Egy újabb nagyszerű indie fejlesztőcsapat került a Tencent tulajdonába

Egy újabb nagyszerű indie fejlesztőcsapat került a Tencent tulajdonába

A kínai óriás 2021-ben is folytatja beszerző folyamatait.

Ha végignézünk a videójáték-piacon, nem egyszerű olyan ismertebb fejlesztőt találni, aki ne kötődne valamilyen formában a Tencenthez. A kínai techóriás évek óta igyekszik minél több cégnél részesedést szerezni, vagy akár többségi tulajdonba is kerülni. A League of Legends-et fejlesztő Riot Games is Tencent tulajdonban áll, de a Fortnite-ot működtető Epic Games-nek is meglehetősen közeli kapcsolata van az említett vállalattal, valamint az indie cégek is folyamatosan a Tencent látóterében vannak.

Nemrég egy újabb indie cég, a Klei Entertainment jelentette be, hogy a Tencent többségi tulajdonjogot vásárolt tőlük. A stúdió feje, Jamie Cheng elmondta, hogy ez a lépés a tényleges működésen nem változtat, sokkal inkább további stabilitást nyújt a cégnek, hogy a fejlesztőik zavartalanul élhessék ki kreativitásukat.

Jamie hozzátette, hogy a Tencent nem egy új kapcsolat számukra, több projekten is dolgoztak már együtt, például a Don't Starve Together 2016-os kínai kiadásán, és remekül ment az együttműködés, ugyanezt várják el ezúttal is.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések