Hirdetés

Egy rakás új feature kerül bele a FIFA21-be, videón a módosítások

Egy hosszú és érdekes frissítési listát tett közzé az EA a FIFA21 kapcsán, és most ezt mutatjuk be több epizódban. Az első részben a támadás és a védekezés kapta a főszerepet.

Hirdetés

Bemutatták a FIFA21 új gameplay mechanizmusait egy trailerben, és már ott látható volt, hogy jó néhány téren megváltozik az új epizód. Remélhetőleg ezek nem csak látványos jelenetek voltak és puszta ígéretek, hanem valóban egy merőben másabb és jobb futball játékot vehetnek majd kézbe - már aki nem digitálisan szerzi be - októberben a rajongók.

Az EA Sports a trailer után egy rendkívül hosszú patch notes weboldalt is létrehozott, amit mi igyekszünk bemutatni több részletben. A legfontosabb viszont, hogy ez a lista nem tartalmazza a PS5 és Xbox Series X verziókat érintő újdonságokat, tehát arra leht számítani, hogy a next-gen vonalon még komolyabb fejlesztéseket végrehajtottak, ami külön öröm lenne számunkra.

Player Personality

Ez nagyságrendileg arra vonatkozik, hogy a legnagyobb sztárokat még jobban el szeretnék különíteni a több futballistától. Tehát ők ahogyan játszanak a való életben, nagyjából ezt lehet majd viszont látni a játékban is. Ezt úgy igyekeznek megvalósítani, hogy az eddig látott mutatók (attribute) megváltoznak, és például a Short/Long Passing helyett az indításra a FIFA21-ben a Short/Long Passing mellett a Vision és a Composure is hatással lesz.

Agile Dribbling

Ez az újítás teszi majd lehetővé, hogy egy futballista még jobban tudja kezelni a labdát. Lesz egy opcionálisan bekapcsolható része is, és ha valaki ezt használja, akkor az 1v1 szituációkban egy játékos automatikusan is tologathatja majd a labdát ide-oda.

Creative Runs

El akarták érni, hogy az AI is valamilyen módon irányítható legyen, így a felfutásoknál, illetve az üres területre való befutásra lehet utasításokat adni, így tulajdonképpen abba az irányba lehet mozgatni a csapattársat, amerre csak szeretnénk.

Továbbá arra is lesz ráhatása egy játékosnak, hogyha lepasszolta valakinek a labdát, majd visszakapta azt, akkor az AI merre haladjon tovább.

Egymás után 5 ilyen Directed Run vagy Directed Pass and Go alkalmazható, így nagyon komoly összjátékokra lesz lehetőség.

Positioning Personality

Nem igazán van értelme itt ragozni a szavakat, mindössze arra törekedett idén az EA Sports, hogy még élethűbben igyekezzenek helyezkedni a támadások és a védekezések esetében a játékosok.

A Positioning (helyezkedés) mutató még inkább hatással lesz egy labdarúgó teljesítményére, már ami a labda nélküli mozgást jelenti. Lesz néhány olyan viselkedési forma, amely csak a high Positioning Attribute értékkel rendelkező játékosoknál fordul elő:

Open up space: Igyekszik majd némi területet felszabadítani a mozgásával, hogy szabadabban lehessen passzolni egy zártabb védelemmel szemben.

Ideal Crossing Positioning: Olyan helyet néz ki magának, ahol a legideálisabb módon tudná megverni fejjel a védőket.

Fake Runs In The Box: Előfordul, hogy eljátsza egy játékos, hogy felfut, majd inkább visszalép, így újabb lehetőséget kínál egy biztonságosabb passzra.

Chance Creation Support: Visszalépnek a támadók középpályára az AI játékosok, így könnyebben lehet majd építkezni.

A védelem szempontjából is intelligensebb mozgása és helyzetfelismerése lesz az AI-nak, de akár jobban lehet majd irányítani a többi védőt is:

A KÖVETKEZŐ OLDALON FOLYTATÓDIK A CIKK!

Hirdetés
4 db hozzászólás
  • csgomatthew 1 hónapja
    Nice
    0 0 Válasz
  • Jmi 1 hónapja
    Szerintem kapunk egy ***a fifát(mint idén), csak 2-3 hónap után széttrolkodná az EA
    0 0 Válasz
  • Sonkas1 26 napja
    i
    0 0 Válasz
  • Ghostrider 23 napja
    nem rossz
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés