Sylas új erőre kaphat, míg Aphelios tovább gyengül a 10.1-es frissítéssel

Sylas új erőre kaphat, míg Aphelios tovább gyengül a 10.1-es frissítéssel

16 hős változik a szezonkezdő patch-ben, valamint a támogató tárgyak is nagyot módosulnak.

Három nap! Ennyi van hátra csupán a League of Legends 10. ranked szezonjának kezdetéig, amelyre a visszaszámlálást már a hivatalos LoL social media felületeken is elkezdték.

Várhatóan holnap érkezik a 10.1-es frissítés, amely ismét elhoz nekünk néhány balance változtatást, helyenként nem is kicsiket, Sylas például masszívan átalakul. Riot Scruffy, vezető játékmenet tervező osztotta meg a közösséggel, hogy mik várhatóak a holnapi patch-ben, alább részletezve olvashatjátok őket:

Nerfek

  • Az Infernum AOE sebzése 100% helyett 75% sebzéssel operál
  • Mozgási sebessége 330-ról 325-re csökken
  • Az alap életereje 530-ról 500-ra csökken

  • A passzív időtartama 5 másodpercről 4-re csökken, a passzívból nyert mozgási sebesség pedig 3-9%-ról 3%-ra csökken

  • A passzív sebzése 16-120-ról 12-120-ra csökken

  • A mozgási sebessége 340-ről 335-re csökken

Buffok

  • Az R sebzése 150-450-ről 175-475-re nő
  • A R fal időtartama 3 mp-ről 5 mp-re nő

  • Az R sebzése 90-140-ről 90-160-ra nő

  • A Q sebzése 55-305-ről 55-330-ra nő

  • Az R passzívját összehangolták a Rageblade-del

  • A szintenként kapott életerő 89-ről 100-ra nő
  • A szintenként kapott páncél pedig 3,5-ről 4-re

  • Az E képesség bónusz sebzést ad a következő 3 képességnek, vagy alaptámadásnak, 33-66% plusz sebzést oszt ki nem hős célpontoknak AOE képesség használata során

  • A szintenként kapott életerő 95-ről 100-ra nő
  • A passzív ellenállás bónusza 10 (+35°AR/MR)-ről 10 (+50% AR/MR)-re nő
  • Az E sebzése 40-200-ról 40-240-re nő

  • A passzívja mostantól stackelődik az Elder Dragon esetében is
  • A Felhősárkány gyorsabban termeli a dühpontokat
  • Az E on hit sebzése 3,25%-ról 3,75% max HP-ra nő

  • A Q töltési ideje 20-12 mp-ről 18-10 mp-re csökken
  • A lövedék 4 helyett most már csak 3 másodpercig feszíthető

  • Vi az ulti animációja közben megállíthatatlan

  • E képesség lassítása stack nélküli 30%-ról kétszer stackelhető 25%-ra változik

A második oldalon részletesen megtekinthetitek Sylas módosításait, valamint a támogató tárgyak változásait.

A kiszabadult rab egy külön kategória ezúttal, az ő változtatásairól már részletesen írtunk egyszer, ám azóta annyit változtatott rajta a Riot, hogy az a lista számos tekintetben értelmét vesztette.

