A korábban belengetett nerfek és buffok most már pontos számokkal szerepelnek a 9.24b frissítésének korai betekintésében.
Néhány nappal ezelőtt a Riot Games egy Quick Gameplay Thoughts bejegyzésben megosztotta a játékosokkal, hogy milyen módosításokat tervez a 9.24b frissítésben. Természetesen az első számú célpont az előszezon során bekerült új sárkányrendszer, de egy-két karakter is módosul.
A frissítés tartalmába Riot Scruffy, vezető játékmenet tervező adott betekintést.
Lethality tárgyak
- Serrated Dirk - 25 AD helyett 30 AD-t ad
- Edge of Night - 50 AD helyett 55 AD-t ad
Sárkányok
- Ősi sárkány
- 180 másodpercről 150-re csökkent a hatóideje
- Sebzése 90-270-ről 75-225-re csökkent
- Óceán buff
- 3-12% helyett a hiányzó életerő 2,5-10%-át tölti vissza
- Óceáni lélek
- Jelentősen csökken az ellenfeleknek kiosztott sebzés utáni gyógyulás: 180 (+0,4 bónusz sebzés) (+0,25 varázserő) (+0,1 bónusz életerő) gyógyulás, valamint 90 (+0,04 maximális mana) mana helyett 160 (+0,36 bAD)(+0,225 AP)(+0,09 bHP) gyógyulást és 80(+0,035 mana) mana regenerálódást biztosít 4 másodperc alatt
- Pokoli buff
- 5-20% helyett 4-16% bónusz AD és AP
- Pokoli lélek
- 90 (+0,25 bónusz sebzés) (+0,15 varázserő) (+0,03 bónusz életerő) sebzés 3 másodpercenként helyett 80 (+0,225 bAD)(+0,135 AP)(+0,0275 bHP) sebzést okoznak a robbanások 3 másodpercenként
- Hegysárkány buff
- 8-32% helyett 6-24% bónusz páncél és MR
- Hegyi lélek
- 225 (+0,2 bónusz sebzés) (+0,15 varázserő) (+0,15 bónusz életerő) erősségű pajzs helyett 200 (+0,18 bAD)(+0,135 AP)(+0,135 bHP) erősségű pajzsot kapunk
- Felhőlélek (erősödik)
- Az ulti használat után kapott mozgási sebesség 3 másodperc helyett 6 másodpercig tart és 40% helyett 50% bónusz gyorsaságot biztosít
Nerfek
- Heimerdinger
- A W sebzése 60-180-ról 50-170-re csökken
- Az R+E sebzése 150-350 (+75% AP)-ról 100-300 (+60% AP)-ra csökken
- Shaco
- Az E sebzése 70-170 (+80% bAD) (+60% AP)-ról 70-170 (+70% bAD) (+55% AP)-ra változik
- Az E manaköltsége 50-70-ről 65-re állandósul
- Aphelios
- A Calibrum jelölésének bónusz AD-ja 0,4-ről 0,3-ra csökken
- Az Infernum R robbanási területe 500-ról 400-ra csökken
- Az Infernum a további célpontokra 0,4 helyett 0,25 bónusz AD-val sebez
Buffok
- Alistar
- A szintenként kapott AD-ja 3,62-ről 3,75-re nő
- A passzív gyógyítása 20-139-ről 25-161-re nő
- Ezreal
- A Q képességének AD rátája 110%-ről 120%-ra nő
- Garen
- Az E képesség szinttől függő sebzése 0-6,6-ről 0-8,2-re nő
- Gnar
- Mega Gnar Q-ja 120% helyett 140% AD-val operál
- Mega W-jének fizikai sebzése 25-105-ről 25-145-re nő
- Graves
- Az E töltési ideje 18-14-ről 16-12-re csökken
Ezek a változtatások várhatóak tehát a 9.24b-ben, de egyelőre ez még tervezet, a frissítés tényleges megérkezéséig még bármi változhat.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!