A sok negatív visszajelzés miatt a fejlesztők inkább visszavonták a tervüket.
Nagyjából egy hete írtunk arról, hogy a Riot Games szigorít a hősválasztásból rendszeresen kilépő játékosok büntetésén. Növelték volna a kapott várakozási időt, illetve az LP vesztést is.
Nos, úgy tűnik, hogy ez a terv mégsem valósul meg, a LoL vezető játékmenet tervezője, Riot Scruffy osztotta meg Twitter oldalán, hogy a rengeteg negatív visszajelzés miatt visszavonják a tervüket.
We're backing away from dodge penalty increases. Hearing your feedback about the reasons that make you want to dodge convinced us that we can get more value hitting those issues first.
— Mark Yetter (@MarkYetter) April 9, 2020
The team is refocusing on reducing game ruining behavior and matchmaking improvements.
1/3
Scruffy eredeti posztja alá számos komment érkezett, amely az év legidiótább ötletének nevezte a büntetés növelését, illetve olyan kérdéseket is megfogalmaztak a játékosok, hogy miért nem arra koncentrálnak inkább, hogy azokat a játékosokat büntessék meg, akik a dodge lépését préselik ki az emberekből.
You are literally just addressing the symptoms with these dodge penalty changes, but not the causes (griefers, extremely toxic people, multiple severe champ select bugs like not being able to change runes).
— elon musk alt acc (@Valkyr1ex) April 3, 2020
Please don't do such changes until you either fix those
Az eredetileg ezen dolgozó fejlesztők visszatérnek a mérkőzéseket tönkretevő viselkedés csökkentéséhez és a matchmaking funkció további fejlesztéséhez.
Szerinted jó döntést hoztak a fejlesztők?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!