PayDay a valóságban: Éveken keresztül lopta a nyomtatópatronokat, százmilliomos lett

PayDay a valóságban: Éveken keresztül lopta a nyomtatópatronokat, százmilliomos lett

Több mint egy évtizedig nem tűnt fel senkinek a lopás.

Egy egészen elképesztő bűncselekményt lepleztek le az Egyesült Államokban, melynek főszereplője egy gamer könyvtáros és rengeteg nyomtatópatron. A lopással megvádolt alkalmazott 2007 és 2019 között 1,3 millió dollár, nagyjából 350 millió forint értékben tulajdonított el festékpatronokat, amelynek beszerzésével megbízták.

Randall White feladata többek között az volt, hogy a nyomtatókba folyamatosan rendeljen alkatrészeket, amelyhez megkapta a megfelelő anyagi és technikai támogatást. Tizenkét év alatt 1,5 millió dollárért rendelte meg a patronokat, amelyekből csak 150 000 dollárnyi volt az, ami ténylegesen a könyvtárban felhasználására került. a Többit White hazavitte a garázsába, majd lepasszolta ezeket egy viszonteladónak. Ezekről a tranzakciókról nem készültek átvételi elismervények, ezért nem lehet megbecsülni, hogy pontosan mekkora profitot termelt White számára a patronok ellopása. Ami biztos, hogy a hatalmas összegből 18 000 dollárt elköltött VR headsetekre, drónokra, videójátékokra és egyéb kütyükre, amelyekkel szórakoztatta magát. 2019 márciusában kezdték el a hatóságok felgöngyölíteni a lopást, amelynek bizonyítékait nem kellett sokáig keresni. Videofelvételeken látszódott, ahogy a saját autójába cipeli a nyomtatópatronos dobozokat az elkövető, de dokumentumok tucatjai is sorakoznak White ellen.

Hogy miért nem tűnt fel senkinek a 12 év során, hogy közel 10x annyit költ az austini könyvtár nyomtatópatronokra? Ezt majd kiderítik az illetékes személyek, de az biztos, hogy a könyvtári alkalmazott hiába írja be az "aezakmi" cheat kódot, ez nem segít majd rajta.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted melyik játék lehetett az elkövető kedvence?

Üzlet - A megfelelően szerkesztett szöveg a SEO alapja

A SEO olyan, mint a hosszútávfutás: a célhoz csak lépésről lépésre juthatunk el, továbbá türelem és kitartás szükséges hozzá. Ez egyszerre hangzik jól és rosszul, igaz? Kétségtelen, hogy a keresőoptimalizálás nem a marketingeszközök sprintje, ám ez nem jelenti azt, hogy el kellene vetni ennek az ötletét.