A PUBG Mobile havi bevétele szinte meg se érezte az indiai piac kiesését

A PUBG Mobile havi bevétele szinte meg se érezte az indiai piac kiesését

A legnépszerűbb mobilos battle royale játék stabilan tartja magát a világ legjobban tejelő játékai között!

Szeptember egyik kiemelkedő PUBG Mobile híre volt, hogy az indiai kormány nemzetbiztonsági okokra hivatkozva kitiltotta a játékot az országból, féltek ugyanis attól, hogy a Tencent a játékon keresztül ellopja a játékosok adatait. A Tencent ekkor jelentőset zuhant, mintegy 42 milliárd dollárral esett vissza a cég piaci értéke.

A Sensor Tower legfrissebb jelentése szerint viszont ez a PUBG Mobile havi termelésében alig látszik csak meg, augusztusban 221 millió dollárt, most szeptemberben pedig 198 millió dollárt hozott a Tencent konyhájára.

Az ok egyszerű, az indiai piac játékosszám tekintetében óriási, költeni viszont már alig költenek a játékra. A Times Now szeptemberi információi szerint az indiai játékosok a PUBG Mobile által eddig termelt 3,5 milliárd dollár 1,2%-át adták "csak", vagyis 41,2 millió dollárt.

E tekintetben egyértelmű, hogy a PUBG Mobile számára sokkal fontosabb a kínai piac (ott Game of Peace néven fut a játék), a kínai játékosok ugyanis szeptemberben a bevétel 56,5 százalékát adták, a második helyen pedig Amerika áll 12,4 százalékkal.

A Tencentet tehát a havi bevételt illetően nem annyira viseli meg az indiai piac hiánya, de ettől függetlenül az illetékesek már felvették a kapcsolatot az indiai kormánnyal, hogy közösen kidolgozzák azt a folyamatot, melynek végén a játék újra elérhetővé válik a világ egyik legnépesebb országában.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!