Ebben a sztoriban minden rajtunk múlik majd, legalábbis ezt ígérik a fejlesztők.
A középkor a játékosok egy részének mindig vonzó témát szolgáltat, az emberiség ekkor kezdte igazán felfedezni a világot, és a sejtelmes időszak nagyszerű táptalaja lehet egy alkotásnak. Nem is olyan rég, 2018-ban a Kingdome Come: Deliverance szerzett hatalmas rajongótábort, és talán ez a siker alapozta meg a Medieval Dynasty létrejöttét is. Ebben az új szerepjáték elemekkel tarkított címben sok száz évet visszarepülve, az akkori vad és kíméletlen korszak viszontagságait kell túlélni a bátor vállalkozóknak. Teljesen nyílt világú lesz a pálya, és az indulásnál egy szegény, de ügyes vadász bőrébe bújhatunk, hogy aztán a saját kezünkbe vegyük a sorsunkat. Mindenről magunknak kell gondoskodni, éhesek és szomjasak leszünk, erre pedig különösen oda kell figyelni, mert a táplálékból merítjük az energiánkat. Le kell vadászni a vadállatokat, hogy ezután élelemhez jussunk, de tovább táplálékot is magunkhoz vehetünk, mint a bogyók és gyümölcsök. A két kezünkkel kell megépítenünk az első házunkat, amely később egy egész falut eredményezhet.
Külön érdekessége, hogy családot alapíthatunk, ezáltal ránk hárul a feladat a gondoskodást illetően is, így nem szabad cserbenhagyni az asszonyt és az utódokat sem. Rajtunk múlik mennyire tudjuk maradásra bírni a többi telepest, hiszen a legfőbb cél egy virágzó település létrehozása lesz. Nagyon komoly játékmechanikákat is szeretnének beleépíteni a fejlesztők, mert elmondásuk szerint az alábbi dolgokra mindenképp érdemes odafigyelni:
- Belső nézetes szerepjáték lesz, de a varázslatokat és a képzeletbeli lényeket felejtsük el
- Csodálatos 3D-s, hatalmas nyílt világot ígérnek
- Négy évszak, és a természet ennek megfelelően változik (télen nem tudunk gyümölcsöt gyűjteni pl.)
- Interaktív környezet
- 18 különböző épület, melyeknek szintjeik vannak
- Nagyjából 60 féle felszerelés lesz benne: fegyverek, ruhák, szerszámok, bútorok
- Realisztikus viselkedése lesz az állatoknak, és nagyon sokféle lesz belőlük
- Minden cselekedetnek hatása lesz a víz, étel, életerő és állóképesség státuszunkra
- Részletes képesség-fa
- Egyedi eseményeket is átélhetünk, és a döntésünk komoly befolyással lesz a további történésekre
- Hírnév rendszer, melynek legmagasabb szintjén a királlyal is kapcsolatban kerülhetünk
- Küldetések, kereskedelem és gazdaság menedzselése, kapcsolatok más NPC-kkel
Ez mind szép és jó, de majd várjuk ki a végét mi valósul meg belőle. Az első kis bemutató trailer biztató, mint ahogyan az is, hogy még idén kijöhet belőle egy korai hozzáférésű verzió, pontos dátumot azonban nem kapott a játék.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!