Melyek a legjobb paklik októberben? - Gwent metajelentés

Melyek a legjobb paklik októberben? - Gwent metajelentés

A Nomad Gaming jóvoltából elkészült a Gwent októberi szezonjának metajelentése.

Ahogyan az egy jó multiplayer játéknál lenni szokott, a fejlesztőknek köszönhetően a különféle erőviszonyok folyamatosan változnak, így biztosítva azt, hogy a játékosok mindig találjanak valamilyen újdonságot a játékban. Nincs ez másképp a Gwentnél sem, a Nomad Gaming összeszedte, hogy melyek a legjobb paklik októberben.

Első osztály

Ezek a paklik teljesítenek a legjobban bármilyen ellenféllel szemben:

NR Shieldwall


A pakli még mindig az osztályok tetején van, köszönhetően annak, hogy csak provision nerfet kapott. Ez annyira nem lett nagy probléma, mivel sokan techelnek Donimir és Vysogota ellen, ez a verzió a matchupok nagy részében meg tudja állni a helyét.

Másodosztály

Az alábbi paklik is remek választások sok esetben, és akár még az 1. osztályba tartozó paklikat is meg lehet velük verni, de sokszor múlik itt már a lapjáráson is múlik a győzelem.

ST Nature's Gift Non-Devotion


Mostanában sok helyen vita tárgya, hogy ez a pakli első osztályú vagy sem, hiszen egy rettentően erős deckről beszélünk. Pusholni vele első körben is nagyon lehet és blue coinon sem kell vele megijedni; meg lehet nyerni akár csak bronzlapokkal is (Hamadryad + Nature lapok). Az első kör megnyerése amúgy is fontos dolog itt, ugyanis az utolsó kijátszandó lapunk általában Harald Gord, akit ezáltal meg tudunk védeni egy esetleges removal laptól.

MO Overwhelming

Ez ebben a hónapban újdonság, hiszen az előző hónapban a Devotion volt a divat, most viszont teljesen felszínre törtek viszont a non-devotion paklik. Talán ez a legerősebb fajta, hiszen Caranthirral veszélyes pusholós helyzeteket lehet teremteni, az ellenfél Heatwave-je pedig a Defenderre mehet ki a Haunt helyett.

SK Patricidal

Az utóbbi idők sok-sok nerfje miatt ugyan kiszorult az 1. osztályú paklik közül, de még mindig egy bőven használható control deck. Van benne row punish, tall punish, removal lap, szóval a Patricidal Fury még mindig egy erős paklinak számít.

ST Precision

Az egyik legkiválóbb control deck a mai metában, a Shieldwall egyik legnagyobb ellensége. Igazi red coin pakli, az első kör általában a carryoverek felépítésére megy el.

SY Hidden

A Passiflora változtatás ellenére is tartja magát a 2. osztályban a sokak által kedvelt Syndicate pakli. Rengeteg engine jellemzi, illetve egy kis szokásos Control is van benne. Az első kör legfőbb célja a paklit vékonyító lapok kijövetele, és nem gond, ha elveszítjük az első kört, hiszen jól lehet push ellen is védekezni, és ahhoz, hogy kimaxoljuk a leader képességet, három körben kell használnunk. Ha nyerjük az első kört és jó a kezünk, Passifloraval lehet pusholni, persze ésszel, a hosszú harmadik kör sem rossz ötlet sok esetben.

Harmadosztály

Ezek a paklik azok, melyekben van potenciál, és érdemes velük menni egy-két kört, hátha sikerül megfogni velük első osztályú paklikat.

SY Firesworn

Még mindig egy használható pakli ladderen, mellőzöttsége miatt a felkészületlen ellenfelek nem ritkák. Skellige ellen és kontrollt mellőző paklik ellen virágzik igazán.

NR Mobilization

A 3. osztályba került ez a Revenantos, Archeres kontroll pakli. Az átlagos paklikat könnyen meg tudja fogni, hiszen a sok ping, sebzés és kontroll special lap majdhogynem minden helyzetre készen áll. Nem mindig fut bele ilyen paklikba az ember, viszont a meta folyamatos alakulása miatt a zsebből bármikor elő lehet húzni.

NG Imperial Formation

Nem nagyon játsszák, mert nerfelték ezt a leadert, de még mindig használható. Defenderrel nagyon jól be lehet védeni a Ballt és az Enforcereket. Legideálisabb a hosszú 3. kör, hiszen ott aztán dolgozhatnak az Enforcerek. Általában a gyengébb lapokat kell kirakni első körben, nem feltétlen kell rámenni a kör megnyerésére. A másodikban viszont nagyon észnél kell lenni, ha bleedelnek. Időben kell kijátszani a Scenariot vagy a Ramon-Enforcer kombót; az sem akkora baj, ha utána passzol az ellenfél, mert akkor garantált a hosszú 3. kör.

MO Carapace

Nagyon erős tud lenni, ha jól jönnek a lapok a kézbe, főleg az első körökben. Ciri Dash-t sok minden nem nagyon tudja leszedni; ha elkezdik csépelni, akkor lehet rá adni boostot a Parasite-tal, vagy bevédeni Defenderrel, és ha sikerül életben tartani, akkor elég jó kis előnyt jelent. Fontos megnyerni az 1. kört, és irányítani a meccset, ami a nagy lényekkel sokszor nem is annyira nehéz feladat. A 2. körben a végletekig kell pusholni utolsó lapként a sima Cirit kijátszva, így, ha el is veszítjük ezt a kört, az visszajön a kezünkbe. A Cirikre mindig kell Veilt adni: vagy Leaderrel vagy a kezdéskor, Ozzrel miatt pedig fontos az utolsó szó joga.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!