Kifagyott a játék Galakrondtól, reagált a Blizzard

Egyelőre csak átmeneti megoldást talált a Blizzard a Galakrond problémára.

Mobileszközökön és PC-n is felütötte a fejét egy nagyon durva hiba, amit Galakrond, a Descent of Dragons ingyenesen megszerezhető Legendaryje okozott. Teljesen mindegy, hogy Shaman, Rogue, esetleg Warrior paklival játszottunk, ha Galakrond bedobta a durcit, akkor az egész kliens kifagyott. A Blizzard reagált a súlyos problémára, bár közel egy napot kellett várni, mire rájöttek, hogyan is lehetne megoldani a kliens folyamatosan összeomlását. Chris Attalus, a Hearthstone community managere kiadott egy hivatalos közleményt, amiben beszámolt a Galakrond-esetről!

A Blizzard szorgos tesztelői azzal tudták felszámolni a crasheléseket, hogy Galakrond összes animációját egyszerűen kikapcsolták. A disconnectek okát abban fedezték fel, hogy bizonyos Galakrond animációk rosszul működnek. Ez azért is probléma, mivel a (Quest) Galakrond Shaman messze a legnépszerűbb deck az új metában, ezért a meccsek óriási hányadában fellépett a hiba, hogy a Heart of Vir'naal + az Invoke lények használata disconnectet okozott.

Galakrond animációinak kikapcsolása csak egy átmeneti megoldás a kliens problémáira. Jelenleg azon dolgozik a Blizzard, hogy a jövőhétre összedobjanak egy olyan patchet, ami hosszútávon megoldást kínál minden problémára, amit Descent of Dragons érkezése okozott. Természetesen rengeteg hiba vár még felderítésre, ezért kérik a fejlesztők, hogy minden egyes anomáliát jelentsünk a Blizzard felé. 

Ti milyen hibákkal találkoztatok a DoD indulása óta?

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

 

Kövess Minket!