Szponzorszerződést kötött a Hello Kitty és a Fnatic

Szponzorszerződést kötött a Hello Kitty és a Fnatic

Sok mindenre számítottunk, de erre nem.

Igen furcsa hírre lehetünk figyelmes Európa második legnagyobb LoL csapatának Twitterén. Az esport igazi veteránjának számító fnatic ugyanis úgy döntött, hogy szponzorszerződést köt egy olyan branddel, aminek vajmi kevés köze van az e-sporthoz. Legalábbis eddig, ugyanis a Hello Kitty teljes mellszélességgel beszállt a Fnatic-ba és egy hét múlva különböző mercheken láthatjuk a világ leghíresebb macskáját.

A fnatic VB-n készített utolsó videójából a szemfülesek már észrevehették az új mezeket, de tegnap este hivatalos is bejelentette a svéd szervezet. A ruhákat és egyéb tárgyakat november 15-től vehetjük meg a csapat áruházában. Mindezek mellett viszont a CEO elárulta azt is, hogy hamarosan street artot, CGI fényképezést, Tokiói nyitó eventet és rengeteg dropot is láthatunk tőlük.

Természetesen nem véletlen a helyszín sem, hiszen a Fnatic ezzel a szerződéssel leginkább a hölgyeket és az ázsiai piacot szeretné meghódítani, a színvilággal viszont nekünk férfiaknak sem lehet túl nagy problémánk. A Hello Kitty célja egyelőre még ismeretlen, de úgy néz ki, hogy szeretnének haladni a korral, az e-sport pedig tökéletes táptalajt biztosít arra, hogy a felnőtt fiatalokkal és a tinédzserekkel is megismertessék jobban a brandet.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések