Sok mindenre számítottunk, de erre nem.
Igen furcsa hírre lehetünk figyelmes Európa második legnagyobb LoL csapatának Twitterén. Az esport igazi veteránjának számító fnatic ugyanis úgy döntött, hogy szponzorszerződést köt egy olyan branddel, aminek vajmi kevés köze van az e-sporthoz. Legalábbis eddig, ugyanis a Hello Kitty teljes mellszélességgel beszállt a Fnatic-ba és egy hét múlva különböző mercheken láthatjuk a világ leghíresebb macskáját.
@FNATIC x Hello Kitty drops Nov. 15th❣️ pic.twitter.com/hyoIW8CoIh
— Hello Kitty (@hellokitty) 2019. november 6.
A fnatic VB-n készített utolsó videójából a szemfülesek már észrevehették az új mezeket, de tegnap este hivatalos is bejelentette a svéd szervezet. A ruhákat és egyéb tárgyakat november 15-től vehetjük meg a csapat áruházában. Mindezek mellett viszont a CEO elárulta azt is, hogy hamarosan street artot, CGI fényképezést, Tokiói nyitó eventet és rengeteg dropot is láthatunk tőlük.
Honestly, this is the radest thing we've ever done. Just wait.
— Sam Mathews (@sammathews) 2019. november 5.
Street art/CGI Photoshoot/multiple drops/Tokyo launch event/product of a new calibre & quality
Much more to come. https://t.co/hPaD9A9wqg
Természetesen nem véletlen a helyszín sem, hiszen a Fnatic ezzel a szerződéssel leginkább a hölgyeket és az ázsiai piacot szeretné meghódítani, a színvilággal viszont nekünk férfiaknak sem lehet túl nagy problémánk. A Hello Kitty célja egyelőre még ismeretlen, de úgy néz ki, hogy szeretnének haladni a korral, az e-sport pedig tökéletes táptalajt biztosít arra, hogy a felnőtt fiatalokkal és a tinédzserekkel is megismertessék jobban a brandet.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!