Több száz millió forintot gyűjtöttek a Fall Guys jótékonysági eseményén

Több száz millió forintot gyűjtöttek a Fall Guys jótékonysági eseményén

Hatalmas respekt mindenkinek, aki valamilyen módon kivette a részét a jótékonykodásból.

Különleges charity akciót szervezett a Fall Guys csapata, ami hatalmas sikerrel zárult. Az elmúlt hetek legizgalmasabb megjelenése meghódította a casual gamereket, a streamereket és a profi e-sportolókat egyaránt. A Fall Guys egyszerre akar egy battle royale játék, egy platformer és egy közösségi élmény lenni, ami egyelőre úgy tűnik, hogy sikerül is neki. A népszerűséget meg is lovagolták, összehoztak egy olyan jótékonysági eseményt, aminek keretében a Special Effect szervezetnek gyűjtöttek adományokat. 

A támogatásért cserében megígérték a játék fejlesztői, hogy a legtöbb összeget felajánló számára készítenek egy egyedi skint. Végül Ninja, MrBeast, a G2 Esports csapata és az Aim Lab 1 millió dollárt dobott össze, ami egy óriási összeg az Egyesült Királyságban található Special Effect karitatív szervezet számára. Ez a nonprofit alapítvány olyan súlyosan sérült fiataloknak próbál segíteni, akik érdeklődnek a technológia és a videójátékok iránt. 

Az adakozási verseny ezzel véget ért, de itt még nincs vége. Annak ellenére, hogy skint már nem kaphatsz a Fall Guysban, továbbra is várják a felajánlott támogatásokat a Special Effectnél, ahol minden forint jó helyre kerül.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések