Egy rakás új feature kerül bele a FIFA21-be, videón a módosítások

Egy rakás új feature kerül bele a FIFA21-be, videón a módosítások

Egy hosszú és érdekes frissítési listát tett közzé az EA a FIFA21 kapcsán, és most ezt mutatjuk be több epizódban. Az első részben a támadás és a védekezés kapta a főszerepet.

Bemutatták a FIFA21 új gameplay mechanizmusait egy trailerben, és már ott látható volt, hogy jó néhány téren megváltozik az új epizód. Remélhetőleg ezek nem csak látványos jelenetek voltak és puszta ígéretek, hanem valóban egy merőben másabb és jobb futball játékot vehetnek majd kézbe - már aki nem digitálisan szerzi be - októberben a rajongók.

Az EA Sports a trailer után egy rendkívül hosszú patch notes weboldalt is létrehozott, amit mi igyekszünk bemutatni több részletben. A legfontosabb viszont, hogy ez a lista nem tartalmazza a PS5 és Xbox Series X verziókat érintő újdonságokat, tehát arra leht számítani, hogy a next-gen vonalon még komolyabb fejlesztéseket végrehajtottak, ami külön öröm lenne számunkra.

Player Personality

Ez nagyságrendileg arra vonatkozik, hogy a legnagyobb sztárokat még jobban el szeretnék különíteni a több futballistától. Tehát ők ahogyan játszanak a való életben, nagyjából ezt lehet majd viszont látni a játékban is. Ezt úgy igyekeznek megvalósítani, hogy az eddig látott mutatók (attribute) megváltoznak, és például a Short/Long Passing helyett az indításra a FIFA21-ben a Short/Long Passing mellett a Vision és a Composure is hatással lesz.

Agile Dribbling

Ez az újítás teszi majd lehetővé, hogy egy futballista még jobban tudja kezelni a labdát. Lesz egy opcionálisan bekapcsolható része is, és ha valaki ezt használja, akkor az 1v1 szituációkban egy játékos automatikusan is tologathatja majd a labdát ide-oda.

Creative Runs

El akarták érni, hogy az AI is valamilyen módon irányítható legyen, így a felfutásoknál, illetve az üres területre való befutásra lehet utasításokat adni, így tulajdonképpen abba az irányba lehet mozgatni a csapattársat, amerre csak szeretnénk.

Továbbá arra is lesz ráhatása egy játékosnak, hogyha lepasszolta valakinek a labdát, majd visszakapta azt, akkor az AI merre haladjon tovább.

Egymás után 5 ilyen Directed Run vagy Directed Pass and Go alkalmazható, így nagyon komoly összjátékokra lesz lehetőség.

Positioning Personality

Nem igazán van értelme itt ragozni a szavakat, mindössze arra törekedett idén az EA Sports, hogy még élethűbben igyekezzenek helyezkedni a támadások és a védekezések esetében a játékosok.

A Positioning (helyezkedés) mutató még inkább hatással lesz egy labdarúgó teljesítményére, már ami a labda nélküli mozgást jelenti. Lesz néhány olyan viselkedési forma, amely csak a high Positioning Attribute értékkel rendelkező játékosoknál fordul elő:

Open up space: Igyekszik majd némi területet felszabadítani a mozgásával, hogy szabadabban lehessen passzolni egy zártabb védelemmel szemben.

Ideal Crossing Positioning: Olyan helyet néz ki magának, ahol a legideálisabb módon tudná megverni fejjel a védőket.

Fake Runs In The Box: Előfordul, hogy eljátsza egy játékos, hogy felfut, majd inkább visszalép, így újabb lehetőséget kínál egy biztonságosabb passzra.

Chance Creation Support: Visszalépnek a támadók középpályára az AI játékosok, így könnyebben lehet majd építkezni.

A védelem szempontjából is intelligensebb mozgása és helyzetfelismerése lesz az AI-nak, de akár jobban lehet majd irányítani a többi védőt is:

A KÖVETKEZŐ OLDALON FOLYTATÓDIK A CIKK!

Smoother Encounters

Igyekeztek átdolgozni a fizikát a játékban, így sokkal valósághűbb lesz egy-egy szituáció, és az interakciók is simábbak lesznek, nem gabalyodnak egymásba az ellenfelek.


Bővített CPU AI & Competitor Mode

Karrier és FUT Squad Battles esetén lesz egy új opció, ami túlmutat a Legendary és Ultimate nehézségen. Úgy kell elképzelni, hogy a mesterséges intelligencia folyamatosan tanul és feltérképezi a játékos szintjét és ehhez igazítja majd a nehézségi fokozatot.

Headers

Megjelenik a Manual Heading opció, és ilyenkor a játék egyáltalán nem segít majd a fejeléseknél, viszont gyakorlás révén egy jól fejelő játékossal remek lehetőséget kínál majd egy támadás befejezésére.

Defending

Átdolgozták a váll-váll elleni csatákat és kontaktokat, valamint a blokkolást is teljesen átírták az új részre, és új animációkat is létrehoztak ennek érdekében.

Passing

A Through Passing-ot (indítás) szintén az alapoktól programozták át, de az íveléseket is testreszabták, így többféle lehetőség közül lehet választani:

Whipped Cross - (R1/RB + L1/LB + ⬜/X): Trent Alexander-Arnold inspirálta ezt a verziót, ami egy gyors és veszélyes beadás, ami nagyjából a hosszú oldalon érkező társat keresi:

Driven Cross - (R1/RB + ⬜/X): Hasonló az előzőhöz, viszont ezt inkább arra érdemes használni, ha kapáslövésre vagy ollózásra készülnénk a támadónkkal.

Ground Driven Cross - (R1/RB + ⬜/X then ⬜/X ): Egy nagyon gyors passzról van szó, ami a földön vagy nem sokkal a föld felett halad el.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések