Hirdetés

LoL: Ez a 20 tárgy és 20 hős változhat a 11.3-as frissítésben

A jövő heti, hatalmas LoL patchről rengeteg részlet derült ki.

Hirdetés

Nincs könnyű helyzetben a Riot Games, ugyanis minden frissítésnél figyelnie kell az alacsonyabb ELO-ban kialakult metát, a magasabb ELO legnépszerűbb választásait, sőt az LCK/LPL/LCS/LEC indulása miatt a profi metát is. A jövő hét szerdára tervezett 11.3-as League of Legends frissítésben a Mark Yetter (Riot Scruffy) által megosztott információk alapján húsz tárgy és húsz hős változhat kisebb-nagyobb mértékben. Az előzetes tervek még változhatnak

11.3-as LoL frissítés tervezett tárgyváltoztatásai

Finomhangolások

  • Leeching Leer: 10% omnivamp 5%-ra csökkenhet, cserében 150 HP helyett 250 HP adhat
  • Riftmaker: 15% omnivamp 8-16%-ra változhat a hős szintjétől függően, cserében 150 HP helyett 250 HP adhat
  • Eclipse: Pajzs 150-ről (75 ranged hősnél) 180-ra (90 ranged hősnél) növekedhet; omnivamp 10%-ról 5-10%-ra változhat a hős szintjétől függően

Erősítések és gyengítések

  • Deadman's Plate (nerf): 475 HP helyett 400 HP-t adhat
  • Staff of Flowing Water (nerf): 60 AP 50 AP-ra csökkenhet
  • Zhonya's Hourglass (nerf): Seeker költsége 900-ról 1000 aranyra növekedhet, így a teljes költség 2500-ról 2600 aranyra változhat
  • Ironspike Whip (nerf): Eltávolíthatják, hogy a minionok és szörnyek 50% életerő alatt dupla sebzést szenvednek el
  • Goredrinker (nerf): Aktív képesség gyógyítása 12% hiányzó HP-ról 8% hiányzó HP-ra csökkenhet
  • Ravenous Hydra (nerf): 15% omnivamp 8-16%-ra változhat a hős szintjétől függően
  • Sterak's Gage (nerf): Alap pajzs 200-ról 100-ra csökkenhet, pajzs hatóideje 5 másodpercről 4 másodpercre módosulhat
  • Force of Nature (buff): Mozgási sebesség bónusza jelzőnként 6-ról 8-ra növekedhet, maximum 30-ról 40-re
  • Frozen Heart (buff): Teljes költség 2700 aranyról 2500 aranyra csökkenhet, de 80 armor helyett 70-et adhat
  • Chemtech Putrifier (buff): Képességgyorsítás 15-ről 20-ra növekedhet, valamint ha gyógyítasz/pajzsolsz egy szövetséges hőst, akkor a szövetséges következő támadása 60%-os Grievous Woundot okozhat, ami 3 másodpercig tart
  • Immortal Shieldbow (buff): 50 helyett 60 AD-t adhat, 15%-ról 20%-ra növelhetik a bónusz támadási sebességet
  • Phantom Dancer (buff): 20 AD-t adhat, 45%-ról 25%-ra csökkenhet a bónusz támadási sebesség; Dagger helyett Long Swordból építhető; maximális jelzőszám 5-ről 3-ra csökkenhet, a bónusz támadási sebesség maximális jelzőszám mellett 40%-ról 30%-ra csökkenhet
  • Lord Dominik's Regards (buff): Armor penetration 25%-ról 35%-ra növekedhet
  • Verdant Barrier (buff): Átalakíthatják a passzívot -> minden megölt egység 1 magic resistet ad (maximum 15-öt); teljes költség 1200 aranyról 1000 aranyra csökkenhet
  • Banshee's Veil (buff): 65 AP-ról 80-ra növekedhet; teljes költség 2500 aranyról 2600 aranyra változhat
  • Horizon Focus (buff): 100 AP helyett 115 AP-t adhat; Hypershot minimális távolsága 750-ről 700-ra csökkenhet
  • Silvermere Dawn (buff)

A következő oldalon azokat a hősöket találod meg, amelyek módosulhatnak a következő patchben!

Szerinted kell a nerf a Goredrinkerre?

Hirdetés
Hirdetés
4 db hozzászólás
  • apufisz 1 hónapja
    Komolyan érdekelne,hogy a Riot-nál játszik valaki egyáltalán a játékkal???
    0 0 Válasz
  • DrSynclear 1 hónapja
    Karma?
    0 0 Válasz
  • BenjixDD 1 hónapja
    Szegény anivia. Használható lett a champ és nerfelni kell... Viegoval mi van? Megállíthatatlan. Csak sokan nem értik. Annak ugyan minek a nerf
    0 0 Válasz
  • mkvieod 1 hónapja
    Goredrinkerre nem kell nerf, amennyi dmg van a játékban, hogy muszály ellensúlyozni, nem beszélve arról, hogy simán rádkúrnak egy 60%os gw-t
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Közvetítések

Hirdetés