A játék fejlesztője úgy érzi, most sokkal nagyobbak az elvárások vele szemben.
Október legnagyobb meglepetése egyértelműen a Phasmophobia névre keresztelt coop horrorjáték volt, mely egy teljesen új irányból közelíti meg a műfajt. A kreatív kivitelezésnek és a szórakoztató játékélménynek köszönhetően a Phasmophia tökéletes party játék, melyet a streamerek is hamar felkaptak, így megismerhette a világ, ez pedig a számokban is látszik. A játék Steam charts adatai szerint, átlagosan 48 ezer ember játszik vele egy adott pillanatban, de volt, hogy a 112 ezret is elérte. A legszebb az egészben pedig az, hogy a Phasmophobia nem egy nagy költségvetésű, sok embert felölelő alkotás, hanem többnyire egyetlen ember keze munkájának eredménye.
Dknight, a játék készítője egy friss interjúban elmondta, hogy alapjaiban változtak meg a tervei a nagy siker miatt.
"Az eredeti terveim szerint az early access időszak rövid lett volna, hozzáadtam volna néhány új térképet, szellemtípust, eszközöket, de a népszerűség miatt úgy érzem, hogy az elvárások is nagyobbak lettek, és újra kellett gondolnom a játék jövőjét. Jelenleg a legfontosabb hibákra összpontosítok, és csak azután kezdek dolgozni az új tartalmakon."
Dknight eddigi teljesítménye, és a további tervekhez való lelkes hozzáállása mindenképp figyelemre méltó, ritkán tudja egy solo projektje ennyire megmozgatni a világot.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!