Őrületes számok: 203 milliárd forintot költöttünk el eddig az Epic Games Store-ban

Őrületes számok: 203 milliárd forintot költöttünk el eddig az Epic Games Store-ban

Sokan utálják, rengetegen szkeptikusak vele szemben, de a videojátékok piacán megkerülhetetlen jelenséggé vált az Epic Games Store.

Ha meghalljuk az Epic Games Store online videojátékáruház nevét, akkor rögtön az ingyenes játékokra és a Fortnite-ra asszociálhatunk. Nem is rejti véka alá a cég, hogy pontosan mennyit és mekkora értékben szórta ki az elmúlt évben a 0 forintra leakciózott videojátékokat. Mivel még mindig nagyon sokan csak ezért látogatnak fel az oldalra, ezért ezt a jó szokásukat 2020-ban is megtartják, így már előre dörzsölhetjük a tenyerünket, hogy milyen fantasztikus és szórakoztató címekkel tömik tele a könyvtárunkat.

Az oldal indulása óta 73 ingyenes játékot húzhattunk be, amiknek az összértéke 1455 dollár körül mozgott. A felhasználók összesen 200 milliónál is többször kattintottak a "Buy Now" gombra, majd hagytak ott pontosan 0 forintot a virtuális pénztáraknál.

Az ingyenes játékok mellett más termékeket is behúztak a felhasználók, összesen 640 millió dollár értékben költöttek az EGS oldalán. Ezeket az őrületes számokat az exkluzív címeknek és a Fortnite hatalmas népszerűségének köszönheti az oldal, de jelentős szerepet játszottak a free game-ek is abban, hogy minél többen látogassanak el a weboldalra és töltsék le az Epic Games Launchert.

A legnépszerűbb Epic Games Store-on megtalálható játékok között jól teljesítenek az exkluzív címek, ami megerősítheti abban a fejlesztőket és az EG-t is, hogy jó úton haladnak a kizárólagos szerződések aláírásával. A free-to-play címek közül csak a Dauntless tudott odaérni a fizetős tartalmak mellé, ha a Fortnite-ot nem számítjuk, ami valamilyen rejtélyes okból kifolyólag nem került fel a listára.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - „Az orvostudomány is lehet kreatív!” – Miért érdemes TDK-zni? (X)

Trenka Andrea Petra számára a tudományos diákköri (TDK) munka nemcsak kutatás, hanem alkotás is. A viselkedéselemző és dietetikus végzettségű fiatal ma már a “themicrobiomegirl” néven ismert tudománykommunikátor: tízezrek követik az Instagramon és a TikTokon, ahol közérthetően magyarázza el, hogyan befolyásolják a bélben élő mikroorganizmusok az egészséget és a mindennapokat.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Közvetítések