16 hőst változtatnak, érkeznek a vizuális fejlesztések: itt a 10.3-as frissítés hivatalos leírása

16 hőst változtatnak, érkeznek a vizuális fejlesztések: itt a 10.3-as frissítés hivatalos leírása

Buffokból és nerfekből ezúttal sem lesz hiány, hivatalosan is a küszöbön áll a 10.3-as patch.

A legnépszerűbb hősök közül többet is gyengít a Riot Games, amíg mások kisebb buffoknak örülhetnek. Befutott a 10.3-as frissítés hivatalos leírása. Mutatjuk a részleteket!

Akali - nerf

  • Five Point Strike (Q): energiaköltség 100/95/90/85/80 energiáról 120/115/110/105/100 energiára növekszik
  • Twilight Shroud (W): bónusz mozgási sebesség a Shroudon belül 20/22/30/35/40 %-ról megváltozik 30/35/40/45/50 %-ra, ami a castolás után 2 másodperc alatt fokozatosan 0-ra csökken
  • Perfect Execution (R): első castolást csak ellenséges hősre lehet elnyomni, ennek távolsága 675 lesz. Az első castolás utáni ugrás távolsága 675-825 lesz az ellenséges hőstől függően

Aphelios - nerf

  • Calibrum, The Sniper Rifle (Q): a megjelölt célpontot maximum 1800-as távolságból lehet csak támadni, eddig nem volt korlátozás rajta

Azir - buff

  • Alap mana 438-ról 480-ra növekszik
  • Emperor's Divide (R): a katonákból álló fal szélessége 5/6/7 katonáról 6/7/8 katonára nő

Corki - buff

  • Special Delivery (W)
    • Másodpercenkénti sebzés 0,375 bónusz AD + 0,05 AP-ról 0,5 bónusz AD-ra + 0,06 AP-ra változik
    • Égetés hatóideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre nő 
    • Új - Carrier Pigeon: a közvetlen találatot elszenvedő hősök az 1,5 másodperces félrelökés mellett lassulnak is

Diana - nerf

  • Alap mana 420-ról 375-re csökken
  • Pale Cascade (W): gömbönkénti sebzés 22/34/46/58/70-ről 18/30/42/54/66-ra csökken

Ekko - nerf

  • Z-Drive Resonance (passzív): jungeles szörnyekre 200 % sebzés helyett csak 150 %-ot sebez a resonance stackelt utolsó ütése

Ezreal - buff

  • Szintenkénti mana 42-ről 50-re nő
  • Szintenkénti attack speed 1,5 %-ról 2,5 %-ra nő

Galio - buff

  • Winds of War (Q): a tornádó hatóideje 1,5 másodpercről 2 másodpercre nő, továbbá 3 helyett 4 alkalommal oszt ki sebzést

Leona - nerf

  • Eclipse (W): sebzés 60/100/140/180/220-ról 60/95/130/165/200-ra csökken
  • Zenith Blade (E): sebzés 60/100/140/180/220-ról 50/90/130/170/210-re csökken

Miss Fortune - nerf

  • Szintenkénti attack speed 3 %-ról 2,5 %-ra csökken

Rumble - nerf

  • Alap armor 30,88-ról 31-re nő
  • Alap AD 61,036-ról 61-re csökken
  • Scrap Shield (W)
    • Bónusz mozgási sebesség 20/25/30/35/40 %-ról (felerősített állapotban 30/37,5/45/52,5/60 %) 15/20/25/30/35 %-ra (felerősített állapotban 22,5/30/37,5/45/52,5 %) csökken
    • Pajzs 80/110/140/170/200-ról 60/95/130/165/200-ra csökken

Sejuani - változtatás

  • Bónusz támadási sebesség 1-es szinten 0 %-ról 10 %-ra nő
  • Fury of the North (passzív): mostantól minden szörnytől és ellenséges hőstől elszenvedett sebzés leszedi a Frost Armort

