Fillelve 168 mérkőzést játszott egy LoL játékos, íme a szerepkörök eloszlása

Fillelve 168 mérkőzést játszott egy LoL játékos, íme a szerepkörök eloszlása

Minden mérkőzés után feljegyezte, hogy milyen szerepkörre került, ennyi meccsből pedig egész jól látható, hogy mire van a legnagyobb igénye a rendszernek.

A League of Legends matchmaking rendszere a játékosok számára időnként egy igazi kérdőjel, bár fontos megjegyezni, hogy a Riot Games egyike azon játékfejlesztőknek, aki a legmélyrehatóbban elmagyarázza a rendszer működését. Persze van azért egy határ, amit őt sem lépnek át, de ezt nem is kell, a lényeg, hogy a közösség az alapkoncepcióval tisztában legyen. A rangsorolt mérkőzések természetes velejárója az autofill, ami időnként bárkit betehet egy általa nem igazán kedvelt pozícióra. A szerep kiválasztásakor viszont arra is van lehetőségünk, hogy mi magunk mondjuk azt, hogy fillelni szeretnénk, vagyis számunkra mindegy, hova kell mennünk a meccsen.

Egy játékos, Blufoot a Goldból Diamondig szóló utazását úgy tette meg, hogy végig Fill szerepkört választott, közben pedig feljegyezte, hogy hova dobta be a gép. Ez saját bevallása szerint összesen 168 mérkőzést foglal magába, habár a lenti képen csak 149 mérkőzés statisztikái szerepelnek.

Jól látható, hogy a legtöbbször dzsungelbe és felső ösvényesnek választotta őt a rendszer, még supportnak is ritkábban dobta be, ami minden bizonnyal abból ered, hogy ez a két szerepkör jelenleg a leggyengébb. A dzsungeleseknek sokáig nagyon át kellett gondolniuk, hogy mikor mennek gankelni, ugyanis ha a rajtaütés sikertelen volt, időt és rengeteg XP-t buktak, ami már az early game során is súlyos szintkülönbségeket eredményezhetett a dzsungelesek között. 

A felső ösvény helyzete igazából magáért beszél, ennek a szerepkörnek van a legkisebb ráhatása úgy általánosságban a játékra jelenleg, a Riot Games a 10.5-ös frissítésben tervez változtatni ezen néhány tárgy erősítésével és rendszer módosítással.

Blufoot hozzátette egyébként, hogy a 10.4-es frissítés után már valamivel kevesebbszer kellett a térkép erdős, illetve felső részére mennie, ekkor már többet volt supp és adc. Íme egy kép az általa 144 mérkőzésen használt karakterekről és azok statisztikáiról.

Szerintünk igen érdekes, hogy mennyire megváltozott a rendszer igénye, hiszen régebben a Fill voltaképp egyenlő volt a Supporttal. A kalandos út során nem mellesleg Gold 1-ből ment Diamond 4-ig.

Ti szoktatok Fillként játszani?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!