Az Open Beta már egy hónapja tart, most a Riot értékelte az eddig elért eredményeket.
A Legends of Runeterra már egy ideje Open Beta fázisban van. Azóta jött egy nagyobb nerf/buff csomag, érkezett egy frissítés, ami csak a hibákat javította és a játékosok elkezdték feltölteni a kollekciójukat. Ezzel kapcsolatban a fejlesztők úgy gondolták, hogy itt az ideje egy kicsit áttekinteni az első hónapot.
"Már kicsit több mint 1 hónapja, hogy elindult az Open Beta és most úgy gondoljuk, hogy eljött az ideje annak, hogy megosszuk veletek a tapasztalatainkat, hogy megmutassuk hogy mit láttunk abból, amit ti mondtatok nekünk. Ezen kívül egy picit beszélünk arról is, hogy mi vár még rátok ebben az évben."
Ami jól sikerült
A Champion lapok beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Egyszerre ismerősek a LoL világából, mégis a képességeik és a mechanikáik frissnek érződnek. A lapok még annál is aktívabbak lettek, mint azt anno a fejlesztők gondolták volna. A másik nagy siker az interaktivitás. A körök oda-vissza természete miatt az egész nagyon sima. Akció és reakció váltakozik folyamatosan, a Fast és a Slow varázslatok jól működnek, amit a közösség is nagyon szeret.
Amin még dolgoznak
A Combat Log egyelőre több játékosnak okoz gondot, egyelőre sokaknak nem egyértelmű, hogy milyen kártyák, mit is csináltak addig a pillanatig. Ezen kívül dolgoznak majd a lapok mechanikáinak egyszerűbb megfogalmazásán, hiszen ez is egy olyan pont, amit a közösség egy része egyelőre nem igazán szeret. Egy másik sarkalatos kérdés a gyűjtemény, többen panaszkodtak a craft rendszerre és az átláthatóságra. Ezért a fejlesztők azt ígérik, hogy megnézik, hogy UI felületén mit tudnak javítani. Az animáció sebességen már gyorsítottak, de úgy néz ki nem volt elég, most a Spell lapok várhatóan még sebesebbek lesznek.
A meta
Fontos cél volt, hogy minden Champion találja meg a helyét a metában. Ez a törekvés ugyan jó felé halad, de még vannak olyanok, akiken dolgozni kell, mert egyszerűen nem játszanak velük. Ezen kívül fontos, hogy az adminok folyamatosan szedik ki az adatokat a játszott meccsekből. A két faktor, amit leginkább felügyelnek az egyéni lapok győzelmi aránya és persze emellé még bejön a paklik győzelmi aránya is. Ha változtatnak valamin, akár buff vagy nerf formájában, akkor ez az, amit figyelembe vesznek. Pont ezen okok miatt a Shadow Isles frakció górcső alá kerül, mivel az egyes kártyák túl jól teljesítenek, akár Champion nélkül is. Azt a fejlesztők is tudják, hogy RNG nélkül nem érdekes a játék, de abban az esetben, ha túl sok van belőle, akkor az is bajt okozhat. Egyelőre a mostani szerencsefaktor úgy tűnik egyensúlyban van, de nem tudjuk mi lesz még.
Az ördög a részletekben
A játékosok válaszai alapján sokan elégedettek az előrehaladással. A kollekciók elég gyorsan fejlődnek és a tapasztalatok alapján a legtöbben úgy gondolják, hogy elég kártyát tudnak behúzni. Ezzel együtt azért sokan mondják, hogy egy-egy erősebb metapaklit már nehezen raknak össze, ezért lehet a jövőben húznak ezen. Az is látszik, hogy a játékosok felhalmozzák a Wild lapokat és inkább a shardokból dolgoznak, meg amit a szintek hoznak. A Riot inkább azt szeretné látni, hogy a játékosok elköltik a kártyákat és próbálgatni kezdenék a dolgokat. A közösség szinte egyöntetűen mondta azt, hogy a játéktáblák és a kis Guardian társak rendben vannak. Nagyon sokan ruháztak be ezekre, hogy az egész játékfelületet saját szájízűkre alakítsák. Ahogy az várható volt itt még nagyon sok részletre nem derült fény, amit eddig kaptunk az csak a jéghegy csúcsa.
A célok
A fő cél a mobil megjelenés, ha pedig az is megvolt, akkor jöhet a következő adag kártya, ami színesítheti az egészet. De ez nem minden, hiszen ezután is terveznek mást. A középtávú tervek között vannak új formátumok és játékmódok is, már nem kell rájuk nagyon sokat várni.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!