2020 eddigi legnagyobb frissítése van érkezőben, mutatjuk a tervezett részleteket.
2020. február 5-én érkezik meg a hivatalos szerverekre a 10.3-as patch, de már most tudunk néhány értéket, amik alapjaiban változtathatják meg a hősök közötti erőviszonyokat. Mark Yetter megosztotta Twitteren a tervezett változtatásokat, ezeket mutatjuk meg nektek!
10.3-as frissítés lehetséges erősítései
- Galio - Winds of War (Q): a tornádó hatóideje 1,5 másodpercről 2 másodpercre növekszik és 3 alkalom helyett (tick) 4 alkalommal oszt ki sebzést
- Sejuani - Már első szinten kap 10 % plusz támadási sebességet a jungler, továbbá a passzívból kapott bónusz MR-t és Armort megkapja a hős, ha kis szörny (farkas, raptor stb.) találja el
- Yuumi
- Prowling Projectiles (Q): felerősített sebzés 50-275 (+40 % AP-ról) 45-220 (+ 40% AP)(+2-8% a célpont aktuális életerejére) változik, a manaköltség 85-110-ről egységesen 90-re módosul
- You and Me! (W): a Silence effektek nem teszik 5 másodperces CD-re a képességet
- Zoomies (E): gyógyítás 70-230 (+30% AP-ról) 70-190 (+ 40% AP-ra) változik
- Azir - Emperor's Divide (R): 5-7 katona helyett 6-8 katona széles falat emel
- Corki - Hextech Munitions (passzív): az Innate - The Package (Special Delivery) sebzése 7,5-25 (+37,5% alap AD)(+ 5% AP-ról) 7,5-25 (+50% alap AD)(+6% AP-ra) növekszik, továbbá az elnyújtott ideig tartó sebzés (DoT) hatása 1 másodpercről 1,5 másodpercre növekszik, ha sikerül félrelöknünk a felerősített W-vel az ellenséget
- Ezreal - Szintenkénti mana 42-ről 50-re, szintenkénti támadási sebesség 1,5%-ról 2,5%-ra nő
10.3-as frissítés lehetséges gyengítései
- Sett
- Alap HP regen 9,25-ről 8-ra csökken
- Haymaker (W): töltési idő 16-8 másodpercről 18-12 másodpercre nő, alapsebzés 90-230-ról 90-210-re csökken
- Ekko
- Alap támadási sebesség 6,88-ról 6,25-re csökken
- Paralell Convergence (W): kábítás hatóideje 2,25 másodpercről 2 másodpercre csökken
- Diana
- Alap mana 420-ról 375-re csökken
- Pale Cascade (W): sebzés mértéke 22-70-ről 18-66-ra csökken
- Akali
- Five Point Strike (Q): energiaköltség 100-80-ról 120-100-ra növekszik
- Twilight Shroud (W): 20-40% plusz mozgási sebesség helyett 30-50% mozgási sebességet kap a W castolása után, ami 2 másodperc alatt nullázódik
- Perfect Execution (R): az első castolást csak kiválasztott ellenségre lehet elnyomni
- Miss Fortune - Szintenkénti támadási sebesség 3%-ról 2,25%-ra csökken
- Senna - Absolution (passzív): a nem Senna által megölt minionokból 20% helyett 25%-ban esik ki lélek, az ágyús minionokból 100% helyett 2%-ban (!) esik lélek
- Sona - Song of Celerity (E): saját magának adott mozgási sebesség 25% (+4% 100 AP-ként) helyett 20% (+3% 100 AP-ként) lesz a tervek szerint
- Leona
- Eclipse (W): sebzés 60-220-ról 60-200-ra csökken
- Zenith Blade (E): sebzés 60-220-ról 50-210-re csökken
- Rumble - Scrap Shield (W): mozgási sebesség 20-40%-ról (felerősített formában 30-60%-ról) 15-35%-ra (felerősített formában 22,5-52,5%-ra) csökken, kapott pajzs mértéke 80-200-ról 60-200-ra csökken
- Aphelios - Calibrum jelölés maximálisan 2000-es távolságban lévő célpontokra kerül rá
- Lucian - Bugfix: a passzívből kapott második lövés továbbra is lehet crit, azonban nem oszt ki teljes crit sebzést
Nektek hogy tetszenek a tervezett változtatások?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!