Az alpha tesztfázisban mindenki ezt a lapot pörgette, ezért a nyílt béta szakaszból egyszerűen kiszedték a fejlesztők.
Volt egy lap a Battlegrounds alpha tesztidőszaka alatt, ami teljesen felborította a fejlesztők elképzeléseit, ugyanis minden meccsen ezen az egyetlen minionon állt, vagy bukott a győzelem. Kripp egyik streamjében mesélt arról, hogy miért volt a Doubling Imp egy teljesen broken lény és milyen őrületes kombóra volt képes Khadgar segítségével.
A lap két csillagos Tierbe tartozott és pont ugyanaz volt a képessége, mint a klasszikus Hearthstone-ban. Lemásolta magát a Battlecry effekt segítségével egyetlen példányban. Önmagában ez nem sok vizet zavarna, azonban két Khadgar közreműködésével végtelen aranyat lehetett termelni már a játék korai szakaszában.
Ha csak egyetlen Khadgar volt a boardon, akkor is érdemes volt a Doubling Impet spamelni, mivel a megidézett változatok az eladásuk után tovább gyarapították a poolt, ahonnan még több Doubling Impet lehetett így könnyedén behúzni. Az arany Impért nem kellett túl sok követ megmozgatni, de az igazán jó móka akkor indult be, ha megérkezett a boardra a második Khadgar is. Ebben az esetben nem volt más dolga a játékosoknak, mint a Doubling Impet megvenni és kijátszani, ami négy példányban jelent meg az asztalon, amit utána négy aranyért el is tudtak adni. Gyakorlatilag a végtelen arany előállítása volt a célja 4-6 játékosnak is minden mérkőzés során, ami kicsit sem kreatív, izgalmas és kompetitív. A fejlesztők gyorsan döntöttek és már nem hagyták meg nekünk, hogy mi is pörgessük ezt a kombót, ugyanis az open bétáig nem élte túl a Doubling Imp, és ebben a formában valószínűleg soha nem is kerülhet be a Battlegroundsba.
OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!