Soros György milliárdokat fektetett be az Activision-Blizzardba

Soros György milliárdokat fektetett be az Activision-Blizzardba

A semmiből vásárolt közel 1 millió részvényt a magyar származású üzletember.

A világ egyik leggazdagabb üzletembere már korábban is birtokolt Activision-Blizzard részvényeket, de az összestől 2019 januárjában megvált. Alig telt el egy év és Soros György, a saját alapítványán keresztül ismét úgy döntött, hogy érdemes lenne befektetnie a Call of Duty játékok kiadójába egy jelentősebb összeggel. 

Összesen 758 500 részvényt vásárolt fel a Soros Fund Management Llc, ami 45 millió dolláros befektetést jelent. Jelenlegi árfolyamon ez azt jelenti, hogy a 89 éves amerikai-magyar közgazdász 13,3 milliárd forinttal támogatja az Activision-Blizzard további fejlődését. A jelenlegi helyzetben furcsa döntésnek tűnhet ekkora pénzmozgás, mivel a Warcraft 3: Reforged bukása kicsit megtépázta a reputációját a fejlesztőcsapatnak, ami egykoron hatalmas megbecsülésnek örvendett a gamerek körében. 

Az Activision-Blizzard jelenleg 48 milliárd dollárt a jelenlegi tőzsdei árfolyamon, ezzel az Egyesült Államok és Európa legnagyobb videójáték kiadójának tekinthető. Világviszonylatban is előkelő helyet foglal el, bár jelenleg nincs még egy cég, ami képes lenne felvenni a versenyt a kínai Tencenttel. A plusz pénz minden vállalatnak jól jön, a kérdés innentől csak az, hogy mire fordítják majd a milliókat. Új játék, még jobb munkakörülmények, további terjeszkedés a szektoron belül? A jövő minden kérdésre választ ad majd, addig is szurkoljatok annak, hogy a Diablo IV és a többi beígért projekt minél hamarabb elkészülhessen.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te szoktál Activision-Blizzard játékokkal játszani?

  • 4 %
  • 28 %
  • 30 %
  • 28 %
  • 9 %
Üzlet - 1 karátos gyémánt eljegyzési gyűrű: tökéletes választás lánykéréshez

A lánykérés egy életre szóló emlék: ez egy olyan pillanat, melyben egyszerre van jelen a közös múlt és jövő, a szenvedély és a meghittség, a bizonytalanság és az elszántság. Az esemény történhet a tengerparti naplementében vagy akár egy focimeccs szünetében a lelátón – bárhol is tesszük fel a kérdést, az élmény mindkét félnek felejthetetlen lesz.

Üzlet - Logózott ragasztószalag: a márka mozgó arculata

Az üzleti életben gyakran nem is gondolunk arra, hogy mennyire jelentőségteljesek a részletek. Például, vajon mekkora hatást gyakorolhat egy cég arculatára az, ha egyedi, logózott ragasztószalagot alkalmaz?

Közvetítések