Gaming: Élethűbb NPC-kkel érkezhet a GTA 6

Gaming: Élethűbb NPC-kkel érkezhet a GTA 6

A mesterséges intelligencia fejlesztése egy újabb mérföldkövet jelenthet a GTA sorozat életében.

Feltűnt a legnagyobb közösségi fórumon egy bejegyzés, amelyben a Take-Two kiadó és egy szabadalom érintett. A Rockstar Games, így a Grand Theft Autó széria mögött álló cég egy olyan rendszeren dolgozik, amely még élethűbbé tenné a virtuális navigációt a játékkörnyezetben

Ennek a bejegyzett szabadalomnak a lényege, hogy a GTA 6-ban feltűnő NPC-k (nem-játszható karakterek) még élethűbben reagáljanak a környezetre. Emellett szeretné a kiadó, ha hasonlóan fejlődnének az autósok, amelyek a jelenlegi rendszerben csak a közvetlen környezetükben megtalálható tárgyakra, akadályokra és eseményekre reagálnak, nem magára a világra, ami körbeveszi őket. Jelenleg azért nem tudnak ezekkel a fejlesztésekkel élni a Take-Two elmondása szerint, mivel a technológiai akadályokba ütköznek, ha a realizmushoz szeretnének közelíteni a programozók. Autópályás üldözésnél a valóságnak megfelelően lehúzódnak, az öreg papa és a fiatal suhanc eltérő stílusban vezet, a napsütésben sütkérező szuperautó jobban gyorsít, mint esőben a tragacs stb.

Konkrétan nem mondták ki, hogy a GTA 6-ról van szó, de az új rendszer fejlesztői között David Hynd és Simon Parr neve feltűnik, akik a Rockstar Gamesnél dolgoznak az AI programozás terültén vezető pozícióban. A pletykák alapján egyre közelebb van az az időpont, amikor végre elkezdődhet a fejlesztése a Grand Theft Auto VI-nak, azonban valódi konkrétumot még mindig nem árult el a kiadó a projektről.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted mikor jelenhet meg a GTA 6?

Közvetítések