A rövidebb játékidőt már valószínűleg mindenki hallotta, nézzünk egy fokkal mélyebbre a Wild Rift játékmenetében.
A Riot Games 2019-es születésnapi eseménye során a legnagyobb port kétségtelenül a VALORANT kavarta, de a League of Legends: Wild Rift sem panaszkodhatott. A mobilos LoL hamarosan mindenki számára elérhetővé válik nyílt bétafázisban, nem olyan rég mi is megleshettük, hogy mire is képes a Riot új üdvöskéje.
Most viszont nézzünk meg néhány olyan különbséget, amelyek nem feltétlenül egyértelműek első ránézésre a klasszikus League of Legends és a Wild Rift között.
Alkalmazkodó kameranézet
Az egyik legérdekesebb újítása a Wild Riftnek, hogy amennyiben a piros oldalon kezdjük meg a harcot, a meccs elején a kamera átfordul, és ugyanolyan pozícióba kerülünk, mintha a kék oldalon játszanánk. Ilyenkor igazából egy dolog változik csak, a sárkány lesz a pálya tetején, a Baron pedig az alján.
Átnevezett ösvények
A következő jelentős különbség az átforduló kamerából ered, a Wild Riftben ugyanis nem top és bot lane van. Annak érdekében, hogy a felcserélődő nézet ne zavarja meg a játékosokat, a Riot a bot lane-t Dragon Lane-re, a top lane-t pedig Baron Lane-re keresztelte át. Sőt, a fenti videóban látható, hogy még külön "táblákkal" is jelölik a játékosoknak, hogy merre kell haladniuk.
Elementál erővel átitatott Ősi sárkányok
A Wild Rift sárkányrendszere nagyban hasonlít a League of Legends megoldásához, azonban két nagyon fontos eltérés van benne.
A Wild Riftben az Ocean Drake nem gyógyítást, hanem fizikai és varázserő elszívást biztosít, ezzel adva lehetőséget a további agresszív megmozdulásokra. A másik nagy eltérés az Ősi sárkányok rendszerében van. Amíg a LoL-ban a klasszikus Ősi sárkánnyal könnyebb befejezni az ellenfeleket, addig a Wild Riftben elementál Ősi sárkányok élednek, melyeknek a típusa attól függ, hogy milyen elementálú sárkány NEM éledt azon a meccsen. Tehát, ha volt Ocean, Mountain és Cloud Drake is, akkor a képen látható Elder Infernal Drake fog megjelenni. Az elementál Elder sárkányok háromszoros bónusz értéket biztosítanak, illetve egy további égetés effektet.
Új rang Platinum és Diamond között
Természetesen a Wild Riftben is lesz ranked, a fejlesztők pedig úgy érezték, hogy szükség lenne egy új rangra Platinum és Diamond közé, ezért megalkották az Emeraldot.
Hősök, akiknek a kitje megváltozott
Végül, de nem utolsó sorban, vannak hősök, akiknek a képességei itt-ott változtak a telefonos igényeknek megfelelően. Lee Sin W képessége például szabadon használható, nem csak Wardra, vagy szövetséges hősre/minionra lehet vele csúszni. Ez nagyban megkönnyíti a vele való mozgást a térképen. Vi is ebbe a kategóriába sorolható, az ő W képessége helyet cserélt a passzívjával. A Blast Shield egy aktív képességgé vált, melyre rábökve Vi megkapja azt a pajzsot, amit a PC verzióban ellenfelek eltalálásakor szerezhet meg. A harmadik alaptámadás bónusz sebzéséért és páncéltöréséért felelős Denting Blows lett az új passzívja a Wild Riftben. Erre azért volt szükség, mert a fejlesztők nem akarták, hogy egy olyan ikon foglaljon helyet a kijelzőn, melynek aktív funkciója nincsen.
Ne feledjétek, délelőtt 10:55-től egy különleges Baron eventtel vár mindenkit a Riot Games Youtube-on.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!