Két fecske sem csinál nyarat! - A Mixert bekebelezte a Facebook Gaming

Két fecske sem csinál nyarat! - A Mixert bekebelezte a Facebook Gaming

A nagyobb szereplők közül, kiszáll a Mixer. A Miscrosoft nem bírta a versenyt a nézőkért.

Ha valaki e-sport vagy gaming streamet akar nézni, akkor már biztos, hogy valamilyen formában találkozott a Twitch oldalával. Még az egész Élő stream iparág hajnalán, a Twitch volt az, ami nagyon gyorsan észrevette, hogy ebben bizony iszonyatos potenciál rejlik. A platform pikk-pakk felmérte, hogy a legnagyobb, már ismertebb gamer személyiségeknek és a még majdnem teljesen új e-sport ligáknak mire is van szüksége és azt fejlesztették. Ezzel gyakorlatilag, szerződés nélkül magukhoz húzták a legnagyobb közvetítőket, akik hozták magukkal a rajongóbázisukat és a Twitch oldalán még tovább erősítették a közösségüket. 

A platform pedig nőtt és nőtt, amit persze a hirdetők észrevettek. Ez pedig annyit jelentett, hogy a vállalat elkezdett soha nem látott profitokat termelni. A kezdeti sikerek láttán a szórakoztató ipar legnagyobb szereplői felkapták a fejüket, de az Amazon volt a leggyorsabb, mikor pár évvel ezelőtt, potom 1 milliárd dollárért megvették a céget. A siker pedig ezután sem apadt, a Twitch azóta is csak felfelé megy. Ha pedig valami pörög, akkor abból általában más is kér egy szeletet. Ami annyit jelentett, hogy a Facebook és a Microsoft is elindította a saját platformját, Facebook Gaming és Mixer néven.

A két oldal teljesen nyilvánvalóan magához akart édesgetni a nézőket és az egyik módszerük az volt, hogy már meglévő, népszerű streamereket szerződtetett, hogy azok exkluzívan náluk nyomják az adásokat. A Facebook egyik legnagyobb 'igazolása' Disguised Toast volt, a mixer pedig olyan nagy neveket vitt el, mint shroud és Ninja. Persze ez nem volt olcsó, ugyan a pontos számokat nem ismerjük, de az tuti, hogy dollár milliókról van szó. Anno akkor felmerült a kérdés, megéri ez?

Amikor megkötötték a szerződéseket, még nem tudtuk a választ. Viszont tegnap félig megjött a válasz, a Mixert megvette a Facebook Gaming és július 23-ával a Mixer bezárja a kapuit és onnan az oldalt felkeresők egyből az FB felületére kerülnek. Az infók alapján kiderült, hogy a Microsoft oldala ugyan növekedett, de messze nem hozta azt a fejlődési görbét, amit elvártak tőle. 

"Nagyon le voltunk maradva havi aktív felhasználók terén, ha összehasonlítjuk magunkat az iparág nagy szereplőivel." - mondta Phil Spencer az Xbox feje.

Azért ezzel nem jött el a vége mindennek. A Mixer összes közvetítőjének, akikkel partneri szerződésük, a Facebook ugyanazzal vagy nagyon hasonló feltételekkel kínált szerződést. Most mindenki eldöntheti, hogy másik platformra megy vagy elfogadja a felkínált papírt. Egyelőre úgy néz ki, hogy shroud és Ninja talán váltani akar.

A fenti találgatásokat egy pletyka is alátámasztja, amit Slasher rakott ki a Twitterre, Ezek szerint az FB Gaming majdnem a dupláját akarta fizetni a kérdéses szerződésekért, de Ninja és shroud nemet mondott és azt választották, hogy a Mixer fizesse ki a lelépti díjukat.

Ezzel a lépéssel a Microsoft és az Xbox bevállalta a buktát és így már csak a Facebook Gaming, a YouTube és a Twitch maradt. Az teljesen biztos, hogy az utóbbi kettő stabil és szinte biztos, hogy nem szüntetik be a tevékenységüket. A kérdés már csak az marad, hogy a mostani 'egyesülés' után a Facebook Gaming tud-e generálni egy akkor kritikus tömeget, ami elég az életben maradáshoz. Kíváncsian várjuk mi történik még itt. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A mezőgazdasági szektorban dolgozni dicsőség!

Néhány évtizeddel ezelőtt teljesen természetes volt az, hogy rengetegen a mezőgazdaságban dolgoztak. Aztán jött a robbanásszerűen fejlődő technológia, az urbanizálódás, a fogyasztó társadalom és megannyi egyéb modern hívság, és máris eltolódott a mérleg nyelve az ipari, gyári és szellemi munkák felé. 

Üzlet - Milyen luxusmeglepetést válasszunk egy dohányos férfinak?

Sokak szerint a szivarozás egyet jelent a luxussal, általában jól öltözött, tehetős üzletemberekkel azonosítjuk, ellentétben a cigarettázással, amely a nikotinéhség gyors kielégítésére alkalmas, vagy a pipázással, ami a vén tengeri medvék sajátja.

Üzlet - Már a sztárok is hódolnak a szülő-gyermek szettek trendjének

Az anya-lánya és apa-fia szettek sosem látott népszerűségnek örvendenek. Ez a trend már a sztárvilágba is begyűrűzött: Beyoncé is jelent már meg kislányával közös összeállításban, de Vilmos herceg is szívesen húz a kis Györggyel összeillő ruhákat.

Közvetítések