16 hős változik a szezonkezdő patch-ben, valamint a támogató tárgyak is nagyot módosulnak.
Három nap! Ennyi van hátra csupán a League of Legends 10. ranked szezonjának kezdetéig, amelyre a visszaszámlálást már a hivatalos LoL social media felületeken is elkezdték.
Várhatóan holnap érkezik a 10.1-es frissítés, amely ismét elhoz nekünk néhány balance változtatást, helyenként nem is kicsiket, Sylas például masszívan átalakul. Riot Scruffy, vezető játékmenet tervező osztotta meg a közösséggel, hogy mik várhatóak a holnapi patch-ben, alább részletezve olvashatjátok őket:
Nerfek
- Az Infernum AOE sebzése 100% helyett 75% sebzéssel operál
- Mozgási sebessége 330-ról 325-re csökken
- Az alap életereje 530-ról 500-ra csökken
- A passzív időtartama 5 másodpercről 4-re csökken, a passzívból nyert mozgási sebesség pedig 3-9%-ról 3%-ra csökken
- A passzív sebzése 16-120-ról 12-120-ra csökken
- A mozgási sebessége 340-ről 335-re csökken
Buffok
- Az R sebzése 150-450-ről 175-475-re nő
- A R fal időtartama 3 mp-ről 5 mp-re nő
- Az R sebzése 90-140-ről 90-160-ra nő
- A Q sebzése 55-305-ről 55-330-ra nő
- Az R passzívját összehangolták a Rageblade-del
- A szintenként kapott életerő 89-ről 100-ra nő
- A szintenként kapott páncél pedig 3,5-ről 4-re
- Az E képesség bónusz sebzést ad a következő 3 képességnek, vagy alaptámadásnak, 33-66% plusz sebzést oszt ki nem hős célpontoknak AOE képesség használata során
- A szintenként kapott életerő 95-ről 100-ra nő
- A passzív ellenállás bónusza 10 (+35°AR/MR)-ről 10 (+50% AR/MR)-re nő
- Az E sebzése 40-200-ról 40-240-re nő
- A passzívja mostantól stackelődik az Elder Dragon esetében is
- A Felhősárkány gyorsabban termeli a dühpontokat
- Az E on hit sebzése 3,25%-ról 3,75% max HP-ra nő
- A Q töltési ideje 20-12 mp-ről 18-10 mp-re csökken
- A lövedék 4 helyett most már csak 3 másodpercig feszíthető
- Vi az ulti animációja közben megállíthatatlan
- E képesség lassítása stack nélküli 30%-ról kétszer stackelhető 25%-ra változik
A második oldalon részletesen megtekinthetitek Sylas módosításait, valamint a támogató tárgyak változásait.
A kiszabadult rab egy külön kategória ezúttal, az ő változtatásairól már részletesen írtunk egyszer, ám azóta annyit változtatott rajta a Riot, hogy az a lista számos tekintetben értelmét vesztette.
- Alap statok
- Alap HP 585-ről 525-re csökkent
- Szintenkénti HP-t 95-ről 115-re növelték
- Alap Armort 32-ről 27-re csökkentették
- Szintenkénti Armort 3-ról 4-re növelték
- Alap MR-t 39-ről 32-re csökkentették
- Szintenkénti MR-t 1,25-ről 1,75-re növelték
- Passzív
- Maximális töltetek száma 2-ről 3-ra nőtt
- AOE sebzés távolsága 400-ról 300-ra csökkent
- Az elsődleges célpontra mért sebzése 1.1 TAD (+20% AP)-ról 1.1 (+25% AP)-ra nő
- 60% támadási sebességet biztosít, amikor aktív
- Ha a másodlagos célpont egy 25 életerő alatti minion, akkor kivégzi azt
- Q
- Az első fázis sebzése 45/70/95/120/145 (+60 % AP)-ról 60/70/80/90/100 (+40% AP)-ra csökkent
- A képesség második fázisának sebzése 45/70/95/120/145 (+60% AP)-ról 60/105/150/195/240 (+80% AP-ra) változott
- A második fázis minionokra mért sebzése 55%-ról 40%-ra csökken
- A második fázis többé nem lassít
- Az E második fázisa alatt nem nyomható el
- W
- Többé nem reseteli Sylas alaptámadását
- Sebzése 65/100/135/170/205 (+65% AP)-ról 65/100/135/170/205 (+85% AP)-ra nő
- A töltési ideje 14/13,5/13/12,5/12 mp-ről 14/12,5/11/9,5/8 mp-re csökken
- Többé nem okoz bónusz sebzést a 40% életerőnél kevesebbel rendelkező hősök számára
- Eddig 75%-kal többet gyógyított, ha Sylas életereje 40% alatt volt, mostantól ez 100%-ig is felmehet akár
- A mana költsége 40-ről 70/80/90/100/110-re nő
- E
- Az első fázisa többet nem reseteli Sylas alaptámadását
- Többé nem ad pajzsot
- A töltési ideje 14 mp-ről 14/13/12/11/10 mp-re csökken
- A második fázis sebzése 70/85/100/115/130 (+20% AP-ról) 80/130/180/230/280 (+100% AP)-ra lő ki
- A Self-CC ideje 0,2 mp-ről 0,05 mp-re csökken
- R
- Többé nem reseteli Sylas alaptámadását
Támogató tárgyak
- Relic Shield
- [ÚJ] 25% alapéleterő regenerálódást biztosít
- Targon's Buckler
- [ÚJ] 50% alapéleterő regenerálódást biztosít
- Bulwark of the Mountain
- [ÚJ] 100% alapéleterő regenerálódást biztosít
- 40 AP helyett 25-öt biztosít
- Steel Shoulderguards
- [ÚJ] 25% alapéleterő regenerálódást biztosít
- Runesteel Spaulders
- [ÚJ] 50% alapéleterő regenerálódást biztosít
- Pauldrons of Whiterock
- [ÚJ] 100% alapéleterő regenerálódást biztosít
- 24 AD helyett 15-öt biztosít
- Spectral Sickle
- [ÚJ] 25% mana regenerálódást biztosít
- Harrowing Crescent
- [ÚJ] 50% mana regenerálódást biztosít
- Black Mist Scythe
- [ÚJ] 100% mana regent biztosít
- 35 helyett 25 AD-t ad
- 150 helyett 100 hp-t ad
- Spellthief's Edge
- [ÚJ] 25% mana regent biztosít
- Frostfang
- [ÚJ] 50% mana regent biztosít
- Shard of True Ice
- [ÚJ] 100% mana regent biztosít
- 150 helyett 100 hp-t ad
- 60 AP helyett 45-öt ad
Omnistone
- A töltési ideje 7-3 mp-ről (range esetében 11-7 mp-ről) 5-3 mp-re változik (range esetében 9-7 mp-re)
Egyelőre ezek a változtatások vannak kilátásban a 10.1-es frissítésre a klasszikus League of Legends számára, de természetesen ez csak akkor válik teljesen biztossá, ha megérkezik a hivatalos patch notes. A support tárgyak változtatásait mindenképp érdekesnek tartjuk, amely jelentősen beleszólhat a játék korai szakaszába. Sylas esetében elég vegyes érzelmeink vannak, a karakter papírabb lesz, viszont több sebzést csaphat ki magából. Meglátjuk, hogy hogyan fog muzsikálni ezután a hős, az biztos, hogy a Riot szerint erősítést kap.
Ti melyik változtatást várjátok a leginkább?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!