A szellemlövedékek jelensége egy megosztó téma, amiben legalább kételkednek, ahányan hisznek, de vajon mi az igazság?
A szellemlövedékek létezése azért vet fel problémákat, mert roppant nehéz beazonosítani, hogy a lövedék valóban eltűnt-e, vagy csak arról van szó, hogy egy fel nem spottolt tankba csapódott, esetleg a játékos rossz játékbeállítások miatt érzékeli furcsának a jelenséget.
A szellemlövedékek egy létező jelenség, de mielőtt rátérnénk arra, hogy mi okozza a problémát, kitérünk néhány olyan esetre, amit talán sokan ghost shellnek, azaz szellemlövedéknek érzékelhetünk a valóságban azonban mégsem tűnt el a lövedék abban a formában, ahogy azt gondolnánk.
Először is elképzelhető, hogy egy olyan tankot találunk el, ami a felderített célpontunk előtt van, a lövedék pedig abba az egységbe csapódik, de vizuálisan olyan, mintha eltűnne. Továbbá elképzelhető, hogy a rossz grafikai beállítások vagy a nem megfelelő célzás miatt a földet lőjük, de mivel nem látunk robbanás effektet, ezért azt hisszük, hogy eltűnt a lövedékünk. Végül, de nem utolsó sorban elképzelhető, hogy valamilyen terepakadályba akad el a lövedék, amire jellemző példa a tankok vagy épp a tank roncsok lövege, ami olyan pályaelemként funkcionál, amin nem lehet átlőtni.
Miért létezik a szellemlövedékek jelensége?
A szellemlövedékek nem egy plusz elem, ami még véletlenszerűbbé teszi a játékot. A jelenséget egyszerűen a kliens és a szerveroldal közötti eltérés okozza -általában olyankor, amikor egy kisebb adatcsomag vesztés történik a szerveren-, így míg a játékos a saját szemszögéből úgy érzékeli, hogy a lövedék eltűnt vagy éppen átment a célponton, addig a szerveroldal szerint a célpontod és a leadott lövésed nem volt egyvonalban, így a sebző találat is elmarad.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!