7 éve early access volt, 2 éve megjelent, most pedig 1,2 millióan nézték, mi az?

7 éve early access volt, 2 éve megjelent, most pedig 1,2 millióan nézték, mi az?

A Facepunch Studios és a Double Eleven játéka rakéta módjára lőtte ki magát a nézettség egére.

Azt már eddig is tudni lehetett, hogy a streamerekben hatalmas marketingpotenciál leledzik, nem véletlenül hirdet velük manapság már annyi cég, a legnagyobb ráhatásuk azonban egyértelműen a videójátékok piacára van, hiszen eleve innen indultak, nézőik nagy része pedig fogékony a játékokra. Az Apex Legends megjelenésekor is leginkább a streamerekre költött millióknak köszönhetően kapott akkora figyelmet, az már más kérdés, hogy egyébként is jól sikerült cím lett, így elfoglalta a maga helyét a Twitch középmezőnyében.

A Rust az elmúlt napokban viszont elképesztő ugrást produkált a platformon, mely egész egyszerűen a streamereknek köszönhető. Az OfflineTV nevű amerikai streamercsapat indított egy Rust szervert, melyre más streamereket is meginvitáltak, az egésznek a lényege pedig a role-playing lett, a GTA RP után pedig nem kis érdeklődést váltott ez ki. A nézők annyira felkapták, hogy a Rust átlépte az 1,2 milliós nézettséget is.

Te játszottál már a Rusttal, vagy tervezel játszani vele?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - 5+1 HUAWEI termék 2026-ra, amiket bűn lenne kihagyni

Méltatlanul kevés figyelmet kapnak a HUAWEI termékek Európában, aminek nyilván köze van a kínai gyártó és a Google 2019-es válásának is, pedig ha szó nélkül elmész a HUAWEI mellett, akkor bizony sok remek eszköznek intesz búcsút.

Gaming - Ez az 5 játék fogyott a legjobban 2025-ben

A friss értékesítési adatok alapján – amely főkét az Egyesült Államokat érinti – úgy tűnik a DICE megcsinálta, és összerakták azt a videójátékot, amely mindössze néhány hét leforgása alatt év legkeresettebb címévé vált, olyan rekordot döntve, amire három éve nem volt példa.

Közvetítések