A mostani frissítésben kapunk egy új kasztot, illetve három új hőst, de ezek mellett még balanszolások is történtek, nézzük is meg, hogy mik is azok.
Új hősök, egy teljesen új kaszt és persze egy adag változás az egyensúly érdekében. A 9.24-es frissítés nem csak a LoL-ban, de a TFT háza táján is felforgathatja a dolgokat.
Újdonságok
Lélektárs
2 hős kell a bónusz eléréséhez, a bónusz meg maga az, hogy az első Lélektárs hős megcélozhatatlanná válik és szellemként harcol addig, amíg van Lélektárs hős életben. Ha meghal az összes, akkor az összes szellem is vele együtt hal meg.
- Kaszt: Lélektárs
- Költség: 2. osztály
- Elem: Árny
- Képesség: Metsző sötétség (Q) - Senna a legtávolabbi szövetségesén keresztül lő egy sugarat, amely 50/100/150 varázssebzést okoz az ellenfeleknek, és 5 másodpercig egy erősítő hatással ruházza fel a szövetségeseket, akiket eltalál, a hatás 25/45/75 találati varázssebzést okoznak.
- Kaszt: Lélektárs
- Költség: 4. osztály
- Elem: Fény
- Képesség: Sorozatlövés (R) - Lucian 4 másodpercig 10+(2x a támadásai másodpercenként) lövedékeket lő egy irányba, melyek a sebzés 25/30/50%-ával sebeznek, alkalmazza a találati hatásokat, és további 40/50/100 varázssebzést okoz.
- Kaszt: Őrző
- Költség: 5. osztály
- Elem: Tűzcsóva
- Képesség: A szomorú múmia átka (R) - Amumu, mint a sima játékmódban is, felrobban, amivel 150/250/1337 varázssebzést okoz minden 2/3/4 mezőnyi távolságon belül az ellenfeleknek, és 2 másodpercig el is kábítja őket.
Kezelői felület
Frissült olyan mértékben, hogy már átláthatóbbak a szintek, illetve a szintenkénti esély az adott költségű hősökre.
- Az osztályok előfordulási gyakorisága is látható már, a szinttől függően.
- Ha az egérmutatót a TP vásárlására visszük, akkor mostantól mutatja, hogy mennyi aranyra van szükség a következő szinthez.
- Mostantól látható az aktuális szint és az összegyűjtött TP.
- TP vásárlás, és Frissítés gomb fel lett cserélve.
Vissza a kezdőlapra és a Draft gomb
Ha más játékos területén kószálunk, vagy a körhintánál vagyunk, ezzel a gombbal gyorsan visszatudunk menni a saját területünkre, így megkönnyítve a dolgunk, hogy mondjuk körhinta fázis alatt milyen hősre, vagy tárgyra van szükségünk.
Egyensúly változások
Adottságok
Őrjöngő
(6) Mostantól az összes Őrjöngőnek +25 sebzést biztosít.
Felhő
Kitérési esély: 15/20/30% ⇒ 20/25/35%
Villám
Sebzés: 70/250/500 ⇒ 100/300/500
Tűzcsóva
A hatást varázslattal okozott sebzés váltja ki ⇒ A hatást varázslattal okozott sebzés és kritikus csapás váltja ki
Bónusz sebzés: 80%/175%/250% 5 másodperc alatt ⇒ 70%/120%/180% 4 másodperc alatt
Felgyújtott mezők: 1/1/1 ⇒ 1/3/5
Fény
Támadási sebesség bónusza: 10/20/35% ⇒ 15/25/35%
Óceáni
Mana-regen: 15/35/60 ⇒ 15/30/60
Vadász
(2) Bónusz támadási sebesség aktiválásának esélye: 30% ⇒ 35%
(4) Bónusz támadási sebesség aktiválásának esélye: 65% ⇒ 80%
(6) 100% esély a 2,5-szeres bónusz támadási sebesség aktiválására.
Árny
Mostantól a bónusz 3/6. (Mivel érkezett Senna, ezért a maximális sebzést, a 2/4-es változattal hamar el lehetett volna érni.)
