Megszerezte első pontjait a WiLD és a Békéscsabai E-sport Egyesület is!

Megszerezte első pontjait a WiLD és a Békéscsabai E-sport Egyesület is!

Továbbra is veretlen a címvédő Salamander.

A KmK játékosai nem tudtak kiállni a Budapest Five-val szemben, így három mérkőzést követhettünk a K&H MNEB CS:GO harmadik hetén. Az alapszakasz nyolc csapatából egyedül a Salamander és a Genesis Gaming kezdte veretlenként a mai meccsnapot, míg a Békéscsabai E-sport Egyesület az első pontjaiért harcolt az este. Nézzük milyen eredmények születtek a csapatok találkozóin.

WiLD MultiGaming vs Genesis Gaming

Kitiltott pályák: Dust2 (WiLD), Vertigo (Genesis Gaming), Train (WiLD), Overpass (Genesis Gaming), Nuke (WiLD), Inferno (Genesis Gaming)

Ahogy már mondtam, gabessonék veretlenül várták a meccset, míg a WiLD szinte még el sem kezdte az idei K&H MNEB szezont. Az első meccsükön 3 kört tudtak csak hozni a Salamanderrel szemben, míg múlthéten hussaR technikai gondjai miatt elmaradt a KmK elleni összecsapásuk.

Óriási lendülettel vetették bele magukat a meccsbe a WiLD játékosai, de a Genesis hamar ki tudott egyenlíteni, 3-3-ról pedig a vezetést is átvették. Nagy előnyt viszont egyik csapat sem tudott kiépíteni. Oda-vissza pattogtak a körök, végül pedig 8-7-es Genesis vezetéssel fordultak a második félidőre.

Bár a WiLD CT oldala sokkal erősebb volt, mint ellenfeleiké, nem mondhatnám, hogy bármelyik csapat is dominálta volna a másikat. HussaR-ék ugyan el tudtak húzni, de aztán visszalőtte magát a játékba a Genesis Gaming. 15-14-nél alig volt pénze vásárolni a WiLD játékosoknak, volt aki csak pisztollyal vágott neki az utolsó körnek. Ennek ellenére le tudták hozni azt és 16-14-gyel megszerezték első győztes mérkőzésüket a K&H MNEB második szezonjában.

Békéscsabai E-sport Egyesület vs GIWU

Kitiltott pályák: Train (BEE), Nuke (GIWU), Overpass (BEE), Vertigo (GIWU), Inferno (BEE), Mirage (GIWU)

Nem sikerült még pontot szereznie a békéscsabai csapatnak, sokak szerint pedig nincs is sok esélyük erre. Az eddigi erőviszonyokat tekintve, talán a GIWU a legjobb dobásuk. Persze V1CE-ék tudnak brutális köröket hozni, de szét is tudnak esni, amit a BEE gyorsan az előnyére fordíthat.

Ráadásul a békéscsabai alakulat indult az előnyösebbnek mondható támadó oldalon, sajnos kevés sikerrel, legalábbis kezdetben. A pisztoly- és az iskolaköröket pontra tudta váltani a GIWU, de aztán megjöttek a BEE fegyveres támadásai. Szépen, sorban támadták be a lerakókat, gyakorlatilag körönként váltogatták az A és B offenzíváikat.

Nagyon szét volt esve a GIWU védelme, a BEE támadásai pedig pontosak és könyörtelenek voltak. Remekül tudtak összedolgozni, ritkán volt olyan, hogy ne tudtak volna valaki visszalőni. Végül 9-6-os BEE vezetéssel érkeztünk el a 16. kör kezdetéhez. Dust2-n ez nem igazán az az eredmény, aminek örülnek a támadók. 

A békéscsabaiak viszont ott folytatták, ahol abbahagyták. Remekül kezdték a CT oldalt, olyannyira, hogy 15-9-nél hat db meccspontot is sikerült szerezniük. Végül pont ebben a hat körben játszottak a legtöbb hibával, a GIWU egészen visszajött  a játékba, de 16-14-es végeredménnyel mégis a BEE gyűjtötte be a győzelemért járó három pontot.

LvLUP Esport vs Salamander

Kitiltott pályák: Mirage (LvLUP), Inferno (Salamander), Nuke (LvLUP), Dust2 (Salamander), Vertigo (LvLUP), Overpass (Salamander)

Végül a Salamander mérkőzésével zártuk a napot. Immár harmadjára volt, hogy ők játszották a meccsnap utolsó összecsapását, ami eddig szerencsét is hozott nekik. Viccet félretéve, ha valakiknek, akkor a Salamander játékosoknak nincs szüksége szerencsére. Magabiztosan tudtak nyerni a WiLD, majd a BEE játékosai ellen is.

Az LvLUP már egy fokkal nagyobb falat volt, de sok kört nekik sem engedtek. Train volt a meccs helyszíne, ami a Salamander egyik legjobb pályája, ráadásul a CS:GO egyik olyan pályája, ami a leginkább megköveteli a pontos, precíz csapatjátékot. 

Bár a pisztolykört behúzták beeGOD-ék, a Salamander védelme rögtön a második körben összeállt. Egyszerűen más szintet képviselt mai a Salamander, mint az ellenfele. Bár voltak szoros körök, megvoltak a remek LvLUP megmozdulások és fragek, de összességében mindig Aaronék voltak erősebbek. 

Nagyon hamar 10 körös előnyben találták magukat torzsiék, amit a félidő végére csak még tovább növeltek. 14-1-gyel vágtak neki Train második felének, sok kört viszont nem élt meg a második félidő. A Salamander ellen már-már kötelező 3 kört meglőtte az LvLUP is, de boditoék így is behúzták a meccset, ismét 16-3-mal.

A K&H MNEB CS:GO alapszakasza jövőhét csütörtökön, azaz március 26-án folytatódik!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!