Az Iceborne DLC mérföldkőhöz segítette a Monster Hunter World eladásait!

Az Iceborne DLC mérföldkőhöz segítette a Monster Hunter World eladásait!

A szörnyvadász franchise elképesztő népszerűségnek örvend, és a legújabb epizóddal többek között az Iceborne DLC-nek is köszönhetően a Capcom először lépte át egy címmel a 15 milliós eladott példányszámot.

A 2020 január 9-én megjelenő Iceborne kiegészítő a Monster Hunter Worldhöz alig egy hét alatt 4 milliónál is több példányban kelt el. Ez már önmagában elképesztő szám, még akkor is, ha ez három platformról (PS4, Xbox és PC) jött össze. Nagyon úgy tűnik, hogy továbbra is imádnak a játékosok szörnyekre vadászni, és egyre csak bővül ez a tábor.

A Monster Hunter World alapjáték egyébként a 15 milliós álomhatárt is átlépte az új tartalomnak köszönhetően, és ezt először sikerült elérnie egy alkotásnak a japán cég életében. Ezzel abszolút a legsikeresebb címüknek tekinthető, mögötte jócskán lemaradva találjuk csak meg a Resident Evil 5. részét a maga 7,5 milliós elkelt példányszámával.

Az összesített eladásokat tekintve sincs szégyenkeznivalója a vadászoknak, hiszen a legelső epizód 2004-es megjelenése óta 61 milliónál is többet értékesítettek belőle. Ez a Capcomnál így a dobogó második fokára elegendő, az aranyérem egyelőre a Resident Evil sorozat nyakában lóg (93 milliós eladás), míg a képzeletbeli bronznak a Street Fighter örülhet (43 milliós eladás).

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések