Mi lenne, ha bizonyos fokok elérése után nem lehetne visszaesni a ranglétrán. Mortdog szerint van benne ráció.
Anno a Hearthstone egyik legkevésbé kedvelt része az volt, mikor hónapról-hónapra újra meg kellett mászni a ranglétrát. Hiszen még a legmagasabb szint elérése is csak annyi 'bónuszt' adott, hogy kihagyhassunk pár fokot. Ezt anno a legjobb játékosok nem kedvelték túlságosan, hiszen az egész egy értelmetlen grind volt, ami akár napokat is igénybe vehetett és senki nem nyert vele. A jó játékosoknak az egész egy kellemetlenség volt, az ellenfeleknek pedig az esetek többségében kikaptak. Ezt a Blizzard már évek óta megoldotta és bevezetett bizonyos pontokat, ahonnan már nem lehet visszaesni. Ezt anno a LoR majdnem teljes egészében átvette, persze a saját mintájára, sőt anno a LoL is csinált ilyen rendszert, amit egyébként gyorsan el is hagytak. Viszont a TFT esetében ismét meg kell vizsgálni, hogy az egésznek van-e létjogosultsága. Mortdog nemrég erről beszélt egy stream során.
Mortdog - Mortdog on locking ranked tiers
Watch Mortdog's clip titled "Mortdog on locking ranked tiers"
Ezek alapján azt már tudjuk, hogy gondolkodnak rajta. Ugyan tiszta ígéretet nem kaptunk, de egy erős talán azért elkönyvelhető. Persze jó kérdés, hogy van-e értelme bevezetni ezt. Van mellette és persze ellene is érv. Anno a LoL esetében azért került ki az egész, mert a divíziók legalsó szintjei elkezdtek megtelni nem odavaló emberekkel. Mindenkinek lehet szerencsés sorozata, lehet együtt állnak a csillagok és a legjobb csapattársak gyakorlatilag visznek magukkal egyre csak fölfelé, ha pedig nincs visszaút, akkor egy idő után sok ember lesz olyan helyen, ahol nem kéne. Ugyan a LoL MMR rendszere kifinomult és iszonyatosan profi, de azért 100%-ig megbízhatónak nem nevezhető. Ebből kifolyólag, mikor egyre több olyan meccs volt ezeken fokokon, ami nem hozta a színvonalat, akkor a Riot ismét változtatott és ismét lehetett lefelé bukni. De a LoL esetében ez érthető, egy nem a helyén lévő játékos tönkreteheti a meccset a többieknek. Viszont a TFT esetében maximum magadnak okozhatsz nehéz pillanatokat.
Ha pedig túllépünk a saját vereség gondolatán, akkor érdekes lehet eljátszani a gondolattal, hogy nem lehet lejjebb kerülni. Példának okáért egy Plat/Dia TFT játékos a legtöbb esetben jónak mondható. De az is bőven benne van, hogy megtanult egy stratégiát alkalmazni és azzal ment fel eddig. Viszont ha valaki mindig ugyanazt csinálja, akkor egy idő után az egész unalmassá válik, nem minden esetben persze, de nagyon sokszor. De, ha más stratégiát próbál ki, akkor elkezd veszteni, mert nem ismeri annyira. Persze itt jöhet a válasz, hogy akkor lehet menni gyakorolni Normal meccsekre. Azonban az nem ugyanaz, ugyan a szabályok és a körülmények megegyeznek, de az egész mégis más. Egy Normal meccsen a játékosok óvatlanabbak, könnyebben belemennek rázósabb helyzetekbe és alapvetően nem ugyanúgy játszanak, ha igazából nincs tétje az egésznek. Ezek miatt érdekes lenne egy ilyen rendszer, meglátjuk mi lesz belőle.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!