Senna - nerf

  • Absolution (passzív)
    • A nem Senna által megölt minionokból dobott lelkek aránya 20 %-ról 25 %-ra nő, a Senna által megölt ágyús minionokból dobott lelkek aránya 100 %-ról 1,67 %-ra csökken
    • Új - Spoils of War: A Relic Shield és Steel Shoulderguards egyedi képességével elpusztított minionokat gyilkosságként könyveli el a rendszer Senna számára, vagyis ezekből a minionokból csak 1,67 %-ban esik ki lélek
  • Curse of the Black Mist (E): ha Senna meghal, miközben az E aktív, akkor a többi szövetséges hős mostantól nem marad láthatatlan az E hatóideje során

Sett - nerf

  • Alap health regen 9,25-ről 8-ra csökken
  • Haymaker (W)
    • Töltési ideje 16/14/12/10/8 másodpercről 18/16,5/15/13,5/12 másodpercre nő
    • Alap sebzése 90/125/160/195/230-ról 90/120/150/180/210-re csökken

Sona - nerf

  • Song of Celerity (E): Sona saját magának adott bónusz mozgási sebessége 25 % (+0,04 / 100 AP-ról) csökken 20 % (+0,03 / 100 AP-ra)

Yuumi - változtatás

  • Prowling Projectile (Q)
    • Felerősített sebzés 50/95/140/185/230/275 (+0,4 AP-ról) 45/80/115/150/185/220 (+0,4 AP) (+2-8 %-a az ellenfél jelenlegi életerejére) változik
    • Manaköltség 85/90/95/100/105/110 manáról minden szinten 90 manára változik
  • You and Me! (W): a silence effekteket nem számolja a rendszer többé az "immobilize" kategóriába, így nem kap a W képesség 5 másodperces CD-t
  • Zoomies (E): gógyítás 70/110/150/190/230 (+0,3 AP-ról) 70/94/118/142/166/190 (+0,4 AP-ra) változik

A hősváltoztatásokon kívül érkezik még a sokak által várt jungle buff és három VFX, ezeket a következő oldalon találjátok!

Jungle XP buff

  • Monster Hunter (jungle tárgy egyedi képessége)
    • Large monsterek után kapott XP 50-ről 60-ra nő
    • Az első large monster megölése után járó XP 165-ről 150-re csökken
    • Mostantól 13-mal kevesebb arany jár az ösvényen megölt minionokért, ha az összes aranybevételünk több mint fele származik minionokból. Ez a büntetés 14 perc után megszűnik
  • Krugok
    • Az összes Krug megöléséért 160 XP helyett 175 XP, 125 arany helyett 135 arany jár
    • A legnagyobb Krug megöléséért 55 XP helyett 37 XP, 65 arany helyett 42 arany jár
    • A közepes Krugok megöléséért 15 XP helyett 18 XP, 10 arany helyett 13 arany jár
    • A kicsi Krugok megöléséért 10 XP helyett 14 XP, 5 arany helyett 9 arany jár
  • Red Brambleback és Blue Sentinel (vörös és kék buff)
    • Alap XP 115-ről 110-re csökken
  • Szörnyek XP növekedése változik
    • 4-es szinten: 1,025x helyett 1,075x
    • 5-6-os szinten: 1,1x helyett 1,15x

VFX és SFX frissítések

Annie és Nautilus alaptámadásai és képességei is modernebb dizájnt kapnak, Malphite esetében csak kisebb változások történtek, amik letisztultabbá teszik a karaktert.

Emellett érkezett még számos hibajavítás is érkezett, ezek közül az alábbiak a legérdekesebbek.

  • Jayce ultija mostantól megkapja a valódi 10 %-os CD csökkentést a Cloud Drake buff után
  • Braum passzívból kapott stunja mostantól arányosan csökken a Tenacity alapján
  • Sett ultija nem szakítja meg Mordekaisert Realm of Death castolás közben
  • Katarina nem kap két jelzőt a Conquerorra a Sinister Steel passzívból minden célpont megsebzése után
  • Teemo által megvakított (Q) ellenségek nem tudnak többé critelni és más felerősített alaptámadásokkal sebezni

A 10.3-as frissítés minden változtatása, és az új Heartseeker Yuumi, Hearthseeker Jinx és Prestige True Damage Senna skinek holnaptól élesednek a rendes szervereken.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted elég lesz Akalinak ennyi nerf?

  • 35 %
  • 47 %
  • 18 %

Partnereink ajánlata

Gamestar

  • Balloonfire 4 éve
    Nem értem, hogy Akalit miért kell ennyire nerfelni. Az oké, hogy most erős, de nem annyira, hogy teljesen legyengítsék...
    0 0 Válasz
    • Aizen 4 éve Balloonfire
      Egyetértek, így kb használhatatlan lesz. Szerintem lehetséges megoldás lett volna ha a Conqueror rúnát gyengítik és akkor mondjuk se Akalit se Dianat se Katat nem kéne gyengíteni.
      0 0 Válasz
    • kiskeni 4 éve Balloonfire
      Egy szinten érthető, profi szinten még mindig idegesítő, de egy champ-nek minden szinten hasonlóan kell teljesítenie. Ha valamelyiken túl jó vagy túl rossz, akkor kap nerfet/buffot. Mindenesetre igazságtalan szerintem is, csóri champ alig rohangál 45% winrate-el és úgy nerfelik, mintha valamilyen 70+%-os winrátájú champről lenne szó... Nem hiszem el, hogy ennyire leszarják, hogy máshol mennyire egy useless shit és hogy mennyire csak a profi szintre jellemző, hogy akali op. Bár, mondjuk az dicséretes, hogy a W-ben nem bukkansz fel cc hatására addig, amíg a cc tart. Helyette ahogy látom a Q-t variálták meg, ez még egy jó irány. Az ult1 ilyen szintű korlátozásával viszont még mindig nem értek egyet... Ezért cserébe minimum, hogy ult cooldown emelések előtti szintre kell visszaállítani az ult töltési idejét, tehát egészen 100/85/70-ig mehet, mert k*vára irreális majd 3 perc töltési idő egy ilyen ultira (20mp híján 3perc)... Sőt, kezdhették volna ezzel is, hogy ne kőkemény nerfnek tűnjön minden módosítás, hanem mondjuk az ult esetében ez csak "adjustment-nek" látsszon.
      0 0 Válasz
      • EndeMorke 4 éve kiskeni
        Ja csak nem mind 1 hogy azon múlik a meccs h az akali fed és az ultija több célpontot sebez egyszerre és kb 1 shotol mindenkit aki nem tank és végre látható lesz a füstben ami eddig undorító op volt.
        0 0 Válasz
        • kiskeni 4 éve EndeMorke
          Igen, emeld ki azt az egyetlen egy szerencsés esetet, amikor az enemy nem rohangál 100 millió cc-vel és egy Akali-nak így relatív könnyű dolga van... Mert hidd el, lehet akármennyire rossz az enemy, ha rengeteg cc-jük van, akkor Akali haszontalan, ami előbb vagy utóbb kibukik. Ha early-ben el is feed-elődött, egy kis időhúzással simán értéktelenné válik bármelyik Akali. Mielőtt még azzal jönnél, hogy "hádesokcc-vel", megegyezhetünk abban, hogy nem nehéz sok cc-t összehozni :) Pick-elj mage midet, tősgyökeres tank topot, tankos suppot (de elég ha heal-el), illetve jg-ben is bőségesen találsz champet. Azért na, játszottam elégszer az új Akali-t, hogy tudjam mennyire könnyen helyén kezelhető.
          0 0 Válasz
    • Soulhaunted 4 éve Balloonfire
      Azt fogják elérni amit Sollal tettek.. 0.3% os pickrate... Csak az fog vele játszani aki fan
      0 0 Válasz
  • NoxusiGomba 4 éve
    K
    0 0 Válasz
  • DrSynclear 4 éve
    Újabb akali nerf xdxdxd
    0 0 Válasz
    • Loemifar 4 éve DrSynclear
      Valószínű egy darabig nem kell új gyengítésekre számítani. :D
      0 0 Válasz
  • Peterhenk 4 éve
    Tetszik az a yuumi
    0 0 Válasz
  • Atesz 4 éve
    ????
    0 1 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!

Közvetítések