Több mint 700 moziba érkezik állandó e-sport tartalom

Több mint 700 moziba érkezik állandó e-sport tartalom

Az e-sport legnagyobb felvevő piacán igyekeznek kombinálni a mozik adhat lehetőségeket és az e-sport élményeit.

Az egyik legnagyobb amerikai e-sport vállalat, a Super League Gaming összeállt a Dalian Wanda Group-pal, hogy közösen e-sport eseményeket vigyenek Kínába, a világ legnagyobb játékos állományával rendelkező országba. Ann Hand, a cég vezérigazgató már ki is adta egy kaliforniai cégnek, hogy szervezzen videojátékos versenyeket Kínába, ami több mint 700 mozit fog érinteni, ugyanis ezek a filmszínházak adnak majd otthont az eseményeknek. A Super League Gaming célja, hogy olyan élményt hozzanak el a mozik adottságainak hála, amivel a mainstream élvonalába tehetik az e-sportokat. 

Kína valóban nagyhatalomnak számít az elektronikus sportok tekintetében, hiszen tavaly a kormányuk is elismerte az e-sportolói karriert mint teljes értékű foglalkozást. Emellett pedig a kínai piac a maga 400 millió nézőjével vetekszik az amerikai profi sportok közönségével. Számítások szerint 2023-ra 3 milliárd dollárt érő iparággá fogja kinőni magát az e-sport, aminek növekedéséhez Kína fog a legnagyobb részben hozzájárulni. A tradicionális sportokhoz hasonlóan a szponzortámogatás, reklámpénzek, merchandize, jegy eladás, és média jogok jelentik a legfontosabb bevételi forrásokat.

"Super League egy újfajta e-sport és mozis élményt kínál több millió kínai rajongó és játékos számára!" Állítja Jian Huang, a Wanda Cinema Games vezérigazgatója. 

A Super League számára nem ez az első komoly befektetés, ugyanis több mint 700 gaming központot terveznek létrehozni világszerte. 

A Wanda cégcsoportot pedig a milliárdos Wang Jinlin hozta létre, mely alapvetően ingatlan üzlettel foglalkozik. A mozis leányvállalkozásuk, a Wand Cinema Games írt alá a Super League Gaming-gel.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések