Az első nagyobb FIFA 21 patch tele van javításokkal

Az első nagyobb FIFA 21 patch tele van javításokkal

Szinte minden módot érintett a frissítés, és szerencsére nem látványosan, hanem okosan igyekeztek belenyúlni a játékba rögtön az elején.

A Title Update #3 PC-re (Origin/Steam) már elérhető, de hamarosan konzolokra is letölthető lesz, íme a tartalma:

Kick Off

  • Egy replay megnézése alatt, ha az Artificial Turf engedélyezve van néhány mezt rosszul ábrázolt a játék

FIFA Ultimate Team

Változások

  • Miközben egy pozíció módosítót (Position Modifiers) használnál fel egy Player Itemen, már van lehetőség megnézni az összes pozíció módosítót
  • Bekerült egy parancsikon a Transfer Targets menüpontra a Squan Transfer Market képernyőn
  • Hozzáadtak egy UI (felhasználói felület) indikátort, ami megmutatja melyik mezt választottad már ki a stadion customization Match Kit-eknél

Javítások

  • A Buy Now, majd az Assing The Item időnként mégis egy limitált verzióját adta meg egy lapnak
  • Megcserélődtek a Player Itemek a Squad Transfer Market képernyőn, miután módosítottad az ajánlatot a menüben, emiatt időnként a Bid funkció nem működött
  • Ha egy Player Itemet kiválasztottál a Squad képernyőn, és átváltottál a Club képernyőre, a Preview Selection használata hatására az eredetileg kiválasztott Player Item mégsem volt kiválasztva
  • Miután teljesítettél egy Squad Building Challenge-t, amiért jutalmat kaptál a FUT-ban, nem vitt át a játék közvetlenül az Új itemek képernyőre
  • A Squad Battles-en keresztül a Division Rivals-ban elért haladás - a besorolásnál - nem jelent meg rendesen a menüben
  • Ha valakivel nem voltatok kölcsönösen barátok és úgy fogadta el a Co-op meghívást, akkor aki meghívottat a játék kidobhatta a FUT-ból
    • Különböző instabilitási problémákat is megoldottak

Gameplay

Változások

  • Növelték a Competitor Mode nehézségét
  • Ez akkor érződik leginkább, ha az MI védekezik, majd ellentámadásba megy át
  • Kevesebb időbe telik, míg egy játékos felocsúdik egy blokkolásból
  • Agile Dribbling közben egy picivel nagyobb távolságot tart az ellenféltől a játékos, hogy jobban tudjon manőverezni
  • Lelassították az Elastico Skill Move-ot
  • A Directed Run, Body Feints és Knock Ons animációi után néhány képkocka erejéig nem lehet még gombot használni, nehogy összegabalyodjon a rendszer

Javítások

  • A Player Lock még akkor is aktiválva volt egy játékoson a meccs ideje alatt, ha ezt az opciót még közben kikapcsoltad
  • Néhány helyzetben egy tizenhatoson belüli lövés inkább szerelésben csúcsosodott ki
  • Ha egy kapusnál az autó pozícionálást használtad, akkor ő folyamatosan mozgott és stamina-t vesztett
  • Előfordult, hogy a Through Pass (indítás) csak sima rövid passzt eredményezetett
  • A játék mostmár valamivel logikusabban dönti el, hogy a védő csak kövesse a játékot vagy kontaktoljon az ellenféllel
  • Időnként buta labdaérintési hibákat vétett a játékos oldalazás vagy Agile Dribble közben
  • Néha egy tisztázás nagyon fura irányt és labdamozgást idézett elő
  • Néha nem a legmegfelelőbb embert lehetett kiválasztani egy Through Passes után, és ezt finomították
  • Nagyon ritkán egy ívelés esetén nem volt célpontja a labdának, így az kirepült a pályáról
  • Javítottak a labdaérintésen a Skill Move-ok alatt, főleg ha a labdát birtokló játékos kontaktba került az ellenféllel
  • Néha kontakt közben egyáltalán nem tudott passzolni a labdát birtokló játékos
  • Két játékos felugrásánál és fejelésénél a labda időnként irreális módon pattant tovább
  • Az alábbi Skill Move-ok nem mindig működtek rendesen:
    • Sombrero Flick
    • Álló helyzetben (Step Over) a labda átlépése
    • Ball Roll és a Scoop Turn kombinációi
  • Egyes esetekben egy játékos nem az optimális úton közelítette meg a labdát passzolásnál, ezért nem is reagált rá

Karrier mód

  • Hozzáadták Magyarországot, Bulgáriát, és Izlandot a Youth Scouting Maphoz

Pro Clubs

  • Az LF és RF pozíciók alapértelmezett játékosainak OVR értéke 80 helyett 75 volt, amikor a 3-4-2-1 formációt használtad

Ezek voltak a legfontosabb módosítások, de ezen kívül még sok apróbb és zavaróbb dolgot sikerült orvosolnia a fejlesztőknek. Az irány jó, és remélhetőleg ilyen léptékben haladnak tovább, hogy a lehető legkorrektebb játékot nyúzhassák egy éven át a rajongók.

Kövess Minket!