Egy leak szerint az alábbi 4 játékos lesz a FIFA21 borítóján

Egy leak szerint az alábbi 4 játékos lesz a FIFA21 borítóján

Egyelőre még bővebb információt nem osztott meg az EA az új játékról, de az adatbányászok érdekes listára bukkantak.

Miután az első morzsák napvilágot láttak az EA Sports által, a franciák egy része azt szerette volna, ha a Paris Saint-Germain ifjú sztárja kerülne az új FIFA játék borítójára. Most egy kisebb szivárogtatás után ez úgy tűnik megvalósulhat, de rajta kívül több érdekes név is előkerült. A francia gólvágó mellett a Liverpool, a Borussia Dortmund és az Atletico Madrid is megjelenne egy-egy futballistájával a promó kapcsán, ha igazak a hírek.

Egy adathalászat során arra derült fény, hogy Mbappé mellett Trent Alexander-Arnoldot, Joao Felixet, és Erling Haalandot választották ki, hogy rákerüljön a FIFA21 borítójára. A legutóbbi trailer forráskódjában kutakodva lettek figyelmesek a nevekre, és a legérdekesebb dolog, hogy azóta ezeket már eltávolították.

További fontos információt jelent, hogy július 23-án az EA Sports végre közzéteszi az első gameplay promó videóját, amelyből remélhetőleg már jóval többet lehet majd tudni a következő részről. Ne felejtsük el, hogy mostanában nem ez a kiadó a rajongók szíve csücske, hiszen a nagy ellenlábas bejelentése a közösség egy részének igen szimpatikusnak találtatott, de ez még most biztos nem lesz így a FIFA-sorozat esetében.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések