Buffokból és nerfekből ezúttal sem lesz hiány, hivatalosan is a küszöbön áll a 10.3-as patch.
A legnépszerűbb hősök közül többet is gyengít a Riot Games, amíg mások kisebb buffoknak örülhetnek. Befutott a 10.3-as frissítés hivatalos leírása. Mutatjuk a részleteket!
Akali - nerf
- Five Point Strike (Q): energiaköltség 100/95/90/85/80 energiáról 120/115/110/105/100 energiára növekszik
- Twilight Shroud (W): bónusz mozgási sebesség a Shroudon belül 20/22/30/35/40 %-ról megváltozik 30/35/40/45/50 %-ra, ami a castolás után 2 másodperc alatt fokozatosan 0-ra csökken
- Perfect Execution (R): első castolást csak ellenséges hősre lehet elnyomni, ennek távolsága 675 lesz. Az első castolás utáni ugrás távolsága 675-825 lesz az ellenséges hőstől függően
Aphelios - nerf
- Calibrum, The Sniper Rifle (Q): a megjelölt célpontot maximum 1800-as távolságból lehet csak támadni, eddig nem volt korlátozás rajta
Azir - buff
- Alap mana 438-ról 480-ra növekszik
- Emperor's Divide (R): a katonákból álló fal szélessége 5/6/7 katonáról 6/7/8 katonára nő
Corki - buff
- Special Delivery (W)
- Másodpercenkénti sebzés 0,375 bónusz AD + 0,05 AP-ról 0,5 bónusz AD-ra + 0,06 AP-ra változik
- Égetés hatóideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre nő
- Új - Carrier Pigeon: a közvetlen találatot elszenvedő hősök az 1,5 másodperces félrelökés mellett lassulnak is
Diana - nerf
- Alap mana 420-ról 375-re csökken
- Pale Cascade (W): gömbönkénti sebzés 22/34/46/58/70-ről 18/30/42/54/66-ra csökken
Ekko - nerf
- Z-Drive Resonance (passzív): jungeles szörnyekre 200 % sebzés helyett csak 150 %-ot sebez a resonance stackelt utolsó ütése
Ezreal - buff
- Szintenkénti mana 42-ről 50-re nő
- Szintenkénti attack speed 1,5 %-ról 2,5 %-ra nő
Galio - buff
- Winds of War (Q): a tornádó hatóideje 1,5 másodpercről 2 másodpercre nő, továbbá 3 helyett 4 alkalommal oszt ki sebzést
Leona - nerf
- Eclipse (W): sebzés 60/100/140/180/220-ról 60/95/130/165/200-ra csökken
- Zenith Blade (E): sebzés 60/100/140/180/220-ról 50/90/130/170/210-re csökken
Miss Fortune - nerf
- Szintenkénti attack speed 3 %-ról 2,5 %-ra csökken
Rumble - nerf
- Alap armor 30,88-ról 31-re nő
- Alap AD 61,036-ról 61-re csökken
- Scrap Shield (W)
- Bónusz mozgási sebesség 20/25/30/35/40 %-ról (felerősített állapotban 30/37,5/45/52,5/60 %) 15/20/25/30/35 %-ra (felerősített állapotban 22,5/30/37,5/45/52,5 %) csökken
- Pajzs 80/110/140/170/200-ról 60/95/130/165/200-ra csökken
Sejuani - változtatás
- Bónusz támadási sebesség 1-es szinten 0 %-ról 10 %-ra nő
- Fury of the North (passzív): mostantól minden szörnytől és ellenséges hőstől elszenvedett sebzés leszedi a Frost Armort
Senna - nerf
- Absolution (passzív)
- A nem Senna által megölt minionokból dobott lelkek aránya 20 %-ról 25 %-ra nő, a Senna által megölt ágyús minionokból dobott lelkek aránya 100 %-ról 1,67 %-ra csökken
- Új - Spoils of War: A Relic Shield és Steel Shoulderguards egyedi képességével elpusztított minionokat gyilkosságként könyveli el a rendszer Senna számára, vagyis ezekből a minionokból csak 1,67 %-ban esik ki lélek