  • Alap statok
    • Alap HP 585-ről 525-re csökkent
    • Szintenkénti HP-t 95-ről 115-re növelték
    • Alap Armort 32-ről 27-re csökkentették
    • Szintenkénti Armort 3-ról 4-re növelték
    • Alap MR-t 39-ről 32-re csökkentették
    • Szintenkénti MR-t 1,25-ről 1,75-re növelték
  •  Passzív
    • Maximális töltetek száma 2-ről 3-ra nőtt
    • AOE sebzés távolsága 400-ról 300-ra csökkent 
    • Az elsődleges célpontra mért sebzése 1.1 TAD (+20% AP)-ról 1.1 (+25% AP)-ra nő
    • 60% támadási sebességet biztosít, amikor aktív
    • Ha a másodlagos célpont egy 25 életerő alatti minion, akkor kivégzi azt
  • Q
    • Az első fázis sebzése 45/70/95/120/145 (+60 % AP)-ról 60/70/80/90/100 (+40% AP)-ra csökkent
    • A képesség második fázisának sebzése 45/70/95/120/145 (+60% AP)-ról 60/105/150/195/240 (+80% AP-ra) változott
    • A második fázis minionokra mért sebzése 55%-ról 40%-ra csökken
    • A második fázis többé nem lassít
    • Az E második fázisa alatt nem nyomható el
    • Többé nem reseteli Sylas alaptámadását
    • Sebzése 65/100/135/170/205 (+65% AP)-ról 65/100/135/170/205 (+85% AP)-ra nő
    • A töltési ideje 14/13,5/13/12,5/12 mp-ről 14/12,5/11/9,5/8 mp-re csökken
    • Többé nem okoz bónusz sebzést a 40% életerőnél kevesebbel rendelkező hősök számára
    • Eddig 75%-kal többet gyógyított, ha Sylas életereje 40% alatt volt, mostantól ez 100%-ig is felmehet akár
    • A mana költsége 40-ről 70/80/90/100/110-re nő
  • E
    • Az első fázisa többet nem reseteli Sylas alaptámadását
    • Többé nem ad pajzsot
    • A töltési ideje 14 mp-ről 14/13/12/11/10 mp-re csökken
    • A második fázis sebzése 70/85/100/115/130 (+20% AP-ról) 80/130/180/230/280 (+100% AP)-ra lő ki
    • A Self-CC ideje 0,2 mp-ről 0,05 mp-re csökken
  • R
    • Többé nem reseteli Sylas alaptámadását

Támogató tárgyak

  • Relic Shield
    • [ÚJ] 25% alapéleterő regenerálódást biztosít
  • Targon's Buckler
    • [ÚJ] 50% alapéleterő regenerálódást biztosít
  • Bulwark of the Mountain
    • [ÚJ] 100% alapéleterő regenerálódást biztosít
    • 40 AP helyett 25-öt biztosít
  • Steel Shoulderguards
    • [ÚJ] 25% alapéleterő regenerálódást biztosít
  • Runesteel Spaulders
    • [ÚJ] 50% alapéleterő regenerálódást biztosít
  • Pauldrons of Whiterock
    • [ÚJ] 100% alapéleterő regenerálódást biztosít
    • 24 AD helyett 15-öt biztosít
  • Spectral Sickle
    • [ÚJ] 25% mana regenerálódást biztosít
  • Harrowing Crescent
    • [ÚJ] 50% mana regenerálódást biztosít
  • Black Mist Scythe
    • [ÚJ] 100% mana regent biztosít
    • 35 helyett 25 AD-t ad
    • 150 helyett 100 hp-t ad
  • Spellthief's Edge
    • [ÚJ] 25% mana regent biztosít
  • Frostfang
    • [ÚJ] 50% mana regent biztosít
  • Shard of True Ice
    • [ÚJ] 100% mana regent biztosít
    • 150 helyett 100 hp-t ad
    • 60 AP helyett 45-öt ad

Omnistone 

  • A töltési ideje 7-3 mp-ről (range esetében 11-7 mp-ről) 5-3 mp-re változik (range esetében 9-7 mp-re)

Egyelőre ezek a változtatások vannak kilátásban a 10.1-es frissítésre a klasszikus League of Legends számára, de természetesen ez csak akkor válik teljesen biztossá, ha megérkezik a hivatalos patch notes. A support tárgyak változtatásait mindenképp érdekesnek tartjuk, amely jelentősen beleszólhat a játék korai szakaszába. Sylas esetében elég vegyes érzelmeink vannak, a karakter papírabb lesz, viszont több sebzést csaphat ki magából. Meglátjuk, hogy hogyan fog muzsikálni ezután a hős, az biztos, hogy a Riot szerint erősítést kap.

Ti melyik változtatást várjátok a leginkább?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.