A LoL és a CS:GO stabil, melléjük felugrott a Valorant - Ezek az játékok voltak a legerősebbek 2020 második nyegyedévében

A LoL és a CS:GO stabil, melléjük felugrott a Valorant - Ezek az játékok voltak a legerősebbek 2020 második nyegyedévében

A 2. negyedév azért okozott némi meglepetést.

Az Esports Observer már hagyományszerűen, minden negyedévben egy impakt elemzést, hogy mely PC játékok azok, amik a leginkább megmozgatták a gamer közösséget. Mi az amivel a legtöbbet játszanak, mit néznek a legtöbben és persze az is egy fontos szempont, hogy minek van a legnagyobb elérése.

Nem meglepő, hogy a League of Legends utcahosszal van az első helyen. A játék népszerűsége még mindig töretlen, a játékosbázis egyszerűen nem csökken és a legújabb elemzések alapján kis mértékben még növekszik is. Az e-sport oldalának egy picit gondot okozott, hogy át kellett állni egy online ligarendszerre, de a közvetítések ettől még nem vesztettek népszerűségükből. A CS:GO a másik örök kedvenc, itt már a nézettséget és persze a legtöbb impakt pontot a versenyek adják, amik a járvány ellenére is robogtak tovább, csak közönség nélkül. A harmadik helyen lévő Valorant berobbant, de ebben vélhetően nagy szerepe volt annak, hogy a béta kulcs megszerzéséhez streamet kellett nézni, meglátjuk hogy negyedév múlva is itt lesz-e. A hátrébb lévő helyeken igazán durva változás nem történt. A Legends of Runeterra szintén nemrég indult, így azt lehet mondani, hogy megvan még az újdonság varázsa. A Teamfight Tactics egy új kiegészítőt kapott, ami szintén megmagyarázza az előretörését. A DotA 2 viszont visszaesett, ami bőven betudható annak, hogy ott nemcsak online szintre mentek a versenyek, de több olyan is volt, amit nem rendeztek meg. Az elmaradt versenyeket az R6 is bőven ismeri, az elmaradt Pro League meccsek pedig nem segítettek abban, hogy megőrizze a helyét.

Impakt Index

Hogy a fenti számokat megértsük, ismernünk kell az index számítási módszerét, az Esports Observer ebből a szempontból is segített nekünk. A használt dimenziók a következők:

  • Havi aktív PC játékos (30%)
  • Kiosztott nyeremény (25%)
  • Összes e-sport megtekintés (óra) (20%)
  • Összes megtekintés (óra) (15%)
  • Egyidőbeli élő stream csatornák (5%)
  • Bajnokságok száma (5%)

Kövess Minket!



Üzlet - Mire jó a webáruház ügyfélkapcsolati platform?

A webáruház ügyfélkapcsolati platform az üzleti életben olyan, mint a jó edző a sportban, aki összefogja és irányítja a csapatot a siker érdekében. A cikkben annak járunk utána, hogy mi a különbség a Customer Engagement Platform (Ügyfélkapcsolat-kezelő Platform) és a Customer Data Platform (Ügyféladat-kezelő Platform) között. 

Üzlet - Hogyan tedd biztonságossá a bejáratot?

Egy társasházban is van világítás a lépcsőház bejáratánál, de bent a lépcsőházban is, hiszen nem botorkálhatnak a lakók haza a sötétben. Ugyanígy egy családi háznak is szüksége van megfelelő fényforrásokra, amelyek biztosítják a láthatóságot akkor is, amikor már lement a nap.

Üzlet - A különböző típusú riasztórendszerek legfőbb jellemzői

Számos különböző típusú riasztórendszer létezik. A két legnagyobb kategória, amire osztani lehet őket, a vezetékes, valamint a vezeték nélküli rendszerek. Mindkettőnek megvannak az erősségei, illetve azok a mutatók is, amelyekben valamivel gyengébben teljesítenek.

Üzlet - Ezért fontos a TOG érték szerepe a test hőszabályozásában

Sokak számára rejtélyes kifejezés a TOG érték, vagyis a Thermal Overall Grade angol szavak rövidítése. Ez egy hőszigetelési mérőszám, amivel különösen a babaruhák és hálózsákok, valamint az ágyneműk hőmegtartó képességének kifejezésére alkalmaznak.

Közvetítések