Átmenetileg megváltozott a jelentések elbírálása.
A League of Legends report rendszere az egyik legfontosabb visszajelzési lehetőség a játékosok kezében. Akár közvetlenül mérkőzések után, akár utólagosan a Riot támogatói oldalán keresztül, de a funkció üzemel. A Tribunal rendszernek már évek óta vége, ezért a közösség már nem tud beleszólni abba, hogy ki érdemel büntetést a viselkedése miatt. A legújabb információk alapján azonban a jelentések elbírálásában kisebb problémák merültek fel, aminek oka visszavezethető oda, hogy átmenetileg emberi erőforrás hiányával kell szembenéznie az egész vállalatnak.
Egy idéző megkereste a technikai támogatást, miután Blitzcrank Bottól kapott nem túl hasznos választ a reportjára. GoodBoiDoge a Riot Games Player Support részlegének nevében az alábbi tájékoztatást adta válaszában.
"Sajnos a kialakult helyzet következményben alacsonyabb kapacitáson üzemelünk, ezért a legkritikusabb pontokra fókuszálunk elsősorban. A felhasználói panaszok, technikai problémák, fizetéssel kapcsolatos hibák elsőbbséget élveznek, ezért nincs lehetőségünk jelenleg arra, hogy manuálisan átnézzük a jelentéseket, ezért az egészet egy automatizmusra bíztuk átmenetileg."
A fenti információ alapján történik kivizsgálás és büntetés, azonban a hatékonyság jelentősen visszaesett. A Riot Games mindent megtesz, hogy a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetben is maximálisan képes legyen kiszolgálni minden fronton a játékosokat, azonban a hibák és kellemetlenségek velejárói a szituációnak. Addig se feledjétek, hogy reportolni továbbra is lehet, sőt kell is azokat, akik valamilyen módon megsértik a szabályzatot.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!