- Curse of the Black Mist (E): ha Senna meghal, miközben az E aktív, akkor a többi szövetséges hős mostantól nem marad láthatatlan az E hatóideje során
Sett - nerf
- Alap health regen 9,25-ről 8-ra csökken
- Haymaker (W)
- Töltési ideje 16/14/12/10/8 másodpercről 18/16,5/15/13,5/12 másodpercre nő
- Alap sebzése 90/125/160/195/230-ról 90/120/150/180/210-re csökken
Sona - nerf
- Song of Celerity (E): Sona saját magának adott bónusz mozgási sebessége 25 % (+0,04 / 100 AP-ról) csökken 20 % (+0,03 / 100 AP-ra)
Yuumi - változtatás
- Prowling Projectile (Q)
- Felerősített sebzés 50/95/140/185/230/275 (+0,4 AP-ról) 45/80/115/150/185/220 (+0,4 AP) (+2-8 %-a az ellenfél jelenlegi életerejére) változik
- Manaköltség 85/90/95/100/105/110 manáról minden szinten 90 manára változik
- You and Me! (W): a silence effekteket nem számolja a rendszer többé az "immobilize" kategóriába, így nem kap a W képesség 5 másodperces CD-t
- Zoomies (E): gógyítás 70/110/150/190/230 (+0,3 AP-ról) 70/94/118/142/166/190 (+0,4 AP-ra) változik
A hősváltoztatásokon kívül érkezik még a sokak által várt jungle buff és három VFX, ezeket a következő oldalon találjátok!
Jungle XP buff
- Monster Hunter (jungle tárgy egyedi képessége)
- Large monsterek után kapott XP 50-ről 60-ra nő
- Az első large monster megölése után járó XP 165-ről 150-re csökken
- Mostantól 13-mal kevesebb arany jár az ösvényen megölt minionokért, ha az összes aranybevételünk több mint fele származik minionokból. Ez a büntetés 14 perc után megszűnik
- Krugok
- Az összes Krug megöléséért 160 XP helyett 175 XP, 125 arany helyett 135 arany jár
- A legnagyobb Krug megöléséért 55 XP helyett 37 XP, 65 arany helyett 42 arany jár
- A közepes Krugok megöléséért 15 XP helyett 18 XP, 10 arany helyett 13 arany jár
- A kicsi Krugok megöléséért 10 XP helyett 14 XP, 5 arany helyett 9 arany jár
- Red Brambleback és Blue Sentinel (vörös és kék buff)
- Alap XP 115-ről 110-re csökken
- Szörnyek XP növekedése változik
- 4-es szinten: 1,025x helyett 1,075x
- 5-6-os szinten: 1,1x helyett 1,15x
VFX és SFX frissítések
Annie és Nautilus alaptámadásai és képességei is modernebb dizájnt kapnak, Malphite esetében csak kisebb változások történtek, amik letisztultabbá teszik a karaktert.
Emellett érkezett még számos hibajavítás is érkezett, ezek közül az alábbiak a legérdekesebbek.
- Jayce ultija mostantól megkapja a valódi 10 %-os CD csökkentést a Cloud Drake buff után
- Braum passzívból kapott stunja mostantól arányosan csökken a Tenacity alapján
- Sett ultija nem szakítja meg Mordekaisert Realm of Death castolás közben
- Katarina nem kap két jelzőt a Conquerorra a Sinister Steel passzívból minden célpont megsebzése után
- Teemo által megvakított (Q) ellenségek nem tudnak többé critelni és más felerősített alaptámadásokkal sebezni
A 10.3-as frissítés minden változtatása, és az új Heartseeker Yuumi, Hearthseeker Jinx és Prestige True Damage Senna skinek holnaptól élesednek a rendes szervereken.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!