Pay to Win skinek a LoL tarsolyából - Ha minden cseppnyi előny számít

Pay to Win skinek a LoL tarsolyából - Ha minden cseppnyi előny számít

Ugyan a különbségek nagyon kicsik, de azért néha lehet ez dönt.

A League of Legends az egyik olyan játék ma a piacon, amire tényleg nem kell pénzt költeni, hogy az ember a legteljesebb mértékben játszhasson vele. A karaktereket sok játékkal ki lehet farmolni, új Rúna oldalakat is fel lehet oldani és a boltból semmit nem kell ahhoz venni, hogy eljussunk a játékban olyan szintre, amit szeretnénk. Persze az emberek azért nem kevés pénzt ölnek a Riot üdvöskéjébe. Mindenkinek megvan a kedvence, ha pedig sokat játszunk valamivel, akkor már egy skint is hajlandóak vagyunk venni rá. Ebben pedig már megjelenik egy picit a P2Win mentalitás. Nem arról van szó, hogy messzebb megy majd egy-egy skillshot vagy egy hitbox egyszerűen nagyobb lesz. Apró, de annál fontosabb részletek tesznek egy-egy skint jobbá, mint az alap kinézet. Ebben a cikkben ezekre keresünk pár példát. 

IBlitzcrank

Kezdjük is azzal a kinézettel, ami talán a játék egyik legnagyobb P2W kinézete volt és talán egy kicsit még most is idetartozik. Az IBlitzcrank skin nagyon jól néz ki és nyilván sokan is vették meg, főleg azért mert a kiadásának idején alapvetően nagy előnyt adott. Az alap Q animáció során kedvenc robotunk keze kilő, ha pedig elkap valakit, akkor az már repül is felénk. Alap esetben a kézfejünket egy erőteljes kábel köti össze a testünkkel, azonban az I verzió esetében, a Sci-Fi hatás miatt, inkább egy fénycsík került a kábel helyére, ami még elég gyorsan is halványult. Így sokkal nehezebb volt látni, hogy most ez merre is megy pontosan. Miután a közösség persze rá is ugrott az egészre, a fejlesztők pedig kénytelenek voltak javítást eszközölni. Ez pedig el is vágta a vitákat, de azért még mindig azt lehet mondani, hogy az IBlitz Rocket Grab még mindig egy picit fura.

Steel Legion Lux és Elementalist Lux

Ismét egy olyan skinről/skinekről van szó, ahol ugyan történt már változtatás, de az eredmény még mindig arra készteti az embert, hogy egy kicsit megemelje a szemöldökét. A Steel Legion és Elementalist Lux alap kinézete esetében a Q és persze az ulti is kevésbé hangsúlyos, mint az alapesetben. A Final Spark volt az egész középpontjába, hiszen a kezdeti indikátor sokkal halványabb volt, mint az eredeti esetben. A másik gondot pedig ismét a Q animáció okozta, hiszen a mozdulatsor nagyon hasonlított az automatikus támadásra, ami bizony elég zavaró lehet. A zavaró VFX-en persze már javítottak, de azért még mindig okoz némi gondot.

Deep Terror Thresh

Ebben az esetben a helyzet sokkal inkább abban rejlik, hogy két különböző animáció ugyanúgy kezdődik, ami bizony igencsak zavaró lehet, hiszen nagyon könnyen ki lehet használni. A Q, azaz a Death Sentence kezdő mozdulatai nagyon hasonlítanak a Recall animációhoz. Ezzel pedig az ellenfeleket az őrületbe lehet kergetni.

A lenti galériában szintén ilyen kis apró, de annál hangsúlyosabb különbségeket találtok.

Szerintetek tényleg befolyásolhatja ez a játékot?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Galéria

Kövess Minket!