Őrületes számok: 203 milliárd forintot költöttünk el eddig az Epic Games Store-ban

Őrületes számok: 203 milliárd forintot költöttünk el eddig az Epic Games Store-ban

Sokan utálják, rengetegen szkeptikusak vele szemben, de a videojátékok piacán megkerülhetetlen jelenséggé vált az Epic Games Store.

Ha meghalljuk az Epic Games Store online videojátékáruház nevét, akkor rögtön az ingyenes játékokra és a Fortnite-ra asszociálhatunk. Nem is rejti véka alá a cég, hogy pontosan mennyit és mekkora értékben szórta ki az elmúlt évben a 0 forintra leakciózott videojátékokat. Mivel még mindig nagyon sokan csak ezért látogatnak fel az oldalra, ezért ezt a jó szokásukat 2020-ban is megtartják, így már előre dörzsölhetjük a tenyerünket, hogy milyen fantasztikus és szórakoztató címekkel tömik tele a könyvtárunkat.

Az oldal indulása óta 73 ingyenes játékot húzhattunk be, amiknek az összértéke 1455 dollár körül mozgott. A felhasználók összesen 200 milliónál is többször kattintottak a "Buy Now" gombra, majd hagytak ott pontosan 0 forintot a virtuális pénztáraknál.

Az ingyenes játékok mellett más termékeket is behúztak a felhasználók, összesen 640 millió dollár értékben költöttek az EGS oldalán. Ezeket az őrületes számokat az exkluzív címeknek és a Fortnite hatalmas népszerűségének köszönheti az oldal, de jelentős szerepet játszottak a free game-ek is abban, hogy minél többen látogassanak el a weboldalra és töltsék le az Epic Games Launchert.

A legnépszerűbb Epic Games Store-on megtalálható játékok között jól teljesítenek az exkluzív címek, ami megerősítheti abban a fejlesztőket és az EG-t is, hogy jó úton haladnak a kizárólagos szerződések aláírásával. A free-to-play címek közül csak a Dauntless tudott odaérni a fizetős tartalmak mellé, ha a Fortnite-ot nem számítjuk, ami valamilyen rejtélyes okból kifolyólag nem került fel a listára.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A mezőgazdasági szektorban dolgozni dicsőség!

Néhány évtizeddel ezelőtt teljesen természetes volt az, hogy rengetegen a mezőgazdaságban dolgoztak. Aztán jött a robbanásszerűen fejlődő technológia, az urbanizálódás, a fogyasztó társadalom és megannyi egyéb modern hívság, és máris eltolódott a mérleg nyelve az ipari, gyári és szellemi munkák felé. 

Üzlet - Milyen luxusmeglepetést válasszunk egy dohányos férfinak?

Sokak szerint a szivarozás egyet jelent a luxussal, általában jól öltözött, tehetős üzletemberekkel azonosítjuk, ellentétben a cigarettázással, amely a nikotinéhség gyors kielégítésére alkalmas, vagy a pipázással, ami a vén tengeri medvék sajátja.

Üzlet - Már a sztárok is hódolnak a szülő-gyermek szettek trendjének

Az anya-lánya és apa-fia szettek sosem látott népszerűségnek örvendenek. Ez a trend már a sztárvilágba is begyűrűzött: Beyoncé is jelent már meg kislányával közös összeállításban, de Vilmos herceg is szívesen húz a kis Györggyel összeillő ruhákat.

Közvetítések