Egy olyan zavaró játékelem kerül ki a Black Ops Cold War többjátékos módjából, ami a CoD széria több darabját is kísértette.
A Call of Duty széria több részét, így a 2019-es Modern Warfare-t is kísértette egy zavaró játékmeneti elem, amit az új epizód többjátékos módjára finomhangoltak, így a Black Ops Cold War-ban már nem lesz hatással a célzásunkra az, hogy meglőtték a karakterünket.
Alapesetben a karakterünkre hatással vannak a becsapódó lövedékek, ami kihat a célzásunkra is, tehát sokkal nehezebb pontosan visszalőni ellenfelünkre, ha éppen megsoroz bennünket. Az új epizóban a fejlesztők azt találták ki, hogy a fegyverünk célkeresztje a célponton marad, így a beérkező lövések ugyan figyelmeztetnek a veszélyre, de nem nehezítik még inkább a dolgunkat.
Damage Flinch has been redesigned in Black Ops Cold War. Flinch is now primarily a feedback mechanism to help you understand you’re taking damage, without affecting the aim position of your weapon. Your weapon will move with your screen to stay on target. No more flinch headshots
— Tony Flame (@Tony_Flame) September 12, 2020
Ezt Tony Flame, a játék egyik dizájnere erősítette meg tweetjében, továbbá egy tartalomgyártó, Xclusive Ace jóvoltából azt is megtekinthetjük, hogy miképp is kell elképzelni ezt a gyakorlatban.
Lots of people have expressed concern (rightfully so) about how high the Headshot multiplier is in Cold War due to flinch but it turns out there's little to no flinch when shot as far as I can tell. The deeper I look, the more I'm seeing a really solid gameplay foundation pic.twitter.com/IGQvKVdotm
— Xclusive Ace (@TheXclusiveAce) September 11, 2020
Egyelőre arra nem tértek ki a fejlesztők, hogy ez a módosítás miképp hat a különböző fegyvertípusokra, így például más szabályok vonatkoznak-e majd a mesterlövész fegyverekre vagy sem.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!