A Riot Games növeli a karakterválasztást rendszeresen elhagyó játékosok büntetését

A Riot Games növeli a karakterválasztást rendszeresen elhagyó játékosok büntetését

Riot Scruffy egy Quick Gameplay Thoughts keretén belül beszélt a Riot Games közeljövőben megvalósuló terveiről és fókuszpontjairól.

A Riot Games megígérte, hogy sokkal közvetlenebb módon fognak kommunikálni a játékosokkal arról, hogy miként változik majd meg a játék, mik a terveik, miken dolgoznak, ennek fényében pedig Riot Scruffy rendszeresen oszt meg információkat a közösséggel. Íme a legújabb Quick Gameplay Thoughts tartalma.

A kilépésért járó büntetés növelése

A karakterválasztásból való kilépés egy nagyon idegesítő dolog, valószínűleg sokaknak tízzel megnő a vérnyomása, amikor ötpercnyi karakterválasztás után valaki kilép és kezdhetjük az egészet elölről. Számos oka lehet annak, hogy valaki kilép, a fejlesztők szerint pedig nagyon-nagyon ritka esetekben a lobby elhagyása még el is fogadható. Vannak azonban olyan játékosok, akik elég gyakran csinálják ezt, az utána járó büntetés pedig egyszerűen nem elég szigorú. Ezért a következő hónapokban szépen lassan megemelik az ismétlődő kilépések után járó büntetéseket.

  • Növelik a kilépés után járó időbüntetést
  • Illetve növelik az LP büntetést is

Fiddlesticks nyomon követése

Néhány napja jelent meg a Szurdok új réme, az átdolgozott Fiddlesticks. Egyelőre nem muzsikál valami jól a karakter, az op.gg 2020.04.04.-én közzétett adatai szerint a 44%-os win rate-et sem éri el. Ez bizony igen alacsony, de Scruffy elmagyarázta, hogy hogyan működik egy karakter nyomon követése.

  • Néhány nappal a kiadást követően megnézik, hogy a hős igényel-e hotfix formájú buffot, vagy nerfet
  • Egy hét elteltével megvizsgálják, hogy a hős a következő patch-ben igényel-e valamilyen buffot, vagy nerfet

A karakterek win rate arányát folyamatosan ellenőrzik, ezt a görbét pedig két részre osztják. Alapvetően az a jó, ha egy hős győzelmi aránya az első héten növekszik, hiszen az emberek ilyenkor megtanulnak VELE játszani. Ezután viszont csökkennie is kell az értéknek, mert az azt jelenti, hogy a játékosok megtanultak ELLENE játszani. Neekonak például volt ilyen görbéje. Fiddle-nek egyelőre hagynak időt, mert meglehetősen egyedi dzsungeljátékot igényel, és ezt nem olyan egyszerű egyik napról a másikra elsajátítani.

A Duo Parity jelenlegi állása

A Duo Parity az a rendszer, ami arra törekszik, hogy minél kiegyenlítettebb mérkőzések jöjjenek létre, immáron nemcsak az MMR alapján, hanem a csapattagok egymáshoz fűződő viszonya alapján is. A Duo Parity feladata, hogyha egyik csapatban van egy Duo, akkor a másikban is legyen egy hasonló képességű Duo. A Duo Parity behozatala előtt a mérkőzések 54 százalékában volt kiegyenlítetlen Duo, mára viszont ez a szám lecsökkent 8 százalékra.

A dzsungelt érintő változások befejezése

A fejlesztők több patch óta foglalkoznak már a dzsungel finomhangolásával. A céljuk az, hogy csökkentsék a korai gankeken lévő hangsúlyt, ugyanakkor növeljék a dzsungelesek személyes erejét, ráhatását a mérkőzésre. A 10.8-as frissítéssel megérkeznek az utolsó ehhez fűződő változtatások is.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



League of Legends - Kifejezetten sótlan változtatást kap Ornn

A hegymély lángja nem egyszer csalt már mosolyt az arcunkra vagy volt késő esti Discord kvízek alapja egyedi tárgyneveivel, de a következő frissítéssel úgy tűnik ezt is elveszi majd tőlünk a Riot.

Közvetítések