PBE: Sylas mini-reworköt, Sett azonnali buffot kapott

PBE: Sylas mini-reworköt, Sett azonnali buffot kapott

Komoly változtatásokat kapott Sylas, miközben Sett túl gyengének bizonyult az első tapasztalatok alapján.

Óriási erőforrásokat mozgósít a Riot Games, hogy tökéletesen rajtoljon el a 10. rangsorolt szezon. Először is érkezni fog egy Thresh VFX frissítés, aminek a support mainek már most örülhetnek, mivel elképesztően jól néznek ki az új animációk. Emellett számíthatunk arra, hogy Sett játszható lesz annyira, hogy ne kelljen ketrec alatt tartani és a PBE-re száműzni Ionia legújabb (anti)hősét. Ha ez nem lenne elég, Sylas is kapni fog egy mini-reworköt, aminek első változatát már bárki tesztelheti a tesztszerveren.

Sett

  • Haymaker (W) -  pajzs időtartamát 2 másodpercről 3 másodpercre növelték. (Ennek köszönhetően tankosabb lesz Sett és nem kell félni attól, hogy a Haymaker castolása alatt elpárolgunk. - szerk.)

Sylas

  • Alap statok
    • Alap HP 585-ről 525-re csökkent
    • Szintenkénti HP-t 95-ről 115-re növelték
    • Alap Armort 32-ről 27-re csökkentették
    • Szintenkénti Armort 3-ról 4-re növelték
    • Alap MR-t 39-ről 32-re csökkentették
    • Szintenkénti MR-t 1,25-ről 1,75-re növelték
  • Petricite Burst (passzív)
    • Maximális töltetek száma 2-ről 3-ra nőtt
    • AOE sebzés távolsága 400-ról 300-ra csökkent

  • Chain Lash (Q)
    • Alapsebzés 45/70/95/120/145 + 60 % AP-ról 60/70/80/90/100 + 40 % AP-ra változott
    • Másodlagos sebzés 45/70/95/120/145-ről 40/85/130/175/220-ra változott
    • Lassítás mértéke 15/20/25/30/35 %-ról minden szinten 25 %-ra változott
    • Lassítás hatóideje 2 másodpercről 1,5 másodpercre csökkent
    • Töltési idő 9/8/7/6/5 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre nőtt

  • Kingslayer (W)
    • Töltési idő 14/13,5/13/12,5/12 másodpercről 14/12,5/11/9,5/8 másodpercre csökkentű
    • Manaköltség 45/45/50/55/60-ról 80/90/100/110/120-ra nőtt
    • Sebzés 65/100/135/170/205 + 65 % AP-ról 65/115/165/215/265 + 85 % AP-ra nőtt
    • Eltörölték, hogy többet sebez a W, ha az ellenség 40 % életerő alatt van
    • Alapgyógyítás 70/90/110/130/150 + 50 % AP-ról 30/60/90/120/150 + 60 % AP-ra változott
    • Maximális gyógyítás, ha Sylas 40 % életerővel, vagy annál kevesebbel rendelkezik 75 %-ról 50 %-ra csökkent, vagyis duplázza az alapgyógyítást
    • Mostantól minden ellenségre castolt W után gyógyul Sylas, nem csak a hősök után

  • Abscond / Abduct (E)
    • Töltési idő 14 másodpercről 14/13/12/11/10 másodpercre csökkent
    • Továbbiakban nem ad pajzsot a képesség
    • Sebzést 70/85/100/115/130 + 20 % AP-ról 80/130/180/230/280 + 100 % AP-ra növelték

A változtatások mögött határozott célok húzódnak meg. Szerették volna Sylas ösvényfázisát gyengíteni, miközben a late game-ben még erősebb lehet a hős. Továbbá a "flexpick" faktort is csökkentheti, hogy elveszíti Sylas a farmolási potenciálját, sőt még pajzsot sem kap, ezért inkább midesként számolhatunk vele a jövőben és nem junglerként / toposként. Nem utolsósorban a passzív és a W használatának "skill faktorát" csökkentették, így a kevésbé ügyes és tapasztalt játékosok is tehetnek egy próbát az új Sylasszel és nem csak a kompetitív mezőny választása lehet a karakter.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!