Megígérte a Riot Games, hogy még jobb lesz a LoL kliense.
Feeder csapattársak, laggoló szerverek, indokolatlan FPS dropok? Ez csak a lista vége, ugyanis többen panaszkodtak a Riotnál, hogy már a kliensen belül, még bőven a mérkőzések előtt olyan problémák jelentkeznek náluk a LoL kliensében, amelyek idegesítőek és frusztrálóak.
A hőskiválasztási fázis kiemelt figyelmet kap a fejlesztők részéről, ugyanis a visszajelzések alapján a "nem tudok hőst választani/kitiltani a hősválasztó képernyőn" hiba a legidegesítőbb a LoL-osok körében.
Érthető, hogy a játékosok erre panaszkodnak a leginkább, mivel a lassú betöltések és egy-egy kifagyás nem okoz akkora gondot, mint az, amikor a kliens hibája miatt kidob a pick/ban fázisból a rendszer, így azonnal röpül a büntetés. Ha nem is dob ki, akkor is ott a lehetősége annak, hogy a tiltás hiánya miatt pont az a hős kerül az ellenfél csapatába, akit egyáltalán nem akartak ott tudni.
A Riot Games elemezte ezeket a diagramokat, majd úgy döntöttek, hogy a következő fejlesztési hullámot három szakaszra osztják fel.
- Megbízhatóbb és gördülékenyebb hősválasztással próbálják javítani a klienst. Kevesebb memóriát eszik majd ez a program, sőt a véletlen kilépések esélyét is szeretnék csökkenteni.
- A felhasználó felületet egyszerűsítik annak érdekében, hogy kevesebb erőforrást igényeljenek a gyengébb minőségű vagy teljesítményű animációk.
- Végül, de nem utolsó sorban a lehető legtöbb programhibát szeretnék nullára redukálni.
Természetesen ezek a változtatások nem egyik napról a másikra történnek majd, ez egy hosszú folyamat, aminek a végén ott van az esélye, hogy egy közel tökéletes LoL kliensben élvezhetik a játékosok a mérkőzések előtti szakaszokat.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!