Harcoltunk, elvéreztünk, de mégis nyertünk - Minecraft Dungeons játékteszt

Harcoltunk, elvéreztünk, de mégis nyertünk - Minecraft Dungeons játékteszt

Amint megláttam, egyből tudtam, hogy kell ez a játék.

No ugyan nem csak azért, mert pár ezer órám van már a Diabloban és kíváncsi voltam, hogy mit csinálnak a Minecraft univerzumból amikor egy új szintre emelik, hanem mert a játék egy jelenleg olyan piacra törhet be, ahol a játékosok nagy része valami újra vágyik, gondolván itt a Diablo IV utáni várakozásokra.

Szerethető, és nem feledhető

Az első pár másodpercben megörül az ember a karaktergenerálás láttán, azonban miután realizáljuk, hogy ez valójában csak egy kinézetválasztó felület, picit tudja csökkenteni az ember kedvét. Előre meghatározott mennyiségű és előre összeállított kinézetek közül választhatunk, nincsenek kasztok, mindenki pontosan ugyanolyan hőssel játszik.

A történet elég rövid, és minden fejezet ismétlődik. Ugyan a pályák véletlenszerűen generálódnak, de a cél ugyanaz, kijutni onnan. Néha kisebb alfeladatokkal színesítik azokat, mint hogy szabadítsunk ki néhány falusit, éljük túl az inváziót, vagy bizonyos pályákon kisebb mini bossok próbálnak minket megállítani. A pálya végét követően pedig visszamegyünk kicsiny menedékünkbe, ahol a jelenlegi 2 NPC-vel való üzletelés után újabb kalandot indíthatunk.

Határtalan farmolás

A játékban nincs maximálisan elérhető szint. Fejlődünk, amíg nekünk tetszik. Felszerelést az ősi módon, ládákból, szörnyekből, bossokból kapunk. Egetverő mennyiségű tárgyesőre nem kell számítani, pont elég van ahhoz, hogy tudjunk miből válogatni. Egy közelharci fegyver, egy páncél, egy távolsági fegyver és három plusz eszköz, amit szinte mint egy képességet használtunk, amik szintén esnek, vagy érkezhetnek a pályák közti ládákból is.

A felszerelésünket különböző enchantokkal láthatjuk ál, ám kard és kard között is van különbség, nem mi döntjük el milyen bónusszal szeretnénk azt felszerelni, csupán választhatunk a fegyveren elérhetőek közül. Egy tárgyon maximum 3 enchant lehet, és mindegyiket maximum hármas szintig fejleszthetjük, hogy erősebb legyen.

Két kereskedő található összesen a játékban jelenleg. Az egyik a kovács, akitől közelharci, illeve távolsági fegyvereket kaphatunk teljesen véletlenszerűen. Bizonyos mennyiségű emeraldot - itt ez a pénz - rászánva ő ad egy véletlenszerű tárgyat, szóval még válogatni sem tudunk. A másik kereskedő a kiegészítő tárgyakat, avagy a "képességeket" árulja, a kovácshoz hasonló módszerrel. Azokat a tárgyakat eladhatjuk valódi áruk töredék részéért amire már nincs szükségünk, illetve ha ezek enchantolt tárgyak voltak, a pontokat 100 százalékban visszakapjuk.

Maga a kampány nagyjából egy 6 órás játékidőt ölel fel, amivel teljesen megvagyok elégedve az árához viszonyítva. A játék helyenként nem egyszerű, sokszor meghalhatunk ha nem figyelünk eléggé, egy pályán pedig csak három életünk van, aztán ha meghalunk, visszakerülünk a táborunkba.

A játék végigjátszását követően pedig Adventure módban indul újra a történet, erősebb szörnyekkel, tárgyakkal és további fejlődési lehetőségekkel. A tárgyak maximális szintje 108, valószínűleg ez később bővítve lesz, hiszen a történet is úgy ér véget, hogy nem ér véget, ráadásul a térképen is látható egy Coming Soon, avagy Hamarosan rész.

Összefoglalva a Minecraft Dungeons egy kellemes csalódás volt, és főleg ha barátokkal játszik az ember, akkor még szórakoztatóbb tud lenni. Ár érték arányban kiváló, a Minecraft-univerzumot szinte tökéletesen felemelő hack and slash játék. A játékot pedig most 5.990 forintért beszerezheted a Konzolvilágnál, akiknek ezúton is köszönjük ezt a csodás élményt!

 OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - Andrew Tate öccse unalmában betiltaná az e-sportot

Tristan Tate egy régi, feltételezhetően amatőr-félprofi szintű verseny már-már mém kaliberű felvételét használva azzal állt elő, hogy betiltaná még az e-sport kifejezést is, akkora lúzerek ezek a játékosok.