Durván nagy TFT változások érkeznek a 10.12-es frissítésben

Durván nagy TFT változások érkeznek a 10.12-es frissítésben

A mid petch hatalmas változásokat rejt magában. Az alapdolgok megmaradnak, de a galaxisunk képe rendesen átszabódik.

A fejlesztők elmondása alapján a TFT 3. szettje lassan a félidőhöz érkezik. A meta kezd beállni és a kisebb-nagyobb változások ugyan segítenek a balanszon, de a játék képe olyan sokat nem változott az elmúlt hetekben. Ez persze egyik oldalról jó hír, hiszen a ranked játékosok a végtelenségig tökéletesíthetik a taktikájukat, de egy átlagos játékosnak nem olyan érdekes a dolog, mert egy idő után unalmassá válhat az egész. Ezt a fejlesztők is jól tudják, ezért a félidőnél jön egy nagyobb frissítés, amiben nagyjából a figurák és a szinergiák jó részét lecserélik és a megmaradtak is kapnak egy szép buff/nerf csomagot. Ha pedig ez nem elég, akkor jön egy új Pass is, ami tele van új cuccokkal.

Amivel nem találkozunk többet

Valkyre és Void

A fenti két szinergia megy, ami pedig azt is jelenti egyben, hogy a bennük lévő figuráktól is búcsúzunk. A Void miatt nem lesz többé Cho'Gath, Kha'Zix és Vel'Koz, a Valkyre miatt pedig eltűnik, Kai'sa, Kayle és Miss Fortune. 

Más figurák

Persze nem a fentiek az egyetlenek, akik lépnek. Sona kikerül, köszönhetően annak, hogy a képessége egy kicsit túlságosan is erős volt, főleg akkor ha még Mana Batterynek is használták. Kassadinnal sem találkozunk többet, talán azért mert a Mana Reaver és Celestial kombó egy kicsit túl erős volt, mint kiegészítő szinergia. Végül pedig Lux is eltűnik, de ő leginkább azért mert több új 3 aranyos karakter is érkezik, akiknek helyet kell csinálni.

Új karakterek régi szinergiákba

Vayne

Tier 3 - Cybernatic Sniper

Vayne nem először kerül a figurák közé, de most a szerepe és a képessége is nagyot változik. A cyber trait miatt végre nem kell minden ilyen karaktert begyűjteni, van egy kis mozgástér, hogy kit akarunk a csapatba. Sőt a Sniper besorolás miatt egy teljesen új irányba is mehet a történet. A képessége Final Hour, amiben 10 másodpercig fókuszál és amint elindul a képesség egyből messzebb gurul az ellenfelétől, majd minden 3. támadás után gurul egy újra. A gurulás közben láthatatlan lesz és ledobja majd magáról a rá irányuló aggrót.

Zed

Tier 2 - Rebel Infiltrator

Sona és Kha'Zix helyére kellett után pótlás, Zed érkezésével a két szinergia ugyanúgy megmarad. Zed képesség passzív lesz, a Contempt for the Weak minden 3. támadással extra magic sebzést visz be és még százalékos AD-t is lop a célpontjától. Ha sikerül rápozícionálni egy tárgyakkal megpakolt carryre, akkor érdekes lehet.

Riven

Tier 4 - Chrono Blademaster

Az új Chrono figura mellé jön a 8-as Chrono bónusz is. Riven pedig magával hozza a játékból ismert mechanikáját. Az Energy Slash minden elsütés után Riven előreugrik kicsit, kap egy pajzsot és extra sebzést oszt ki. Ezek után, minden harmadik elsütés után még jön egy energiahullám is, ami bizony igencsak nagyot fog ütni. 

Új szinergiák

Battlecast (2/4/6)

Amint egy Battlecast figura bekap egy meghatározott adag sebzést a következő támadásuk az aktuális életerejüktől függően extra képességet kap. Ha az életerejük 50% fölött van, akkor a következő ütésük  extra sebzést ad, ha az alatt, akkor a következő ütés gyógyítja őket. 

Új Battlecast figurák: Illaoi - Tier1 (Brawler), Nocturne - Tier 2 (Infiltrator), Kog'Maw - Tier 2 (Blaster), Cassiopeia - Tier 3 (Mystic), Viktor - Tier 4 (Sorcerer), Urgot - Tier 5 (Protector)

Astro (3)

Ha megvan három Astro figura, akkor ezen figurák képességének manaköltsége leesik 30-al.

Új Astro figurák: Nautilus - Tier 2 (Vanguard), Bard - Tier 3 (Mystic), Gnar - Tier 4 (Brawler), Teemo - Tier 5 (Sniper)

Paragon (1)

Ide összesen 1 figura érkezik, viszont a képesség annál érdekesebb és fontosabb lesz. Gyakorlatilag annyi történik, hogy a szinergia bekapcsolása után a csapat összes tagja minden alap támadással mágikus sebzést oszt majd. Ez egy armort halmozó csapat kompozíció ellen nagyszerű tech választás lesz.

Paragon figura: Janna - Tier 5 (Star Guardian)

További változások

Szinergiák

  • Chrono: A 4/6 buffot kap és jön a 8-as bónusz
  • Dark Star:  mostantól 3/6/9 lesz és a DS figurák minden elesett egység után megkapják a buffot.
  • Mech Pilot: A figurák elég erős buffokat kapnak egyenként, viszont mostantól sebesülten jönnek ki, ha elpusztul a Mech.
  • Sniper: Mostantól lesz 4-es bónusz is.
  • Vanguard: Mostantól lesz 6-os bónusz is.

Figurák

  • Ezreal: A képessége kevesebbet sebez majd, de gyorsabban el tudja sütni.
  • Syndra: Ha a képesség lekap valakit, akkor a következő elsütéskor kap egy extra orbot.
  • Jhin: A támadási sebesség az alapján meg feljebb, hogy milyen szintű a figura.
  • Aurelion Sol: A kis vadászgépek mostantól manát szívnak.
  • Ekko: Hamarabb süti el a képességét és mostnatól nem mindenkit üt az ellenfél csapatába, hanem meghatározott számú támadást visz be a támadás alatt és mostnatól üthet egy figurát többször is

Tárgyak

  • Infinity Edge: Kevesebb bónusz sebzést okoz, de viselője 100%-ban critel.
  • Rapidfire Cannon: Az extra távon kívül mostantól megint nem lehet vele mellé ütni
  • Seraph's Embrace: Mostantól egy Blue buff lesz és minden képesség elsütés után a használója manája 20-ra kerül.
  • Demolitionist's Charge: Helette jön a Battlecast Armor és a viselője értelemszerűen Battlecast lesz.

 OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!