Egy hónapja vagyunk a preseasonben, az eddig begyűjtött adatok alapján nyilatkozott a Riot Games az előszezon fő témáiról.
A League of Legends aktuális előszezonja nem a játék történetének legnagyobb változásait hozta el, ám ettől függetlenül jelentősen felrázta az alap játékmenetet. A Riot átalakította a sárkányok rendszerét, megreformálta a support itemeket, valamint behozott egy pár új Lethality tárgyat is, illetve létrehozták topon és boton a kis "dohányzó helyiségeket", bár ezeket még mindig csak kóstolgatják a játékosok.
Egy hónapja nyüstöljük az előszezon változásait, a Riot pedig ez idő alatt gyűjtötte folyamatosan az adatokat, amelyek alapján a 9.24b frissítésben némi finomhangolásra számíthatunk a fent felsorolt dolgok kapcsán.
Sárkánylelkek
Az átalakított sárkányrendszer egy összetettebb végjátékbeli erősítésre ad lehetőséget, a sárkánylelkek és az Ősi sárkány az elmúlt hetekben elképesztően fontos összetevői voltak a játéknak. A Riot szerint túlságosan is, ezért változtatnak rajtuk, ám egyelőre nem osztották meg velünk, hogy pontosan miben módosulnak, csak azt, hogy mennyire.
- Óceáni Sárkánylélek (Ocean Soul): nagy nerf vár rá
- Pokoli Sárkánylélek (Infernal Soul): közepes nerf
- Hegyi Sárkánylélek (Mountain Soul): közepes nerf
- Felhő Sárkánylélek (Cloud Soul): nem változik
- Elder buff: közepes nerf vár rá
Lethality tárgyak
A fejlesztők szerint az új Lethality tárgyak az elvárásaikhoz képest kicsit alulteljesítettek, szóval minimális buffot eszközölnek némelyiken:
- Serrated Dirk: + 5 AD, hogy a korai játékfázisban is nagyobbat csíphessünk
- Edge of Night: + 5 AD
Ezt leszámítva amúgy elégedettek a tárgyak játékban betöltött szerepével, minden role és hős, aki tud operálni Lethality-vel, az megtalálhatja a maga számításait.
Support tárgyak
A Riot adatai szerint az egyszer megvásárolt Support tárgyak ötlete remekül működik, nagyon jó hatással volt a játékra, hogy a támogatók is azonnal elkezdhetnek egyéb kiegészítőket vásárolni maguknak. Azonban egy kis változás itt is lesz, de ez csak a 10.1-es frissítéssel kerül be a játékba.
- A Relic Shield és a Steel Shoulderguard offenzív értékeinek egy része hp regenné változik
- A Spectral Sickle és a Spellthief's Edge hp statjainak egy része pedig mana regenné változik
Ezenfelül a támogató tárgyak 3. szintű küldetési célja megnő, cserébe viszont a harmadik szint elérése után megszüntetik a farmolásért járó aranycsökkenést minionok után. Ezekre a változásokra azért van szükség, hogy mindenki megtalálja a saját magának és a hősének megfelelő itemet.
Nektek mi a véleményetek az előszezonról, élvezitek a játék jelenlegi állapotát?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!