8 év alatt, közel 30 milliárd forintnyi nyereményt osztottak szét a CS:GO versenyeken

8 év alatt, közel 30 milliárd forintnyi nyereményt osztottak szét a CS:GO versenyeken

Átléptük a mesebeli 100 milliós álomhatárt.

Pár napja volt 8 éves a CS:GO, ez idő alatt pedig rengeteg dolgot láttunk már. Profik jöttek és mentek, botrányok, csalók, csapatok tűntek el a semmiben és persze tengernyi versenyt szurkoltunk már végig.

ESL, DreamHack, IEM, StarLadder, csak, hogy néhányat említsünk a legnagyobb versenyszervezők közül. Már az is hajmeresztő szám, hogy 8 év alatt közel 13 ezer, egészen pontosan 12968 profi versenyt játszottak a csapatok, de még inkább ámulatba ejtő, hogy ezeken összesen mennyi pénzt osztottak szét.

Átlépte a CS:GO az álomhatárt, hiszen már kicsivel több, mint 100 millió dollár összdíjazást kaptak a versenyek, ami nagyjából 30 milliárd forintnak felel meg. Elképesztően magas összeg, de még így sem a legmagasabb az e-sport játékok között. 
A Valve másik gyermeke, a Dota2 ettől sokkal nagyobb díjazással bír. 2013-ban jelent meg a játék és azóta több, mint 226 millió dollárt osztottak szét a versenyein. A legjobban fizető CS:GO versenyek egyébként nem a Majorök voltak az évek alatt, hiszen a WESG tornákon sokkal többet, egy-egy versenyre 1,5 millió dollárnyi nyereményt szórtak szét.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések