Soros György milliárdokat fektetett be az Activision-Blizzardba

Soros György milliárdokat fektetett be az Activision-Blizzardba

A semmiből vásárolt közel 1 millió részvényt a magyar származású üzletember.

A világ egyik leggazdagabb üzletembere már korábban is birtokolt Activision-Blizzard részvényeket, de az összestől 2019 januárjában megvált. Alig telt el egy év és Soros György, a saját alapítványán keresztül ismét úgy döntött, hogy érdemes lenne befektetnie a Call of Duty játékok kiadójába egy jelentősebb összeggel. 

Összesen 758 500 részvényt vásárolt fel a Soros Fund Management Llc, ami 45 millió dolláros befektetést jelent. Jelenlegi árfolyamon ez azt jelenti, hogy a 89 éves amerikai-magyar közgazdász 13,3 milliárd forinttal támogatja az Activision-Blizzard további fejlődését. A jelenlegi helyzetben furcsa döntésnek tűnhet ekkora pénzmozgás, mivel a Warcraft 3: Reforged bukása kicsit megtépázta a reputációját a fejlesztőcsapatnak, ami egykoron hatalmas megbecsülésnek örvendett a gamerek körében. 

Az Activision-Blizzard jelenleg 48 milliárd dollárt a jelenlegi tőzsdei árfolyamon, ezzel az Egyesült Államok és Európa legnagyobb videójáték kiadójának tekinthető. Világviszonylatban is előkelő helyet foglal el, bár jelenleg nincs még egy cég, ami képes lenne felvenni a versenyt a kínai Tencenttel. A plusz pénz minden vállalatnak jól jön, a kérdés innentől csak az, hogy mire fordítják majd a milliókat. Új játék, még jobb munkakörülmények, további terjeszkedés a szektoron belül? A jövő minden kérdésre választ ad majd, addig is szurkoljatok annak, hogy a Diablo IV és a többi beígért projekt minél hamarabb elkészülhessen.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te szoktál Activision-Blizzard játékokkal játszani?

  • 4 %
  • 28 %
  • 30 %
  • 28 %
  • 9 %
Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések