19 hős változásával futott be a LoL 10.4-es frissítése, éles a top Sona és Soraka nerf

19 hős változásával futott be a LoL 10.4-es frissítése, éles a top Sona és Soraka nerf

Sokan közülük pedig a dzsungelre célzó módosításokat kaptak, de változik néhány rúna és tárgy is.

Az éjszaka folyamán megérkezett a 10.4-es frissítés hivatalos leírása, és minő meglepő, Aphelios nerfet is találhatunk a számos változtatás között, élesedett a Soraka és Sona gyengítés is.

Íme a patch összefoglaló képe, alatta pedig részletesen mutatjuk, hogy mi változott.

Hősök

  • Bandage Toss (Q)1350-ről 1800-ra növelik Amumu rohamozási sebességét, ha betalál a Q-jával
  • Curse of the Sad Mummy (R): az ulti mostantól megállítja a csúszásokat, továbbá 150-110 másodpercről 130-100 másodpercre csökken a töltési ideje

  • Mostantól mindkét kézben tartott fegyvert mutatja az életerőcsík
  • Calibrum, the Sniper Rifle: a megjelölés (Innate-Precision) 2 attack reset helyett 1 attack resetet biztosít
  • Crescendum Q - Sentry: a lerakott torony maximum 3-szor támadhat az eddigi 4 helyett, a torony 2 helyett 3 sebzést kap távolsági támadásoktól, a torony 2 helyett 4 sebzést szenved el AoE (területi) varázslatoktól
  • Moonlight Vigil (R): az ulti távolsága 1600-ról 1300-ra csökken

  • Celestial Expansion (W): aktiválás után a csillagok teljes sebzése 50 %-ról 40 %-ra csökken

  • 10 % helyett 20 % bónusz támadási sebességet kap 1-es szinten

  • Decisive Strike (Q): AD arány 40 %-ról 50 %-ra nő
  • Courage (W): maximális jelzőszám mellett 10 %-kal megnő a bónusz armor és magic resist, továbbá a kapott pajzs 10 % max HP-ról 70-170 (+20 % bónusz HP-ra) változik

  • Mega Gnar mozgási sebessége 325-ről 335-re nő
  • Gnar! (R): AD arány 20 %-ról 50 %-ra nő, AP arány 50 %-ról 100 %-ra nő

  • Alap manája 357,2-ről 375-re nő
  • A szintenkénti mananövekedése 37-ről 45-re nő
  • To the Skies! (Q): alap sebzés 45-220-ról 55-255-re növekszik

  • Light Binding (Q): töltési idő 13-9 másodpercről 11-9 másodpercre csökken, a sebzés 70-250-ről 80-260-ra nő, a képesség AP aránya pedig 0,7-ről 0,6-ra csökken
  • Final Spark (R): Lux mostantól az ulti elsütése közben is használhatja a Flash képességét

  • Alap támadási sebesség 0,625-ről 0,656-ra nő (5 %-os növekedés)
  • Támadási sebesség aránya 0,625-ről 0,656-ra nő (5 %-os növekedés)

  • Alap HP 610-ről 580-ra csökken
  • Alap armor 37-ről 34-re csökken

  • Mindegyik alapképesség (Q, W, E) 25 manával drágábban castolható, azonban 30 mana visszajár, ha az aurát megkapja legalább egy szövetséges hős

Soraka egy jelentősebb változtatást kapott, erről itt olvashattok bővebben:

  • Chain Lash (Q): alapsebzés 40-100-ról 40-120-ra nő

  • 5 %-os töltési idő csökkentést (global CD) kap Udyr a képességek közötti váltogatásra, minden egyes megszerzett Cloud Drake erősítés után

Dzsungeles változtatások a hősöknek:

A Riot ennél a pontnál elmondta, hogy azért kap néhány nem egészen a dzsungelbe illő karakter is odavaló erősítéseket, mert a low elo-s játékosok elég kis arányban játszanak dzsungelt, plusz ezen szerepkörnek van az egyik legkisebb champion poolja. Ettől a változtatástól azt várják, hogy az alacsony besorolású játékosok bemerészkednek a dzsungelbe, hiszen nem feltétlenül kell majd új karaktert megtanulniuk.

  • Darius - Q: gyógyul a hős a megsebzett szörnyek után is; Passzív: 120 % sebzést szenvednek el a szörnyek a vérzés során
  • Garen - E: 150 %-ot sebez a pörgés a szörnyekre
  • Talon - passzív: large monsterekre is hat és 120 % sebzést okoz
  • Zed - passzív: 100 %-kal több sebzést okoz szörnyekre; az energia visszatöltése működik szörnyekkel is
  • Diana - passzív: 150 % sebzést okoz szörnyeknek
  • Mordekaiser - passzív: 15-100 helyett 25-120 sebzést okoz szörnyeknek
  • Gnar - W: mini formában 100-300 helyett mindig 300 sebzést okoz szörnyeknek

Rúnák és Kifárasztás

A rúnák változásairól részletesen írtunk korábban erről ITT olvashattok. Érkezett viszont még egy változtatás a Prototype: Omnistone-hoz is.

  • Az első rúna mostantól nem lehet az Előrenyomulás (Press the Attack) és a Hódító (Conqueror)

Tárgyváltozások

  • A Stop Watch költsége 600 aranyról 650-re nő
  • Bami's Cinder - buff
    • Új Immolate passzívot kap a Bami's Cinder: minden 10. másodpercben a következő mozgásképtelenséget előidéző varázslat (immobilizing spell) 6-23 (+2% bónusz életerő) sebzést okoz, továbbá megidéz egy tűzkört, ami sebzi a közelben lévő ellenségeket
  • Sunfire Cape - buff
    • Új Immolate passzívot kap a Sunfire Cape: minden 10. másodpercben a következő mozgásképtelenséget előidéző varázslat (immobilizing spell) 26-43 (+5% bónusz életerő) sebzést okoz, továbbá megidéz egy tűzkört, ami sebzi a közelben lévő ellenségeket
  • Cinderhulk - buff
    • Új Immolate passzívot kap a Cinderhulk: minden 10. másodpercben a következő mozgásképtelenséget előidéző varázslat (immobilizing spell) 12-29 (+4% bónusz életerő) sebzést okoz, továbbá megidéz egy tűzkört, ami sebzi a közelben lévő ellenségeket

Ez mind benne van tehát a legújabb patchben, sok érdekes változtatást kaptunk, különösen érdekesek a dzsungeles módosítások, reméljük, hogy tényleg pozitív irányba fognak elsülni.

Jó játékot mindenkinek!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!