Az Árny típusú hősök a csata elején 4 másodpercre kapnak bónusz sebzést, ami kiiktatásonként újratöltődik.
(3) +70% sebzés
(6) +140% sebzés és lenullázódik, ha valamelyik Árny hős kiiktatást szerez.
Idéző
Bónusz időtartam és életerő: 40%/100% ⇒ 30%/120%
Hősök
Itt is jobban belenyúltak jó pár hősbe, van akiket gyengítettek a korai szakaszban, van akiket erősítettek.
1. osztály
Ivern pajzsának értéke: 200/350/500 ⇒ 200/300/400
Maokai passzív gyógyítása: 100/175/250 ⇒ 100/150/200
Renekton varázslati gyógyítása: 150/250/350 ⇒ 150/225/300
2. osztály
Neeko támadási hatótávja: 2 ⇒ 3
Yasuo sebzése: 55 ⇒ 60
3. osztály
Aatrox összes manája: 85 ⇒ 70
Sivir sebzése: 50 ⇒ 55
Soraka támadási hatótávja: 2 ⇒ 3
Soraka támadási sebessége: 0,65 ⇒ 0,7
4. osztály
Annie – Tibbers életereje: 2200 ⇒ 2000
Annie – Tibbers páncélja: 40 ⇒ 30
Brand képességének sebzése: 250/325/400 ⇒ 225/300/600
Malphite képességének sebzése: 125/200/275 ⇒ 150/300/1000
Yorick lidérceinek életereje: 600/1000/1400 ⇒ 600/1000/2000
5. osztály
Taric teljes manája: 150 ⇒ 125
Singed képességének sebzése: 200/400/2000 ⇒ 150/300/2000
Lux osztálya
Lux összes manája: 85 ⇒ 80
Lux képességének sebzése: 500/800/9999 ⇒ 600/900/9999
Tárgyak
A Fantomtáncos már csak a kritikus csapást nyeli el, az alap sebzést nem.
A Sárkányoknál kevesebb az esély az osztályok tárgyainak megjelenésére.
A Sárkány és a Szurdok Hírnöke néhány tárgyat ismételten megtudunk szerezni tőlük, viszont a Tolvajkeszyű, a Természet ereje és a Titánhidra nem érhető el.
Óriásölő sebzése: 8% ⇒ 9%
Hibajavítások
- Kijavították azt a hibát, amely miatt ha a Vörös erősítés vagy a Morellonomikon égetése 10 másodpercnél tovább tartott, a célpont felszabadult a gyógyításellenes hatás alól.
- Kijavítottak egy hibát, amely miatt Skarner pajzsa alkalmanként több körön keresztül is kitartott.
- Kijavítottak egy hibát, amely miatt Twitch A helyedben imádkoznék képessége nem működött az elsütés után, ha a Runaan hurrikánja is a fegyvertárban volt.
- Kijavították azt a hibát, amely miatt Yasuónak túl sokáig tartott elérnie a mezőjét és folytatnia a támadást, amikor az R képességének hatása véget ért.
- Kijavították Taliyah eszköztippjét, hogy jelezze egy véletlenszerű ellenséges hős megcélzását és a kábítás időtartamát.
- Kijavították a rangsorolt játék egy hibáját, amely miatt visszasorolást eredményezett, ha 0 LP-t szereztél a negyedik helyezéssel. A negyedik helyezésért mostantól mindig jár legalább 1 LP.
- Kijavítottak egy hibát, amely miatt a Fény típuson kívül az összes Lux a kelleténél 10-zel több alapsebzéssel rendelkezett.
- Javították a töltőképernyő néhány tippjét, hogy naprakészebbek legyenek.
- Kijavították Renekton egyik eszköztippjét, így már megfelelően jelzi, hogy az érintett képesség varázssebzést okoz.
- Kijavították a Tűzcsóva sebzési zónáit, amelyek Zyra növényeinek elpusztulásakor jönnek létre.
- Kijavítottak egy hibát, amely miatt duplán lehetett megkapni a Föld mezők életerőbónuszát.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!