Preseason, nagyot változik a Jungle! - Már a meccs elején választani kell, hogy piros vagy kék Smite?

Preseason, nagyot változik a Jungle! - Már a meccs elején választani kell, hogy piros vagy kék Smite?

Akkor most mi is történik majd a dzsungelben?

Arról már volt szó pár héttel ezelőtt, hogy a következő szezonban a megvásárolható tárgyak változnak a legtöbbet a játékban és ezzel kapcsolatban már kaptunk egy jó adag információt és újdonságot, amit egy korábbi cikkünkben már be is mutattunk nektek.

Azonban akkor csak érintőlegesen került elő a dzsungeles tárgy és az, hogy ebből a szempontból mi is változik pontosan. A legfontosabb, hogy mostantól itt is az a mechanika jön, ami a támogató tárgyaknál már benn van és a közösség egészen meg is barátkozott vele, sőt lehet azt mondani, hogy elégedettek. Azaz itt is jön a fejlődő item. Ez annyit jelent, hogy mostantól a dzsungeles a játék elején megveszi azt, ami kell neki és onnantól ebben nem kell aranyat tolni, magától lesz jobb. De akkor kérdés, hogy mi lesz a Chilling illetve a Challenging Smite képességekkel, egyszerűen eltűnnek? Egyáltalán nem. Attól függően, hogy melyik tárgyal kezdtünk és teljesítettük annak a feltételeit, automatikusan megkapjuk a fentebb említett kék vagy piros verziót. De lássuk mi is váltja az amulettet és a machetét.

Doran's Forgeheart

Ár: 350 arany

+10% omnivamp

  • Huntsman: A nagy szörnyek megöléséért 60 bónusz tapasztalat jár. Az első nagy szörny megölése 150 bónusz tapasztalatot biztosít.
  • Tooth and Nail: A szörnyek megsebzése 5 másodpercig (a bónusz életerő 2%-a) (+10% varázserő) (+5% bónusz sebzés) varázssebzéssel égeti őket. Azok a szörnyek, akik halálra égnének, azonnal meghalnak.
  • Ashen Path: A tárgy 5 Smite után elhasználódik, megkapjuk a Challenging Smite képességet és megkapjuk a tárgy bónuszait is.
  • Leyline Walker: A dzsungelben vagy a folyóban másodpercenként legfeljebb 8–15 (az 1–18. szinteken) manát biztosít, a hiányzó manától függően.

Doran's Hailseed

Ár: 350 arany

+10% omnivamp

  • Huntsman: A nagy szörnyek megöléséért 60 bónusz tapasztalat jár. Az első nagy szörny megölése 150 bónusz tapasztalatot biztosít.
  • Tooth and Nail: A szörnyek megsebzése 5 másodpercig (a bónusz életerő 2%-a) (+10% varázserő) (+5% bónusz sebzés) varázssebzéssel égeti őket. Azok a szörnyek, akik halálra égnének, azonnal meghalnak.
  • Frostworn Path: A tárgy 5 Smite után elhasználódik, megkapjuk a Chilling Smite képességet és megkapjuk a tárgy bónuszait is.
  • Leyline Walker: A dzsungelben vagy a folyóban másodpercenként legfeljebb 8–15 (az 1–18. szinteken) manát biztosít, a hiányzó manától függően.

Ezen változtatásokra arra volt szükség a fejlesztők szerint, mert így nem lesz semmi, ami korlátozná a dzsungel játékosokat. Szabadon dönthetnek milyen tárgyakat vesznek, semmi nem kényszeríti őket arra, hogy befejezzék a dzsungeles itemet, hiszen így nem lesz mit venni a boltból. A fejlesztők szerint ez sokkal nagyobb mozgásteret ad majd a játékosok kezébe. A két Smite persze marad a dzsungeles eszköztárában és a fejlődő mechanika egy olyan, ami már bizonyítottan tetszett a játékosoknak, szóval itt is bőven bejöhet.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések