboz modellje került be. Office körül nagyobb a titok, lehet, hogy csak egy apró frissítést kap majd, de van, aki arra tippel, hogy a véleményem szerint legendásan rossz pálya kerül majd Mirage helyére, a versenypályák között. Office, mint versenypálya? Ráadásul túszos pályaként? Meglátjuk, az biztos, hogy érdemes lesz figyelnünk Office-ra a közeljövőben.
Mirage új ládái
Dungeon - Co-op játékmód
A Shattered Web első hetében remek volt a Virus Outbreak küldetés, a második heti küldetésekkel viszont nem kaptunk hozzá hasonlót. Sokan csalódottak emiatt, ám a Dungeon játékmód mindenkit kárpótolhatna. Egy 16 szintes, barátokkal játszható módról van szó, ahol az egyes szintek között liftekkel közlekedünk, feladatunk pedig, hogy minden "emeletet" megtisztítsunk a fegyverek alapján kategóriákba sorolt ellenfelektől, mindezt három nehézségi fokozaton. Mindez persze tartozhat egy olyan fejlesztői környezethez is, amiben egyszerű elemeket, például AI-t teszteltek, de annak egy kicsit túlságosan kidolgozott.
Vs képernyő
Aki játszik a Dota2-vel például annak ismerős lehet az a 'vs screen', aminek nyomait most a CS:GO fájljai között is megtalálhatjuk. Szerintem igazán remek lenne, ha a CS:GO meccsek is valami hasonlóval kezdődnének, főleg ha mindezt módosítani lehetne majd, akár a profi játékosokra is, remekül fel lehetne dobni ezzel mondjuk egy Major közvetítését. Aki előtt nincs meg a kép, az megnézheti a Dota2 régi 'vs screen' felületét a lenti képen, az újat pedig IDE kattintva.
Korábban is hallottunk már pletykákat arról, hogy még 2020 első Major tornája előtt valamilyen jelentős frissítés érkezik majd a CS:GO-hoz, nem lennénk meglepve, ha a pletykák igazak lennének és ha nem is mind, de néhány a felsorolt újdonságok közül megvalósulna.
OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!